به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

وقتی در سال ۱۹۴۷، کارمل اسنوکارمل اسنو، سردبیر هارپرز بازار، کالکشن کریستین دیور را نگاه جدید یا « New Look» لقب داد، اهمیت روزنامه‌نگاری مد نمی‌توانست بیشتر از این واضح باشد. در حالی که دیور مسئولیت سرهم کردن لوک‌های نمایش را بر عهده داشت، این اسنو بود که به این نکته اشاره کرد که چرا […]

نوشته روزنامه‌نگاری مد و اهمیت آن در صنعت مد در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.