سئو سایت

پیکسل ها
پیکسل ها
راه اندازی یک استارتاپ و زنده ماندن در رقابت های سخت یک دستاورد است. چیزهای زیادی وجود دارد که نیاز به توجه دارند مانند امور مالی، مدیریت محصول، ایجاد روابط با مشتریان و موارد دیگر. همه چیز نیاز به تحقیق جامع و دقت در جزئیات دارد. خوشبختانه، دیجیتال مارکتینگ می تواند به برخی از این چالش ها کمک کند.
اگر از استراتژی ها و تکنیک های مناسب پیروی کنید، بازاریابی دیجیتال می تواند موهبتی برای کسب و کار شما باشد. در نهایت می تواند پایگاه مصرف کننده شما را افزایش دهد و فروش را تسریع کند. در زیر برخی از تکنیک‌هایی است که ما با موفقیت در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال آژانس خود به کار می‌بریم و می‌توانیم برای هر استارت‌آپی کارایی داشته باشیم:
سئو
سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ نقش پیشرو دارد. این تنظیمات فنی یک محتوا را تقویت و بهینه می کند تا صفحات در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر شوند. تیم ما از یک روش تجزیه و تحلیل بازار پیروی می کند که شامل صحبت با مشتری برای درک نیازهای آنها و تحقیق در مورد رقبا می شود. سپس از کلمات کلیدی تحقیق و استفاده می کنیم و توضیحات متا را می نویسیم که در نهایت یک وب سایت را بهینه می کند و عملکرد را بهبود می بخشد.
برای کمک به سنجش نیازهای مشتری خود، فرم پرسشنامه ای را آماده کنید تا توسط مشتریان پر شود. اطلاعات ما شامل جزئیات مربوط به صنعت، خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند، مخاطبان هدف، حداقل و حداکثر بودجه و اهداف آنها از نظر درآمد است.
تحقیقات فشرده و جلسات تعاملی با مشتریان به ما کمک می کند تا با استفاده از ابزار Keyword Planner کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنیم. برای تجزیه و تحلیل رقابتی، ما از ابزارهای حسابرسی مانند SEMrush و Moz استفاده می کنیم که به ما در ردیابی مؤثرترین کلمات کلیدی مسئول ایجاد حداکثر ترافیک در وب سایت های رقبا کمک می کند. سپس بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه رتبه بندی را موثرتر می کند. پیروی از این رویکرد می تواند برای استارت آپ ها سودمند باشد.
PPC
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک اساساً یک تکنیک بازاریابی آنلاین است که در آن فقط زمانی که مصرف کننده روی آن کلیک می کند، هزینه آن را پرداخت می کنید. چیزی که به کلاهک اضافه می‌کند این است که می‌توانید تبلیغات را سفارشی کنید تا هنگام وارد کردن عبارات جستجوی خاص ظاهر شوند و تبلیغاتی را برای مخاطبان خاص ایجاد کنید. استفاده از این ویژگی سفارشی سازی در کمپین های جستجو و تبلیغات نمایشی ما نتایج مفیدی را برای مشتریان ما نشان داده است.
بازاریابی محتوا
محتوا بر جهان حکومت می کند و محتوای اصیل و منحصر به فرد برای رشد هر کسب و کاری حیاتی است. فعالیت های بازاریابی دیجیتال را تحریک و تشویق می کند و به عنوان یک ستون سئو عمل می کند که بدون محتوای با کیفیت امکان پذیر نیست. اطمینان حاصل کنید که محتوا اطلاعات مرتبط را در اختیار کاربر قرار می دهد و مطمئن شوید که تیم مدیریت محتوای شما بر روی نوشتن محتوای فوق العاده و منحصر به فرد با کلمات کلیدی مناسب تمرکز دارد.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
اساساً، این روزها هر فردی برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک محصول یا یک سازمان به رسانه های اجتماعی متکی است. به همین دلیل، رسانه های اجتماعی به بخشی ضروری از بازاریابی تبدیل شده اند. برندسازی سازمان شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران کمک می کند تا اطلاعات جامعی از برند شما داشته باشند.
بسته به مخاطبان خود، از ابزارهایی مانند Pinterest و LinkedIn استفاده کنید و اطلاعات آگاهانه را از طریق وبلاگ ها و مقالات به کاربران برند خود منتقل کنید. این تکنیک می تواند ترافیک را افزایش داده و مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل کند.
اهمیت بازاریابی دیجیتال برای استارتاپ ها
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا استارت آپ ها باید استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمندی را انتخاب کنند:
بنیاد هویت برند
هویت برند به اجزای یک کسب و کار مانند لوگو، فونت، برچسب و سایر عناصری اشاره دارد که آن را از رقبای خود متفاوت می کند. برای دستیابی به مشتریان، بازاریابی سنتی قطعاً یکی از گزینه‌ها است، اما این امر مستلزم مقادیر زیادی پول است که برای استارت‌آپ‌ها امکان‌پذیر نیست. تبلیغات و بازاریابی آنلاین هویت برند را به روشی موثر و مقرون به صرفه ایجاد می کند. برای برندسازی آنلاین، از کانال‌های مختلفی مانند توییتر، اینستاگرام و لینکدین برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود و انتشار این خبر استفاده کنید.
نسل سرب تقویت شده
تبدیل مشتریان بالقوه به سرنخ برای یک استارت آپ الزامی است، وظیفه ای که می تواند توسط کارشناسان بازاریابی انجام شود. بهترین راه برای تولید سرنخ شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوا است. منابع مختلفی مانند کتاب های الکترونیکی، وبینارها و خبرنامه ها وجود دارند که مناسب ترین اطلاعات را به مشتریان منتقل می کنند و تولید سرنخ را افزایش می دهند.
کتاب های الکترونیکی راهی برای ایجاد ترافیک با استفاده از محتوای دروازه ای هستند. این استراتژی اساساً محتوای شما را پشت فرمی قرار می دهد که شامل جزئیاتی مانند نام، آدرس و ایمیل است که به گرفتن اطلاعات در مورد خواننده کمک می کند. بازدیدکنندگان اینترنتی بدشان نمی آید که اطلاعات را در ازای ارزش پر کنند، و اطلاعات مورد نیاز را می توان برای تبلیغات اضافی مانند بازاریابی ایمیلی استفاده کرد.
وبینارها امکان تعامل یکپارچه با مخاطب، ایجاد هماهنگی و وفاداری را فراهم می کند. وبینارها راهی برای تعامل با مشتریان بالقوه بدون محدود شدن به یک مکان خاص هستند. ارائه باید به دقت سازماندهی و مدیریت شود تا نتایج بهتری داشته باشد، که به طور مستقیم بر تعداد سرنخ ها تأثیر می گذارد.
همچنین، استارت‌آپ‌ها می‌توانند از دکمه تماس برای اقدام در یک سایت شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک استفاده کنند که بازدیدکنندگان را به خبرنامه آنها هدایت می‌کند. نوشتن یک موضوع خبرنامه جذاب بسیار مهم است. داشتن یک هدف در ذهن، مانند تعداد گیرندگانی که می خواهید به آنها پاسخ دهید، می تواند حداکثر درآمد را برای استارت آپ ها ایجاد کند و می تواند روابط خوبی با مشتریان احتمالی ایجاد کند.
توسعه نرخ تبدیل
ارزیابی تحلیل های دیجیتال و استراتژی ها ساده است. ما از Google Analytics استفاده می کنیم که می تواند میزان ترافیک، مناطق مختلف ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان صفحات سایت شما را اندازه گیری کند. این می تواند به شما در درک نرخ پرش یا خروج و سرعت سایت کمک کند و همچنین اطلاعاتی در مورد اهداف تبدیل شما ارائه می دهد.
دنیای معاصر همه چیز در مورد فناوری و بازاریابی دیجیتال است. توسعه و گسترش استارتاپ شما باید با برندسازی همراه باشد و بازاریابی آنلاین ضروری است.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟ کارشناس تجارت دیجیتال Karan SharmaA و یکی از بنیانگذاران Kinex Media Inc، یک آژانس دیجیتال خلاق در تورنتو. مشخصات کامل اجرایی کاران شارما را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari