متاسفانه آکنه و جوش فقط به نوجوانان محدود نمی شود، حتی اگر دهه ها از سن شما گذشته باشد و در سالن های دانشگاه یا هر مکان عمومی دیگر مشغول قدم زدن باشید، باز هم می توانید با یک آکنه قرمز و بزرگ بر روی بینی یا جوش های ریز و درشت بر روی قسمت های مختلف صورت خود کلنجار بروید. در همین ابتدای مطالب لازم است با شما رو راست باشیم، در واقع مبارزه و از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه و آکنه های دردناک و بزرگ صورت تقریبا تا 40، 50 سالگی ادامه دارد. اما خبر خوش این است امروزه با استفاده از یک روتین منظم و استفاده از محصولات مراقبتی به راحتی می توان جوش های صورت را به نحوه احسن کنترل کرد.

تیم ما در این مقاله با به کار گرفتن تحقیقات و تجربیات خود، روش های از بین بردن جوش صورت خانگی و غیر خانگی کاربردی را برای شما نقد و بررسی کرده است. هر چند محدود کردن تمامی محصولات بسیار فوق العاده بازار و تبدیل ان به یک روتین مراقبتی خوب و منظم یک کار دشوار است، اما در این مقاله شما را تا رسیدن به پوست شفاف و دلخواهتان همراهی می کنیم.

آکنه و جوش صورت چیست و چگونه به وجود می آید؟

کم و بیش برای هر یک است ما پیش آمده وقتی به یک مجلس یا مکان بسیار ویژه دعوت هستیم،  مهمان یک جوش مزاحم بر روی پوست صورت عزیز خود شویم! از گذشته تا به امروزه متخصصان دلایل بسیار زیادی در ارتباط با ایجاد جوش و آکنه را سنجیده اند که از یک فرد به فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد، آکنه در حالت کلی، توسط ترکیبی از عوامل محیطی، عوامل هورمونی، رژیم غذایی نامناسب، افزایش تولید سبوم پوستی، مسدود شدن منافذ و التهاب و باکتری ایجاد می شود. همان طور که در ابتدای مطالب نیز گفته شد، با پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی، دیگر جوش و آکنه های  مزمن نیز در امان نیستند، شما با به کارگیری چند روش ساده در عین حال منظم می توانید با این خوشه های ریز و درشت مزاحم بر روی پوست صورت در یک مدت زمان کوتاه خداحافظی کنید. در ادامه مطالب علاوه بر روش های خانگی موثر، محصولاتی جهت کنترل ایجاد جوش را نیز به شما معرفی کرده ایم تا از داشتن پوست شفاف و صاف خود لذت ببرید.

معرفی چند روش خانگی فوری برای از بین بردن جوش صورت

آکنه می تواند بسیار سر سخت باشد و حتی در بدترین زمان ظاهر شود. خبر خوب این است که بدون استفاده از دارو و محصولات مراقبتی نیز می توانید جوش ها را از بین ببرید و به جلوگیری از ایجاد جوش های جدید نیز کمک کنید. برخی افراد درمان آکنه و جوش در خانه و با به کارگیری از روش های طبیعی را ترجیح می دهند ، با وجود این که در برخی موارد این روش ها می تواند پاسخگو باشد، باید در نظر داشته باشید این روش ها کمی زمان بر و ریسک پذیر هستند به طوری که ممکن است با یک اشتباه کوچک عارضه های جبران ناپذیری برای پوست عزیز شما ایجاد کنند. به طور معمول هر چه آکنه خفیف تر باشد راحت تر می توان آن را در خانه درمان کرد.

  1. از بین بردن جوش صورت با سرکه سیب

اگر به دنبال یک روش کاملا طبیعی و سریع جهت از بین بردن جوش صورت در خانه می گردید، استفاده از سرکه سیب پیشنهاد ما به شما است. 1 قاشق سرکه سیب را با سه قاشق آب مخلوط کرده و با استفاده از یک پنبه تمیز به آن قسمت از صورت که جوش زده، بمالید. اجازه دهید محلول 10 دقیقه بر روی پوست باقی بماند سپس محل را با آب سرد بشورید. این روش در کوتاه ترین زمان جوش شما را خشک کرده و از بین می برد.

  1. از بین بردن جوش صورت با گلاب

همان طور که می دانید گلاب از جمله دارو های دارویی و بسیار کاربردی می باشد که امروزه در تمامی خانه ها پیدا می شود. گلاب، خاصیت ضدعفونی کردن را دارد به همین جهت در کوتاه ترین زمان می تواند پوست شما ا از شر جوش ها مزاحم خلاص کند. برای این کار لازم است، یک پنبه آغشته به گلاب را به پوست تمیز خود بمالید و نتایج شگفت انگیز ان را با چشمان خود ببینید. از این روش می توانید چند بار در طول روز استفاده کنید.

  1. از بین بردن جوش صورت با استفاده از چای سبز

چای سبز به دلیل ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان خود، هم به صورت خوراکی و هم موضعی به طرز شگفت انگیزی به درمان جوش صورت کمک می کند. شما می توانید دم کرده چای سبز را در طور روز میل کنید و جوش های خود را نابود کنید در صورت دریافت نتیجه سریع تر لازم است دمنوش چای سبز را پس از سرد شدن بر روی پوست صورت خود اسپری کنید، تا در کوتاه ترین زمان شاهد خشک شدن آکنه و جوش های بزرگ و التهابی خود می شوید.

از بین بردن جوش صورت با محصولات مراقبتی ضد جوش

پاکسازی ملایم، بافت ظریف پوست را به آرامی تمیز می کند و درخشش خاص و دلپذیری را از خود به جای می گذارد. لازم است بدانید از بین بردن کثیفی، جوش و آکنه با محصولات فرموله شده با مواد ارگانیک هر گونه التهاب و مشکلات پوستی را به راحتی کنترل می کند.

همان طور که گفته شد، با استفاده از روش های خانگی می توان جوش ها را کنترل کرد، اما در بیشتر مواقع این روش ها به طور قطعی پاسخگو نیستند و پوست را دچار عارضه های جدی می کنند. استفاده از یک پک ویژه (شوینده، سرم و کرم ضد جوش) به راحتی علاوه بر از بین بردن جوش و آکنه های فعال، با کنترل چربی پوست در حالت تعادل، از ایجاد هر گونه جوش جدید پوست شما را در امان می گذارد.

بیوآکوا که یکی از برند های چینی بسیار موفق در زمینه تولید محصولات مراقبتی در سراسر جهان می باشد، با تولید پک محبوب و خوش فروش ضد جوش خود شما را در راه داشتن پوست شفاف و بدون جوش همراهی می کند. از ویژگی های ناب محصولات بیوآکوا اگانیک بودن ترکیبات، قیمت بسیار مناسب و تاثیر گذاری فوق العاده می باشد.

ادامه مطالب را با معرفی سه محصول ویژه برند بیوآکوا جهت از بین بردن جوش صورت و کنترل چربی پوست همراه ما شوید.

  1. فوم شستشو ضد جوش و آکنه بیوآکوا BIOAQUA

تنها با پک سه محصوله برند بیوآکوا یک بار برای همیشه از شر جوش های مزاحم و چربی بیش از حد پوست خود خلاص شوید و طرفدار پر و پا قرص محصولات ضد جوش بیوآکوا شوید. اولین محصول این پک متعلق به فوم شستشو می باشد. این فوم شستشو ضد جوش که پایه روتین پوستی است در دو نوبت صبح و شب باید مورد استفاده قرار بگیرد. حالا شاید برای شما هم سوال باشد چرا فوم شستشو ضد جوش بیواکوا؟ این محصول در مرتبه اول با قیمت بسیار مناسب و ترکیبات کاملا ارگانیک و بدون حساسیت، تولید و ساخته شده است.

این فوم علاوه بر کنترل کننده قوی چربی پوست، با لایه برداری و پاک کنندگی ملایم،  به خوبی جوش ها را از بین بردن و جای زخم و اسکار را به مرور زمان کم رنگ و ترمیم می کند. حجم بسیار خوب در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب از ویژگی های مشتری پسند فوم شستشو ضد جوش و اکنه بیوآکوا می باشد. توجه داشته باشد این محصول برعکس تمامی شوینده های ضد جوش که پوست را به شدت خشک و حساس می کنند، به صورت کاملا حرفه ای پوست شما را نرم، مرطوب و لطیف می کند.

  1. سرم درمانی ضد جوش و آکنه صورت بیوآکوا Bioaqua

دوم محصول برای کسانی که قصد خرید پک ضد جوش بیوآکوا را دارند، سرم درمانی ضد جوش و آکنه از این برند می باشد. توجه داشته باشد استفاده مرتب و منظم پشت سر هم (شوینده، سرم و کرم ضد جوش) این برند از نکات طلایی جهت نتیجه گیری سریع می باشد. همان طور که اطلاع دارید، سرم ها با تاثیر فوق العاده ای که بر روی پوست می گذارند، امروزه به یک بخش محبوب در روتین مراقبت پوستی افراد بسیاری تبدیل شده است.

این سرم ضد آکنه بیواکوا که کاملا ارگانیک و بر پایه محصولات گیاهی تولید شده است، مناسب تمامی پوست ها به ویژه حساس و التهابی می باشد. این محصول علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی عمقی پوست، در استفاده منظم به طرز معجزه آسایی جای جوش، زخم و اسکار را ترمیم می کند.

از دیگر ویژگی های فوق العاده سرم درمانی ضد آکنه بیواکوا قیمت مناسب، این است که با کنترل چربی پوست از ایجاد آکنه و جوش جدید به شدت جلوگیری می کند و در کنار این عملکرد خفن نیز به روشن کردن، بهبود خاصیت ارتجاعی، تغذیه کردن و همچنین نرم و یکدست کردن پوست صورت کمک بی نظیری می کند. در نظر داشته باشد این سرم در دو نوبت صبح و شب قبل از خواب باید بر روی پوست تمیز زده شود.

  1. کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا Bioaqua

اخرین معرفی پک ویژه ضد جوش قیمت مناسب بیوآکوا به این کرم ضد جوش که عنوان بهترین پماد خشک کننده برای جوش صورت به خود گرفته است، تعلق می گیرد. اگر شما نیز زود به زود با جوش های التهابی و حتی کوچک و زیر پوستی سورپرایز می شوید و از این وضعیت خسته شده اید، همه چیز را به دستان معجزه آسای این کرم خوش قیمت بسپارید.

لازم به ذکر است که مانند دیگر محصولات فوق العاده بیوآکوا، این کرم نیز از مواد کاملا ارگانیک و طبیعی ساخته شده به نحوی که هیچ عارضه ای برای پوست شما ایجاد نمی کند. با خرید کرم ضد جوش و آکنه بیواکوا دیگر لازم نیز برای حل مشکلات پوستی خود هزینه بالا صرف کنید!

این کرم در حالی که چربی پوست را به خوبی کنترل  و از ایجاد جوش جدید جلوگیری می کند، بافت های پوست را به خوبی مرطوب و آبرسانی می کند. اگر به صورت مرتب و روزانه 2 تا 3 بار بر روی پوست تمیز از این کرم استفاده شود طی یک دوره کوتاه مدت شاهد شفاف و یکدست شدن پوست صورت خود می شوید.

نکته حائز اهمیت به هنگام استفاده از بهترین پماد خشک کننده جوش صورت این است که فقط باید بر روی جوش های فعال یا قسمت هایی که دچار اسکار و زخم شده است مورد استفاده قرار گیرد. در نظر داشته باشید این محصول به طرز معجزه آسایی علاوه بر از بین بردن جوش های مزمن و سرسخت با ترمیم بافت های پوستی اسکار و زخم ها را نیز از بین می برد. در پایان از کیفیت بی نظیر و قیمت بسیار مناسب این محصول نهایت لذت را ببرید.

سخن آخر

در مقاله بالا درباره یک سری اطلاعات و روش جامع و مفید در ارتباط با از بین بردن جوش صورت به روش خانگی و غیر خانگی صحبت کرده ایم. همیشه با این سخن (هیچ ارزانی بی دلیل نیست) مواجه شده ایم اما، تیم تخصصی ما با معرفی پک ضد جوش برند بیوآکوا در مقاله روش های از بین بردن جوش صورت عدم این سخن را برای شما کاربران گرامی ثابت کرده است. با انجام یک روتین پوستی کاملا اقتصادی و ارگانیک یک بار برای همیشه جوش های سرکش و مزمن خود را مهار کنید. سعی کنی اصل محصولات ضد جوش برند بیوآکوا را از فروشگاه های معتبر خریدارای کنید.

source

توسط