مشتریان هندی استقبال خوبی از سوزوکی بالنو داشته‌اند ­و تاکنون یک میلیون دستگاه از این خودرو را خریداری کرده­‌اند. با توجه به طول 3.99 متری بالنو، این خودرو می‌­تواند از تخفیف‌های مالیاتی مربوط به خودروهای کمتر از 4 متر در هند برخوردار شود. از انجایی که از سال 2020 شاهد خروج بالنو از بازار اروپا و ژاپن بودیم، بنابراین در نسخه جدید مطمئناً سلایق مشتریان هندی اعمال شده است.

به جزء سقف، تمام قطعات بدنه سوزوکی بالنو متحول شده است و مواردی همچون جلوپنجره، خطوط روی درها، شیشه کوچک در ستون انتهایی و فرم جدید چراغ‌ها جلب نظر می­‌کند. طراحی فضای کابین هم متحول شده و مواردی کاملاً جدید همچون نمایشگر مرکزی 9 اینچی با رابط کاربری Smartplay با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، و تغییر طراحی رودری­ و صندلی­‌ها، جلب نظر می­‌کند.

در کنار تغییر طراحی و افزایش عایق صوتی، سطح تجهیزات بالنو هم بالاتر رفته است، به گونه‌­ای که در تریم پایه از این خودرو نیز شاهد نصب تهویه مطبوع و سامانه کی­لس هستیم. البته تعداد کیسه هوا در مدل پایه همچنان به دو عدد محدود مانده که در نسخه گران‌تر به شش عدد افزایش می‌­یابد.

در کامل‌ترین نسخه از سوزوکی بالنو، موارد بیشتری همچون نمایشگر هداپ، دوربین‌های اطراف بدنه و سیستم صوتی Arkamys هم به فهرست امکانات رفاهی اضافه می­‌شود. نسخه وارداتی نیز از این امکانات بهره‌مند شده است. بازنگری در سیستم تعلیق و نصب ترمزهای بزرگتر، از دیگر تغییرات بالنو خواهد بود، هرچند که ترمزهای عقب همچنان کاسه­‌ای است.

source

توسط