مسابقات بازی‌های ویدیویی ICG پاییز امسال و در رشته دوتا ۲ برگزار و به تازگی برندگان این مسابقات مشخص شدند.


مطلب پیشنهادی:ادامه داستان پوست شیر درباره چه چیزهایی می‌تواند باشد؟تئوری‌های بزرگ
ادامه داستان پوست شیر درباره چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

آی‌سی‌جی یا همان ایران سایبر گیمز یکی از برگزار کنندگان ایونت‌‌ها و رویدادهای مسابقات بازی‌های ویدیویی در ایران است که کار خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد تا بستر رقابت میان بازیکنان حرفه‌ای ایرانی را در رشته‌های مختلفی فراهم کند.

امسال نیز پس از چند دوره غیبت به دلیل شیوع بیماری کرونا، ICG بازگشته تا در پاییز ۱۴۰۲ مسابقات دوتا ۲ را برگزار کند. در مجموع، شاهد مسابقات جذابی بودیم که ابتدا به صورت غیرحضوری و نهایتا در بخش‌ پایانی در قالب بازی‌های حضوری برگزار شد.

در مجموع، ۱۶ تیم در این مسابقات شرکت کردند که در این بین شاهد شرکت‌کنندگانی از سرتاسر ایران بودیم و از این رو، بسیار جذاب بود که شاهد طیف گسترده‌ای از گیمرهای ایرانی در این مسابقات بودیم.

برندگان مسابقات بازیهای رایانه ای ICG رشته Dota2 مشخص شدند - ویجیاتو

پس از گذر از مرحله مقدماتی، نهایتا ۸ تیم از بین تیم‌های راه‌ یافته به مسابقات انتخاب شدند تا در مراحل اصلی، برای کسب مقام اول و کسب جایزه رقابت کنند. این هشت تیم شامل گروه‌های زیر بودند (برای تماشای تمامی گروه‌ها + اعضا کلیک کنید) :

  • تیم Winter Bear از استان تهران
  • تیم AdoNis از استان البرز
  • تیم Devils Genius از استان تهران
  • تیم Dominator استان خراسان رضوی
  • تیم ECG از استان تهران
  • تیم Old But Gold استان تهران
  • تیم Storm استان اردبیل
  • و نهایتا تیم Hate استان زنجان

از بین تیم‌های منتخب، نهایتا ۳ تیم Winter Bear، AdoNis و Devils Genius توانستند تا به مرحله پایانی و حضوری رقابت‌ها راه پیدا کنند. هشتم دی‌ماه ۱۴۰۲ فینال مسابقات برگزار شد و تیم‌ AdoNis رتبه اول و تیم‌های Winter Bear و Devils Genius به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم اول جایزه ۵۰ میلیون تومانی مسابقات را از آن خود کرد و در ادامه، شاهد نزدیک به ۱۰۰ میلیون جایزه نقدی بودیم که به تیم‌های برتر رسید. جالب است بدانید که این تورنومنت توانست تا رکورددار مسابقات e-Sports ایرانی شود.

پخش زنده فینال این رقابت‌ها با بیش از ۲۹ هزار بیننده در یک پلتفرم بومی رکورد قابل توجهی در مسابقات بازی‌های الکترونیک ایران به دست آورد و این امر نشان‌دهنده شوق گیمرهای ایرانی برای برگزاری مسابقات گیمینگ در رشته محبوبشان بود.

ویجیاتو به برندگان این مسابقات تبریک می‌گوید و امیدوار هستیم تا شاهد پیشرفت روز به روز مسابقات بازی‌های الکترونیک و e-Sport ایرانی باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد و تورنومنت‌های بعدی می‌توانید به وبسایت ICG مراجعه کنید.


مطلب پیشنهادی:چقدر سینما و تلویزیون ایران رو میشناسین؟ | ویجی کوییزکی ایرانی‌تره؟
چقدر سینما و تلویزیون ایران رو میشناسین؟ | ویجی کوییز


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط