به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

شرح مسئله‌ای ساده: شما می‌خواهید پیام کسب‌وکارتان را شفاف و منسجم بگویید تا توجه مخاطبتان را جلب کنید، اما چگونه؟ قبل از هرچیزی با ۳ اصل در برندسازی باید آشنا شوید که در این مقاله به آن پرداخته شده: ماموریت (Mission)، چشم‌انداز (Vision) و ارزش‌ها (Values). بیانیه‌های ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌ها به عنوان پایه و […]

نوشته ۳ اصل استراتژیک برند: ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌ها در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.