سورس کد بازی GTA V در فضای آنلاین لو رفت!

پس از لو رفتن اطلاعات Insomniac، به نظر می‌رسد که Rockstar Games توسعه‌دهنده GTA V مورد هدف بعدی هکرها قرار گرفته است.

طبق گزارشی که یوتیوبر محبوب SKizzle در بامداد امروز در X منتشر کرد، کل سورس کد Grand Theft Auto 5 به صورت عمومی لیک شده است. این نشت همچنین اطلاعات مربوط به Bully 2 و عنوان بعدی جی‌تی‌ای با کد Project Americas را فاش کرد.

GTA

همانطور که در پست فوق مشاهده می‌شود، @SKizzleAXE حتی یک اسکرین‌شات از کد منبع GTA 5 لیک شده را به اشتراک گذاشته است که صحت گزارش را تایید می‌کند. با توجه به جزئیات، راکستار همچنین در حال کار بر روی دنباله‌ای برای بازی ویدیویی تحسین شده Bully بود.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟هوشواره‌ها را در همان غرب وحشی چال کنیم
چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟

گزارش دیگری در مورد X ادعا می‌کند که کد منبع در یک سرور دیسکورد به بیرون درز کرده است که نام آن برای جلوگیری از انتشار داده‌ها فاش نشده است.

GTA

یکی از طرفداران که به نام «عامل» نامیده می‌شود نیز بخشی از لو رفتن کد منبع GTA 5 و برخی از تصاویر موتور RAGE راکستار را در X به اشتراک گذاشته است. با این حال، پست او اکنون حذف شده است.

سورس کد Grand Theft Auto 5 ظاهرا سال گذشته همراه با فیلم فاش شده لو رفته بود. با این حال، تا به حال هرگز علنی نشده بود. این یک لو رفتن بزرگ داده‌ها برای استودیو به حساب می‌آید و می‌تواند پیامدهایی برای بازیکنان فعلی و همچنین بازیکنان آینده سری داشته باشد.

اکانت Gaming Detective نیز بر تاثیر بالقوه سورس کد فاش شده تاکید کرد که حتی ممکن است منجر به تاخیر در Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar Games شود. راکستار در زمان نوشتن این مقاله به این لیک پاسخی نداده است.

GTA

یکی دیگر از توسعه‌دهندگان محبوب، Insomniac Games، اخیرا با نشت داده‌های بزرگی روبرو شد که بازی منتشر نشده Wolverine را به‌ همراه جزئیاتی در مورد عناوین آینده آن‌ها فاش کرد.

با وجود تمام جنجال‌های جاری در مورد GTA 6 و نقض اطلاعات Insomniac، به نظر می‌رسد که بدترین فصل تعطیلات برای توسعه‌دهندگان و همچنین گیمرها در سراسر جهان باشد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایلکلون جی‌تی‌ای رول‌پلی روی موبایل!
معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

source

توسط