شینگل
این خانه مزرعه نیوانگلند، در کنکورد، MA، دارای خطوط سنتی زیبای یک خانه مزرعه است، اما … [+] تمام تکنولوژی و مواد مدرن امروزی موجود است. سقف درز ایستاده جلوه ای چشمگیر به این خانه باشکوه می بخشد.
عکس با حسن نیت ارائه شده از اریک راث برای Prefabulous + Almost Off the Grid، منتشر شده توسط Abrams سال ها پیش سقف های فلزی ایستاده درزدار اغلب در ساختمان های تجاری و کشاورزی دیده می شد. با این حال، در چند سال اخیر، آنها به طور فزاینده ای در خانه ها محبوب شده اند. دلایل متعددی برای این افزایش محبوبیت وجود دارد. بسیاری از مردم نه تنها بیشتر نگران محیط زیست هستند، بلکه بسیاری از صاحبان خانه می خواهند تعمیر و نگهداری خانه خود را کاهش دهند و به طول عمر سقف خود اهمیت دهند.
پانل های درز ایستاده به صورت عمودی، از پشته سقف تا لبه بام، اجرا می شوند و با درزهای برآمده و همپوشانی یا “پاها” برآمده از سطوح صاف به هم متصل می شوند.
این پایه‌ها در پیکربندی‌های مختلف به هم متصل می‌شوند. یکی از مزایای این سیستم ها مخفی بودن سیستم های قفل و محافظت از نفوذ رطوبت و باد و سایر عناصر خشن است.
این خانه فری پورت، مین توسط Go Logic با استفاده از پانل های عایق سازه ای (SIP) طراحی/ساخته شده است. … [+] سقف فلزی درز ایستاده تنها یکی از بسیاری از ویژگی های سبز در این خانه بسیار کم مصرف است.
عکس زنگ ترنت برای خانه های کوچک پیش ساخته، منتشر شده توسط TAUNTON PRESSS سقف های درز ایستاده در رنگ ها، مواد، عرض، شکل ها، ضخامت ها و انواع اتصالات متنوع هستند. پانل ها را می توان از قبل در کارخانه تشکیل داد یا در محل برش داد.
متداول‌ترین مواد مورد استفاده برای سقف‌های فلزی ایستاده فولاد (به ویژه به دلیل مقرون به صرفه‌ترین نوع آن) و آلومینیوم است که در مناطق ساحلی با غلظت بالایی از نمک در محیط بهترین است. آلومینیوم در این نوع کمتر احتمال زنگ زدگی یا خوردگی دارد. مس و روی دیگر گزینه های فلزی هستند که می توانند صدها سال دوام بیاورند، با این حال آنها بسیار گران تر نیز هستند. فلز یکی از دوستدار محیط زیست ترین مصالحی است که برای سقف سازی استفاده می شود. بخش قابل توجهی از مواد خام دارای محتوای بازیافتی هستند که از 35٪ تا 95٪ متغیر است. این برخلاف آسفالت است که به طور کلی به محل دفن زباله ختم می شود.
این خانه مدولار بسیار کارآمد توسط New World Homes طراحی و توسط Signature … [+] Building Systems ساخته شده است. این خانه با طراحی بسیار کلاسیک دارای بسیاری از ویژگی های صرفه جویی در انرژی و سایر ویژگی های سبز از جمله سقف درز ایستاده است. این خانه دارای گواهینامه LEED-H، NAHBGreen، ENERGY STAR و Indoor airPLUS است.
عکس توسط فیلیپ جنسن-کارتر برای Prefabulous و تقریباً خارج از شبکه.MORE FOR YOU تانک های M-1 ساخت آمریکا در اوکراین به خط مقدم آتش رسیده اند. 2023 برخلاف سقف آسفالتی که عموماً به محل دفن زباله ختم می شود، فلز بارها و بارها قابل بازیافت است. این یکی از قابل بازیافت ترین و بادوام ترین مواد در جهان است. فلز همچنین به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و می تواند بیش از 50 سال دوام بیاورد.
سقف های درز ایستاده نه تنها تعمیر و نگهداری کم و ماندگاری بالایی دارند، بلکه ضد حریق و مقرون به صرفه هستند. آنها را می توان بر روی سقف های موجود نصب کرد و میزان زباله هایی که به محل های دفن زباله می رود را کاهش می دهد. اگر به طور موثر با آلیاژ روی- آلومینیوم پوشش داده شود، سقف های فلزی در برابر خوردگی مقاومت می کنند و تقریباً برای همیشه دوام می آورند. به عنوان مثال گالوالوم دارای 55 درصد آلیاژ آلومینیوم و 45 درصد آلیاژ روی است که به پایه فولادی خود متصل شده است. رنگ های بسیار بازتابنده، که در کارخانه روی سطح اعمال می شوند، نور خورشید را منعکس می کنند و انتقال گرما به خانه را در تابستان کاهش می دهند. مزیت بام فلزی پوشش های منعکس کننده گرما است که گرمای تابشی را در تابستان منعکس می کند و دمای اتاق زیر شیروانی را کاهش می دهد که به نوبه خود بار تهویه مطبوع را در فضای نشیمن کاهش می دهد.
خانه جزیره موریس یک خانه با قاب/صفحه چوبی است که توسط معمار جف آرمسترانگ/DAC طراحی شده است… [+] بین المللی در جزیره موریس در انتاریو. این خانه نیز با کارآمدترین تکنولوژی از جمله سقف درز ایستاده و پانل های فتوولتائیک در بالای آن ساخته شده است.
عکس توسط Mathieu Girard/Studio Versa for Prefabulous World، منتشر شده توسط Abrams و اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، وزن سقف های فولادی کمتر از نصف زوناهای آسفالتی است، اگرچه محافظت بیشتری در برابر برف، باد، یخ، آتش و تگرگ دارند. سقف فلزی ترک نمی خورد، تاب نمی خورد یا پوسیده نمی شود.
بسیاری از صاحبان خانه های اخیر این گزینه را انتخاب می کنند، نه تنها به دلیل کاربردی بودن و مزایای بسیار، بلکه به دلیل ظاهر مدرنی که به خانه می بخشد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سقف های درز ایستاده سایت Metal Roofing Alliance را بررسی کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. برخی از کارهای دیگر من را اینجا ببینید. Sheri KoonesPREFABULOUS FOR EVERYONE در 18 آوریل 2023 اکران خواهد شد. بزرگتر از کوچک، کوچکتر از میانگین توسط گیبس اسمیت در مارس 2022 منتشر شد. 23 خانه استثنایی را نشان می دهد که نشان می دهد چقدر کوچک می تواند راحت، کاربردی، صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبا باشد. Downsize: Living Large in a Small در سال 2021 منتشر شد. من شش کتاب دیگر با موضوع خانه های پیش ساخته با تمرکز بر بهره وری انرژی و پایداری نوشته ام. این کتاب‌های دیگر عبارتند از: خانه‌های کوچک پیش‌فاصله، دنیای پیش‌فاصله، پیش‌گفتنی تقریباً خارج از شبکه، پیش‌گفتنی پیش‌گفتنی و پایدار: خانه رویای شما تازه از کارخانه و عمارت‌های مدولار. تمرکز اخیر من روی خانه های کوچکتر بوده است که می توانند راحت تر، مقرون به صرفه تر و کارآمدتر باشند. از دیگر نقش‌های من می‌توان به روزنامه‌نگاری، سخنران و مربی اشاره کرد.»

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari