به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

تبلیغات، پروموشن فروش، بازاریابی مستقیم، روابط‌عمومی، روش دهان‌به‌دهان و فروش شخصی برخی ابزارهای معروف آمیخته ارتباطات بازاریابی یا مارکام میکس هستند. همچنین امروزه شاهد گروه‌بندی جدیدتری از این ابزارها هستیم: بازاریابی الکترونیکی فعال (E-active Marketing) یا رسانه‌های دیجیتال و بازاریابی جایگزین (Alternative Marketing)  هستیم. دردسترس‌بودن کانال‌های رسانه‌ای جدید، به‌ویژه اینترنت، به کسب‌وکارهای مد این امکان […]

نوشته ابزارهای کلیدی ارتباطات بازاریابی خرده‌فروشان مد در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.