انتخاب اول خونواده‌ها برای جشن سال نو میلادی

فروش جهانی فیلم Wonka در تعطیلات آخر هفته به نقطه اوج جدیدی رسید

در این تعطیلات آخر هفته سال نو میلادی، Wonka در باکس آفیس جهانی عملکرد قابل توجهی داشت و در مقابل بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری، ۳۸۶.۹ میلیون دلار فروخته است.

این آمار شامل برآوردهای فروش فیلم مربوط به دوشنبه، ۱ ژانویه ۲۰۲۴ است. Wonka ابتدا در ایالات متحده در ۱۵ دسامبر منتشر شد، سپس در بسیاری از کشورهای دیگر اکران شد. تاکنون، در کل دوره فروش بین‌المللی خود ۲۴۴.۴ میلیون دلار فروش داشته است.

این اثر خانوادگی در آخر هفته گذشته رشدی ۱۷ درصدی را نسبت به باکس آفیس بین‌المللی خود تجربه کرد. این فیلم در فرانسه ۹۲ درصد، در هلند ۶۰ درصد و در آلمان ۴۰ درصد افزایش فروش داشته است.


مطلب پیشنهادی:45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

افزایش قابل توجه دیگر در این آخر هفته شامل ۲۹ درصد در ایتالیا و آرژانتین، ۲۰ درصد در مکزیک، ۱۲ درصد در استرالیا و ۸ درصد در اسپانیا است. Wonka همچنین در این آخر هفته به صفحه نمایش IMAX بازگشت و آمار فروش آن به ۱.۷ میلیون دلار در سراسر جهان رسید.

آمار فروش کلی IMAX این فیلم در سراسر جهان ۱۴.۵ میلیون نفر بوده است. وانکا قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ در سینماهای کره جنوبی اکران شود که آخرین اکران بین المللی است که در حال حاضر برنامه‌ریزی شده است.

Wonka

Wonka یک پیش‌درآمد فانتزی موزیکال برای چارلی و کارخانه شکلات سازی اثر رولد دال به حساب می‌آید. این فیلم درباره یک ویلی وانکا جوان با بازی تیموتی شالامی است که تلاش می‌کند یک مغازه شیرینی‌فروشی را در شهری فاسد که توسط شکلات‌فروشان حریص اداره می‌شود، باز کند.

ونکا توسط پل کینگ بر اساس فیلمنامه‌ای که با سایمون فارنبی نوشته شده، کارگردانی شده است. این فیلم در حال حاضر دارای امتیاز ۸۳ درصدی تایید شده از سوی منتقدان در Rotten Tomatoes و همچنین امتیاز ۹۱ درصد تماشاگران است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

source

توسط