به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

سخن پایانی را از اول بخوانید. مشتری‌ها معمولا اهمیتی به داستان شما نمی‌دهند؛ مهم داستان خودشان است. قهرمان داستان باید مخاطب‌تان باشد نه برندتان. این همان رازی است که همه‌ی کسب‌وکارهای ابرموفق می‌دانند. در مقاله “چرا داستان‌سرایی در فشن اهیمت زیادی دارد؟” درباره داستان برند، پرسونا و ۴دنیای ممکن از داستان‌سرایی در فشن را توضیح […]

نوشته استراتژی ماندگار در تمام دوره‌ها: داستان‌سرایی در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.