بازی Bloodborne تا سال ۲۰۲۰ حدود ۷.۵ میلیون نسخه به فروش رسانده بود

اطلاعات به دست آمده از اسناد استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) خبر از میزان فروش بازی Bloodborne تا سال ۲۰۲۰ می‌دهد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

حملات سایبری اخیری که به استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز شده، غیر قابل باور بوده است؛ به‌طوریکه نه تنها پروژه‌های در دست توسعه و معرفی نشده این استودیو که برای سال‌های آینده آن را برنامه ریزی کرده بود افشاء شد؛ بلکه خبر از میزان فروش سایر محصولات انحصاری پلی‌استیشن از جمله بازی Bloodborne به ما می‌داد که آخرین به‌روزرسانی اطلاعاتی آن مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی می‌شد.

Bloodborne

حجم این اطلاعات آنقدر بالا است که بر اساس گزارش‌ها، حدود ۱.۳ میلیون فایل استخراج شده که ارزش آن‌ها برابر با ۱.۷ ترابایت است و تا کنون نه استودیوی بازی‌سازی یادشده و نه شرکت سونی (Sony) موفق به جلوگیری از ارائه اطلاعات بیشتر توسط گروه هکری که چنین کاری را انجام داده نشده‌اند. بر همین اساس، در یکی از اسناد داخلی اینسامنیاک گیمز مشاهده می‌کنیم که بازی Bloodborne تا سال ۲۰۲۰ میلادی موفق شده تا بیش از ۷.۵ میلیون نسخه فقط روی کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش برساند.

با توجه به اینکه اطلاعات به دست آمده از میزان فروش بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن تا سال ۲۰۲۲ میلادی است، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که این بازی استثنائی از استودیوی بازی‌سازی فرام سافتوور حتی میزان یادشده را سپری کرده و به مرز فروش ۱۰ میلیون نسخه نزدیک‌تر شده باشد. به واسطه این موفقیت، باید صبر کرد و دید که آیا در آینده تیم سازنده به سراغ ساخت دنباله‌ای برای بازی Bloodborne یا توسعه نسخه ریمستر یا همچنین انتشار به‌روزرسانی نسخه پلی‌استیشن ۵ می‌رود یا خیر. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

source

توسط