با دست خالی که نمی‌شود در یک بازی جنگی مهم مثل کالاف دیوتی با آن همه مبارز شرکت کرد و انتظار پیروزی داشت. اگر به‌تازگی وارد بازی کالاف دیوتی شده باشید، احتمالاً نسبت به رده بالا‌ها، دست خالی به حساب می‌آیید. پس باید راهی پیدا کنید که سریع‌تر خودتان را برسانید و بازی را خوشایند و دلچسب کنید. لذت نبردن از بازی، خودش دلیلی می‌شود که آن را ترک کنید..

کاربرد های سی پی کالاف چیست ؟

  •  دسترسی به بخش‌های ویژه بازی و پیشرفت سریع‌تر در آن
  •  خرید بتل پس پرمیوم و گرفتن جوایز شگفت انگیز
  •  همچنین، توانایی سفارشی سازی آیتم ها، کارکترها و سلاح ها در بازی
  • و درنهایت، بالا بردن ارزش اکانت به هنگام فروش آن

چگونه سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را رایگان دریافت کنیم؟

طبق بررسی ها، روش‌های مختلفی برای به‌دست آوردن سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل در فضای اینترنت پخش شده که تقریبا هیچکدام از آن‌ها صحت ندارد و ممکن نیست و در مواردی هم ممکن است اکانت شما بن یا هک‌ شود. ما در این مقاله سعی کرده ایم این موضوع را پوشش دهیم تا از این اتفاق تا حد امکان جلوگیری شود. شاید به نظر برسد به دنبال حقه و کلک برای به دست آوردن سی پی رایگان هستیم. اما روش‌هایی که به سی پی رایگان نمی‌رسند، خیلی بیشتر از راه‌هایی هستند که شما را به هدفتان می‌رسانند. استفاده از ربات‌های تلگرام، سایت‌هایی که از شما اکانت و رمز می‌خواهند، همگی می‌توانند حمله هکرها باشند. حمله فیشینگ یا دیگر حقه‌هایی که هکرها برای به دست آوردن اکانت‌های بیشتر دارند، شیوه‌های ساده‌ای دارند.

راه حل چیست ؟

با تحریم کشور ایران، امکان خرید مستقیم سی پی وجود ندارد اما می توان از سایت های معتبر ایرانی مانند موجو جم یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، سی پی کالاف دیوتی یا جم فری فایر یا جم کلش آف کلنز را خریداری کرد. لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از خرید باید پکی که مد نظر دارید را انتخاب کنید،  پس از نهایی شدن انتخاب و پرداخت هزینه، شخص ارائه دهنده خدمات، از شما یک جیمیل و رمز اکانت می خواهد تا برای خرید سی پی به اکانتتان وارد شود و پس از خرید پیامک تکمیل سفارش به شماره تان ارسال می شود.

در نهایت …

تلاش ما این است که از حمله هکرها، از دست دادن اکانت و مشکلات دیگر جلوگیری کنیم و به هدفمان برسیم. مسلماً روش‌هایی هم پیدا می‌شوند که اعتبار و امنیت کمتری دارند و می‌توانند شما را به دردسر بیاندازند. برای یک مشت CP، اکانت خودتان را به خطر نیاندازید.

source
تحصیل در ترکیه

source

توسط