مونیکا بلوچی را می‌شناسید؟ هنرپیشه ۵۷ساله زیبای ایتالیایی که در کنار بازی در فیلم‌های جذابی مانند مالِنا (اگر ندیده‌اید، حتما ببینید)، در صنعت مدوفشن هم فعالیت داشته و دارد. در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های مونیکا بلوچی برایتان بگوییم.

 

 

استایل و لباس‌های مونیکا بلوچی

خیلی‌ها بر این باور هستند که مونیکا بلوچی یکی از زیباترین زنان دنیاست. البته زیبایی معیار و متری ندارد. نظرات هم با یکدیگر متفاوت است. با این‌وجود، مونیکا بلوچی و ملاحت چهره‌اش در کنار اندام متناسبی که دارد، به‌چشم بسیاری از افراد خوش می‌آید.
در هر حال، مونیکای زیبا یکی از مطرح‌ترین زنان دنیای سینما و مُد است. پس مروری بر استایل‌های او در طول چندین دهه فعالیت در اوج، می‌تواند الهام‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

 

علاقه به پارچه‌های خالخالی
مونیکا بلوچی به طرح پارچه خال‌خالی علاقه زیادی دارد. او در بسیاری از مراسم و موقعیت‌ها پیراهن‌ها و بلوز-دامن‌هایی با این طرح از پارچه به تن کرده است. طرح خالخالی یا به‌قول بعضی‌ها توپ‌توپی از آن طرح‌هایی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند.

پس بهتر است از مونیکا بلوچی در این زمینه الهام بگیرید و لباسی خالخالی برای خودتان داشته باشید. پارچه‌ای خال‌دار می‌تواند به شکل‌های مختلف دوخته شود و روی اندامتان به‌زیبایی بنشیند. باید ببینید که چه مدلی برایتان مناسب‌تر است.

وقتی صحبت از پارچه خالخالی می‌شود، ذهن‌ها بیشتر به سمت رنگ سفیدومشکی می‌رود. اما اگر به استایل مونیکا نگاه کنید، متوجه می‌شوید که انواع ترکیب رنگی خال‌ها با زمینه پارچه می‌تواند جذاب از کار دربیاید.

 

 

 

 

 

استفاده از بلوز سفید
بلوز و شومیز سفید می‌توانند از سلاطین کمد لباس‌هایتان باشند. چرا؟ چون تقریبا با انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شوند و می‌توانند تنوع استایلتان را بالا ببرند. یعنی با یک عدد بلوز، امکان ایجاد استایل‌های متعددی برایتان فراهم می‌شود.

مونیکا بلوچی هم در استایل‌های خود از بلوز و شومیز سفید بهره می‌برد. او بیشتر به سِت‌کردن این لباس‌ها با دامن و شلوار رسمی علاقه دارد. البته گاهی هم بلوزش را با شلوار جین ست می‌کند که تیپ بسیار جذابی می‌شود.

پیراهن‌های میدیِ مشکی‌رنگ
مونیکا بلوچی از آن بازیگرانی است که زیاد از لباس‌های کوتاه و مینی‌ژوپ استفاده نمی‌کند. از جمله استایل‌های موردعلاقه او می‌توان به پیراهن‌های میدی اشاره کرد. یعنی بیشتر طرفدار پیراهن‌هایی با قد متوسط و زیر زانوست.

قد بلوچی نسبتا بلند است و پاهای کشیده‌ای دارد. برای همین، چنین مدلی از پیراهن برایش بسیار مناسب است. در میان رنگ‌هایی که او برای پیراهن‌های میدی خود انتخاب می‌کند هم رنگ مشکی بیشتر دیده می‌شود. مشکی هم از آن انتخاب‌هایی است که هم اندامتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد و هم برای موقعیت‌های مختلف مناسب به‌نظر می‌آید.
پیراهن‌های گل‌دار کلاسیک هم از جذاب‌ترین عناصر لباس‌های زنانه هستند. در استایل و لباس‌های مونیکا بلوچی هم طرح گل‌دار زیاد دیده می‌شود. البته دقت کنید که اگر رنگ زمینه پارچه و گل‌های چنین پیراهنی روشن باشد، استفاده از آن برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های عصرگاهی و صبح‌گاهی مناسب‌تر است.

مونیکا بلوچی در مراسم مختلف از پارچه‌های گل‌دار برای انتخاب پیراهن‌هایش استفاده می‌کند. بیشتر پیراهن‌هایش هم حالت اندامی دارند و انحناهای بدن او را به‌خوبی نمایش می‌دهند. این هم نکته‌ای است؛ در دنیای مد همیشه تأکید بر این است که باید چیزی بپوشید که جذابیت‌ها و زیبایی‌هایتان را مؤکد می‌کند و ایرادات احتمالی را پنهان.
به‌طور کلی، اگر در استایل و لباس‌های مونیکا بلوچی کمی دقیق شوید، این نکته مشخص است که او کلاسیک‌پوش است. مونیکا به طرح‌ها و مدل‌های کلاسیک علاقه دارد. کت‌وشلوار مشکی هم یکی از همین‌هاست.

کت‌وشلوار مشکی می‌تواند در مجالس عروسی و موقعیت‌های رسمی گزینه جذابی برایتان باشد. انتخاب مدل و اندازه قد کت و پارچه دیگر به سلیقه خودتان و البته مدل اندامتان وابسته است. در تصویر بالا، مونیکا زیر کت سیاهش، جلیقه‌ای هم پوشیده که استایلش را بسیار جذاب کرده است.

source

توسط modekhabari