توسطmodekhabari

جولای 30, 2022

به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

هویت برند مجموعه‌ای از تمام عناصری است که یک شرکت برای به ایجاد تصویر مناسب خود ایجاد می‌کند. هویت برند با «تصویر برند» متفاوت است و با وجود اینکه یکی از مباحث بسیار مهم در برندسازی است، سوء‌برداشت‌ها و سوء‌تفاهم‌های بسیاری درباره‌ی آن وجود دارد. هویت برند، حتی فکر و دیدگاه دیگران درباره‌ی برند نیست؛ […]

نوشته در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.