کلاس یوس

کالج نوفیلد در دانشگاه آکسفورد.
گتی
هر سال در شنبه قبل از روز شکرگزاری، Rhodes Trust اسامی جدیدترین برندگان بورسیه رودز از ایالات متحده را اعلام می کند. 32 دانش پژوه در کلاس 2019 که از بین بیش از 800 دانشجوی مورد تایید 281 کالج مختلف انتخاب شده اند، تحصیلات خود را در دانشگاه آکسفورد در اکتبر آینده آغاز خواهند کرد و به دریافت کنندگان بیش از 60 کشور دیگر خواهند پیوست. این جایزه که معتبرترین جایزه برای فارغ التحصیلان کالج آمریکایی محسوب می شود، در سال 1902 ایجاد شد و اولین کلاس از محققان تحصیلات خود را در آکسفورد در سال 1904 آغاز کردند.
بورسیه ها به طور متوسط ​​حدود 70000 دلار در سال است و تمام هزینه های دو یا سه (در برخی موارد چهار) سال تحصیلات تکمیلی را پوشش می دهد. دریافت کنندگان می توانند در طیف کاملی از رشته های ارائه شده در آکسفورد، از جمله علوم زیستی، هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی، ریاضیات و علوم فیزیکی، تحصیل کنند.
با احتساب دریافت کنندگان امسال، 3484 آمریکایی بورسیه رودز دریافت کرده اند. در اینجا خلاصه ای از کلاس 2019 است که با تنوع قابل توجه و دستاوردهای خیره کننده برجسته شده است.
این گروه شامل 21 زن است که بیشترین تعداد انتخاب شده تا کنون و تقریباً دو سوم کل کلاس است. این نمایندگی به ویژه با توجه به اینکه زنان حتی تا سال 1976 واجد شرایط درخواست برای رودز نبودند، قابل توجه است.
تقریباً نیمی از دریافت‌کنندگان را مهاجران یا نسل اول آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند، از جمله جین پارک، کارشناس ارشد دانشگاه هاروارد، که پس از مهاجرت والدینش از کره جنوبی به ایالات متحده، وضعیت «اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی» (DACA) دریافت کرد. پارک اولین دریافت کننده DACA در تاریخ رودز است.
دامنه بین المللی این گروه خیره کننده است. علاوه بر آقای پارک، دریافت کنندگان شامل Rayan Alsemeiry از ییل است که خانواده‌اش از خشونت در خاورمیانه فرار کردند تا به آریزونا بیایند، جایی که سال‌ها بین دوره‌های بی خانمانی و مسکن موقت به تناوب زندگی می‌کردند. النا گالینا، دانش آموخته ایالت بویز، فرزند کارکنان بشردوستانه، پس از جنگ های بالکان در کوزوو بزرگ شد. آلله آژیر (جان هاپکینز) در 14 سالگی از ایران مهاجرت کرد. کریستینا کورئا با والدینش از مکزیک به ایالات متحده نقل مکان کرد. و ارن اوربی (ییل) از ترکیه آمد و در آنجا دید که پدرش تنها سه سال داشت به قتل رسید.
پرینستون، دوک و ییل هرکدام با سه دانشمند در فهرست مؤسسات خانگی قرار گرفتند. هاروارد و آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده دو فارغ التحصیل در این لیست داشتند. اکثر دانش پژوهان فارغ التحصیل نخبه ترین موسسات کشور هستند، اما در 24 دانشگاه این گروه شامل دانشگاه چپمن (برنده اولین بار)، دانشگاه میامی (با تنها دو برنده قبلی رودز)، دانشگاه کنتاکی ( که آخرین دانش پژوه رودز در سال 1955 بود) و دانشگاه ایالتی بویز (که از سال 1981 از دانشگاه رودز فارغ التحصیل نشده بود).
علما گروه بزرگی هستند. آنها کتاب و شعر منتشر کرده اند و ده ها مقاله در مجلات علمی، پزشکی و علوم اجتماعی تألیف کرده اند. آنها به عنوان مشاور کاخ سفید، دبیران کابینه، فرمانداران و شهرداران خدمت کرده اند. از جمله دوره های کارآموزی آنها می توان به بانک جهانی، بنیاد اوباما و ACLU اشاره کرد. آنها به طور منظم در نیویورکر و نیویورک تایمز، موسیقیدانان برنده جوایز، مخترعان و مدیران کمپین سیاسی مشارکت دارند. یکی فرمانده گردان در دانشکده نیروی هوایی است. دیگری یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس کرد که به دانشجویان بدون مدرک کمک می کند تا برای کالج اقدام کنند.
در آکسفورد، محققان طیف وسیعی از علایق را دنبال خواهند کرد: از مطالعات مهاجرت تا زیست‌شناسی مولکولی. کلاسیک به علوم کامپیوتر؛ و ایمونولوژی به روابط بین الملل و آنها آن موسسه ارجمند را با استعدادها و سرگرمی های متنوعی که از گروهی از دانشجویان پرانرژی انتظار دارید، زنده می کنند. آنها فوتبال بازی می کنند، خدمه ردیفی و ماراتن می دوند، اما شامل یک پیانیست برنده جایزه، یک کمانچه نواز مشهور موسیقی بلوگرس، یک پاور لیفتر، صابون ساز، غواص آسمان و یک کمربند مشکی در هاپکیدو نیز می شود.
همانطور که آکسفورد برای کلاس سال آینده آماده می شود، متوجه می شود – به معیارهای اصلی انتخاب سیسیل رودز که در وصیت نامه اش بیان شده است – محققین “فقط کرم های کتاب” نیستند. در کنار دستاوردهای تحصیلی خود، آنها قبلاً ثابت کرده اند که انگیزه و شخصیت رهبری در خدمات عمومی را دارند.

مایکل تی نیزل من رئیس بازنشسته دانشگاه ایالتی میسوری هستم. پس از کسب مدرک لیسانس از کالج ویتون (ایلینوی)، مدرک دکترا به من اعطا شد. در سال 1973 در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه ایلینویز. سپس به هیئت علمی دانشگاه کنتاکی پیوستم، جایی که در رتبه های استادی پیشرفت کردم و به عنوان مدیر برنامه روانشناسی بالینی، رئیس دپارتمان روانشناسی، رئیس دانش آموخته خدمت کردم. مدرسه، و استاد. در سال 2005، من به عنوان رئیس دانشگاه ایالتی میسوری منصوب شدم. پس از بازنشستگی از ایالت میسوری در سال 2011، من مشاور ارشد سیاستی فرماندار میسوری جی نیکسون شدم. اخیراً دو کتاب نوشته ام: مدارک و شجره نامه: آموزش مدیران ارشد آمریکا (2017) و دستیابی به آموزش عالی (2018) که هر دو توسط Rowman & Littlefield منتشر شده اند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari