بسیاری از بانوان پس از بارداری دچار اضافه وزن و چربی در ناحیه شکم می شوند. ما با ارائه این مقاله و معرفی 10 تا از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد، به شما کمک خواهیم کرد تا اطلاعات کافی از آن ها را در اختیار داشته باشید. از آن جایی که افراد زیبایی را دوست دارند و این مورد موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود، ایجاد چربی اضافه و بالا رفتن وزن برای آن ها نگران کننده است و برای رفع این مشکل دنبال راه حل می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی نوعی عمل جراحی پلاستیک می باشد که در طی آن، چربی و پوست اضافه‌ ای که حالت کشسانی خود را از دست داده‌ است، جدا شده و شکم فرد سفت تر و خوش فرم تر می شود. چربی‌ های زیاد و داشتن شکمی شُل اصلا تجربه‌ خوشایندی نیست؛ به‌ خصوص زمانی که، هیچ رژیم و ورزشی پاسخ‌ گوی این مشکل نخواهد بود. شما می توانید در چنین مواقعی برای حذف چربی های اضافه به جراح ابدومینوپلاستی مراجعه نمایید.

روش ابدومینوپلاستی با خارج کردن چربی و پوست اضافه‌ شکم و سفت کردن دیواره‌ ماهیچه‌ های شکمی، شما را به نتیجه ایده آل و داشتن شکمی کوچک و صاف می‌ رساند. از آن جایی که این جراحی کاملا جدی است، حتما برای انجام آن باید اطلاعات کافی کسب کنید، شرایط خود را بسنجید و بی‌ گدار به آب نزنید. ابدومینوپلاستی روشی است برای افرادی که راه های دیگر را امتحان کرده‌ اند و در هیچ کدام موفقیتی نداشته‌ اند. در واقع این روش آخرین راه‌ حل است و نباید به‌ عنوان روشی جهت کاهش وزن به کار برود.

چگونگی انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد

بهترین کلینیک زیبایی در ایران دارای متخصصین متبحر و توانایی است که در حوزه زیبایی بسیار پر قدرت عمل می کنند. ضروری است که بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد برای جلب رضایت متقاضیان دارای ویژگی های خاصی باشد. به چند مورد از این ویژگی ها در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • داشتن اطلاعات به روز و کافی در زمینه انواع جراحی های زیبایی و همچنین داشتن سلامت جسمی و روحی
  • داشتن مدرک تخصص جراحی و مهارت و سابقه بالا
  • داشتن روابط عمومی بالا و برخورد خوب با بیمار و همین طور استفاده از بهترین راه کار و تجهیزات مدرن در جراحی
  • اطلاع از تمامی نکات و توصیه های لازم در مورد اقدامات قبل و بعد از جراحی زیبایی برای رسیدن به نتایج مطلوب تر
  • آشنایی با معیار های زیبایی و داشتن نظم و برنامه کاری و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کاری

عوارض ابدومینوپلاستی چیست؟

طبق نظرات بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران هر گونه عمل جراحی زیبایی دارای مزایا و معایب مختص خود است که لازم است در مورد آن ها اطلاعاتی داشته باشید. برخی از این معایب عبارت است از:

  • ایجاد عفونت و یا لخته های خون از عوارض بارز جراحی ابدومینوپلاستی است. عفونت های جراحی متغیر می باشند و برخی از آن ها بسیار پیشرفته هستند و به اعماق بافت های بدن بیمار حمله می کنند و برخی دیگر تا حدی ملایم هستند و بر بافت اثر کوچکی می گذارند. برای جلوگیری از ایجاد عفونت باید از ابزار های یک بار مصرف استفاده شود.
  • از دیگر عوارض جراحی ابدومینوپلاستی می توان به جای زخم و کبودی اشاره کرد که در برخی افراد برجسته تر از دیگران می باشد. در تمامی افرادی که این جراحی را انجام داده اند، زخم ناشی از عمل باقی می ماند و این مورد کاملا طبیعی است و به مرور از بین خواهد رفت.
  • یکی دیگر از عوارض بسیار شایع جراحی ابدومینوپلاستی، جمع شدن مایعات زیر پوست بعد از برداشتن لوله های خروج مایعات است و همچنین درد شدید در چند روز اول بعد از جراحی وجود دارد که می توانید در این صورت با مشورت از پزشکان مربوطه، از مسکن استفاده نمایید.
  • از عوارض احتمالی و بسیار نادر جراحی ابدومینوپلاستی می توان به آمبولی ریوی، حمله قلبی و سکته مغزی اشاره کرد. این عارضه به دلیل بی تحرکی بعد از انجام عمل ممکن است ایجاد شود. آمبولی ریوی یک خطر جدی می باشد و در صورت بروز طی سه هفته بعد از عمل جراحی اتفاق می افتد.
  • نکروز پوستی از عوارضی است که در صورت دچار شدن ممکن است به یک جراحی دیگری برای برطرف شدن نیاز داشته باشد. این عارضه بسیار نادر است ولی در افراد سیگاری بیشتر می باشد.
عوارض ابدومینوپلاستی چیست؟

اقدامات توصیه شده توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد

برای جلوگیری از عوارض و خطرات بعد از جراحی ابدومینوپلاستی، لازم است که اقدامات لازم را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب انجام داد. این اقدامات به شرح زیر است:

  • قبل از انجام جراحی، پزشک مربوطه آزمایش هایی را برای شما تجویز خواهد کرد که لازم است آن را انجام دهید و نتیجه را در روز انجام جراحی همراه خود داشته باشید.
  • تا 8 ساعت قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی از خوردن و آشامیدن خودداری کنید و در این مواقع ناشتا باشید یا وعده غذایی خیلی سبکی میل کنید.
  • قبل از جراحی سعی کنید از مصرف داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شوند، خودداری کنید. داروهایی مثل آسپرین که موجب افزایش خون ریزی می شوند و همین طور برای خوابیدن باید از دو بالش استفاده نمایید تا تورم و التهاب شکم کاهش پیدا کند.
  • بعد از انجام جراحی ابدومینوپلاستی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید، زیرا مصرف این موارد سبب تنگ شدن عروق خونی می شود و این امر می‌تواند روند بهبود شما را کاهش دهد.
  • استفاده از گن طبی و استاندارد که پزشک برای شما تجویز می‌ کند، بسیار ضروری است. این گن ها برای کاهش التهاب و تورم روی شکم شما بسیار تاثیرگذار می باشند.

کلام آخر

مقصود ما از ارائه این مقاله، آشنایی شما با جراحی ابدومینوپلاستی و همین طور معرفی 10 تا از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد بوده است تا در صورت مراجعه به آن ها، اطلاعاتی را در این مورد در اختیار داشته باشید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما قدردانی می کنیم و امیدواریم که این مطالب برای شما با ارزش و مفید بوده باشد. در ضمن می توانید جهت ثبت هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی، با ما در سایت جراحتو در ارتباط باشید.

source

توسط modekhabari.ir