شیر ظرفشویی
Pip & Nut
گسترش کووید-19 همچنان بر کسب‌وکارها و برندها از منظر رفاه، اقتصادی و ارزش‌ها فشار وارد می‌کند و باعث بررسی بی‌سابقه‌ای در مورد چگونگی، سرعت و یا حتی واکنش آنها می‌شود. من از مصاحبه با برخی از رهبران باورنکردنی که مدتها قبل از شیوع بیماری همه گیر انتخاب کرده اند، از طریق پادکست Brand on Purpose خود، خط مقدم برندسازی هدفمند باشند، مصاحبه کرده و همزیستی موفق و تنش سالم بین هدف و سود را بررسی کرده ام. این برندها که همیشه هدفمند هستند، اکنون بیش از هر زمان دیگری بر روی جلو بردن شخصیت شرکتی خود متمرکز شده اند.
و توجه داشته باشید که هیچ یک از این سازمان ها از ژست های تبلیغاتی 60 ثانیه ای برای برقراری ارتباط با آنها استفاده نمی کنند. آنها در جوامع خود اقدامات واقعی انجام می دهند.
صلیب سرخ آمریکا (در هماهنگی با سازمان غذا و داروی ایالات متحده) اهدای پلاسما از افرادی را که به طور کامل از ویروس کرونای جدید (COVID-19) بهبود یافته اند – یک تقویت بالقوه در برابر عفونت در دیگران – از طریق پلاسمای بهبودی COVID-19 تسهیل می کند. برنامه. CARE USA از طریق برنامه 2X MATCH: STOP COVID-19 خود، و نصب 10000 ایستگاه شستشوی دست، صابون، آب و موارد دیگر را توزیع می کند.
شرکت ایر، یک برند ودکا در بروکلین، که سال گذشته راه اندازی شد، به طور موقت کل تولید خود را از ارواح پایدار به ساخت یک ضدعفونی کننده دست کربن منفی تغییر داده است و هر بطری را به جوامع و موسساتی که بیشتر به آن نیاز دارند اهدا می کند.
Tattersall Distilling در مینیاپولیس همچنین ضد عفونی کننده All Hands MN خود را – در صورت درخواست در اختیار سازمان ها و مشاغل ضروری است.
New Belgium Brewing که به‌خاطر پرچم‌دار Amber ale Fat Tire و تعهدش به مراقبت از محیط‌زیست شناخته می‌شود، صندوق امداد بار و رستوران New Belgium را برای حمایت از جوامع آشفته غذا و نوشیدنی در زادگاه خود Fort Collins، CO و Asheville، NC ایجاد کرده است.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributor توزیع‌کنندگان غذا و نوشیدنی نیز وارد عمل می‌شوند. Lemontree Foods، یک سازمان غیرانتفاعی شهر نیویورک که بسته‌های غذایی سالم برای خانواده‌های کم درآمد ایجاد می‌کند، داوطلبان سالم را با انبارهای غذای محلی تطبیق می‌دهد. ویتا کوکو، یک شرکت آب نارگیل که پروژه ویتا کوکو را برای سرمایه‌گذاری مجدد سود در جوامعی که از فیلیپین و سری‌لانکا منبع آن هستند ایجاد کرد، یک میلیون دلار به موسسات خیریه مانند Feeding America و No Kid Hungry برای حمایت از تلاش‌های امدادی COVID-19 اهدا کرده است.
شرکای نشنال جئوگرافیک، که مدت‌ها طرفدار استفاده از علم، اکتشاف و داستان سرایی برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان بود، با فراهم کردن منابع آموزشی برای والدین و فرزندان، برای حمایت از آموزش‌های اجتماعی از راه دور وارد عمل شده است. آنها همچنین یک صندوق اضطراری COVID-19 برای خبرنگاران ایجاد کردند که COVID-19 را در جوامع خود پوشش می دهد و بر ارسال اخبار به جمعیت های محروم تأکید می کند.
و بسیاری از برندهای دیگر وجود دارند که در پاسخ به نیازهای جاری مرتبط با کووید-19، برای بازپرداخت گام برداشته اند:

* شرکت Rideshare، Lyft، Essential Deliveries را راه‌اندازی کرد، برنامه‌ای با هدف خدمت به مراقبت‌های بهداشتی و سازمان‌های دولتی و غیرانتفاعی.
* بنیاد مرد آهنی، عملیات ماسک های صورت IRONAID را با مشارکت Framebridge تأسیس کرد و پیراهن های مسابقه جدید را به ماسک های صورت غیر استریل تبدیل کرد.
* خدمات اشتراک تکمیلی Care/of با همکاری Air و New York Community Trust به منظور افزایش آگاهی در مورد صندوق پاسخ و تأثیر NYC COVID-19 با NYC Draws.
* شرکت خدمات مالی Aspiration برای هر بسته غذایی که از Blue Apron با استفاده از کارت اعتباری Aspiration سفارش داده می شود، 100 دلار به Feeding America اهدا می کند.
* Ebay با پیشنهاد به تعویق انداختن بیشتر هزینه های فروش برای فروشندگان واجد شرایط، از مشاغل کوچک حمایت می کند.
* بازار آنلاین ابزار و تجهیزات موسیقی Reverb 40٪ از درآمد حاصل از فروش پدال پلکسی Marvel Drive 3 خود را به صندوق بالینی مایو کلینیک COVID-19 اهدا می کند.
* Swim Across America با Speedo USA همکاری کرد تا 2000 عینک برای استفاده به عنوان عینک محافظ برای کادر پزشکی بیمارستان اهدا کند.
* WeTransfer 500 میلیون نمایش تبلیغات اضافی را به افراد خلاق و عواملی که مستقیماً تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند اهدا می کند.
* Firehouse Subs با ارائه دو امتیاز در هر خرید از طریق سفارشات برنامه های آنلاین و پاداش، از صاحبان مشاغل کوچک محلی حمایت می کند.
* سرویس تکمیل عکس مبتنی بر اینترنت Fracture با عکاسان حرفه ای همکاری می کند و کلاس های عکاسی مجازی رایگان را از طریق Facebook Live به مشتریان ارائه می دهد.
* شرکت جهانی کفش و سبک زندگی Deckers Brands (UGG, Koolaburra by UGG, HOKA ONE ONE, Teva and Sanuk) از طریق ابتکار Better Together خود بیش از 1 میلیون دلار به امداد همه گیر COVID-19 کمک می کند.
* شرکت پوشاک Gells بسته «خوب باش» خود را راه‌اندازی کرد که شامل یک تی شرت، اسپری پاک‌کننده دست و 20 درصد کمک مالی به صندوق آمادگی COVID-19 بیمارستان نوروالک است.
* سازمان خیریه Puppies Behind Bars سگ های خدماتی را به میدان تایمز ماریوت آورد تا به گارد ملی و پرستاران آرامش دهد.
* برند ملحفه لوکس Boll & Branch با اهدای 1000 تشک و 5000 بالش به درخواست تخت های بیمارستانی پاسخ داد.
* Orbia، پیشرو جهانی در مواد، زیرساخت‌ها و پلیمرها، 50000 دستگاه تنفسی را به مؤسسه تامین اجتماعی مکزیک اهدا می‌کند تا در بین بیماران مبتلا به بیماری کووید-19 توزیع شود.
* فروشگاه های محلی اسموتی کینگ متعهد شده اند که اسموتی هایی به ارزش 1000000 دلار به کارکنان بیمارستان ها و مراکز آزمایش، ایستگاه های پلیس و آتش نشانی و سایر مکان های کاری ضروری اهدا کنند.
* برای مبارزه با شکاف دیجیتال در بحبوحه آموزش آنلاین فزاینده، بنیاد پروژه 1 میلیون ابتکار خود را گسترش داد تا همه دانش آموزان K-12 را شامل شود و تخصیص داده های ماهانه را دو برابر کرد.
* Ben & Jerry’s با بخشش هزینه های بازاریابی برای ماه های فوریه و مارس و عدم دریافت حق امتیاز تا ماه ژوئن از جامعه صاحب امتیاز خود حمایت می کند.
* بنیاد کلینتون با WC Kitchen غیرانتفاعی سرآشپز خوزه آندرس همکاری کرد تا بیش از 70000 وعده غذایی برای خانواده های آرکانزاس فراهم کند.
* Stanley Black & Decker با فورد و 3M همکاری می کند تا راه حل باتری قابل حمل DEWALT را برای ماسک های تنفسی تصفیه کننده هوا (PAPR) تامین کند.
* بنیاد تاکو بل یک میلیون دلار به No Kid Hungry اهدا می کند.
* برند کره بادام زمینی طبیعی Pip & Nut 500 شیشه کره بادام زمینی را به بانک غذای هاکنی تحویل داد. با اهدای هر شیشه توسط مشتریان، این برند یک شیشه را نیز به بانک های مواد غذایی محلی اهدا می کند.
* سرویس جعبه اشتراک میوه و سبزیجات «Wonky» در بریتانیا، Oddbox، تحویل به کارکنان NHS، افراد مسن، و در غیر این صورت افراد آسیب پذیر را در اولویت قرار داده است.
* Coin Up – یک برنامه خیریه که پشتیبانی از یک هدف را از طریق خریدهای روزمره آسان می کند – صفحه کمک مالی خود را ساده کرده است تا دلایلی را برجسته کند که مستقیماً به امداد COVID-19 کمک می کند.
* Percent Pledge، اولین شرکتی که برنامه‌های اعطای سفارشی را برای سازمان‌هایی با هر اندازه در دسترس قرار داد، یک نمونه کار هدفمند برای کمک به COVID-19 راه‌اندازی کرد تا تأثیر را بر مناطق تحت تأثیر COVID-19 به حداکثر برساند.
برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که هدف خود را در اخلاق خود نشان می‌دهند، چالش‌های لحظه کنونی COVID-19 راه‌های جدید و خلاقانه‌ای را برای ادامه دادن و تأثیرگذاری ارائه می‌دهد. تا زمانی که به یک نیاز واقعی توجه داشته باشد و با آنچه رهبری قادر و مایل به انجام آن است هماهنگ باشد، اقداماتی مانند این برای مدت طولانی به ایجاد حسن نیت بین مشتریان و ذینفعان ادامه خواهد داد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. آرون کویتکن آرون (او/او) موسس و رئیس KWT Global، یک شرکت تجاری و استراتژی تجاری بسیار تحسین شده با دفاتر در نیویورک، لندن و لس آنجلس است. او همچنین بنیانگذار و مدیر عامل PROphet است، یک پلتفرم PR SaaS مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط MDC Ventures پشتیبانی می‌شود. آرون، دانش آموخته افتخار دانشگاه جورج واشنگتن، در کمیته مشاوره دانشکده رسانه و روابط عمومی GW خدمت می‌کند. او رئیس قبلی قاره آمریکا برای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO)، عضو سابق هیئت مدیره شورای روابط عمومی، استاد کمکی سابق در دانشگاه نیویورک، برای فوربس و درام می‌نویسد و خالق و میزبان برند محبوب برای هدف است. پادکستی که شرکت هایی را نشان می دهد که با انجام کارهای خوب به خوبی عمل می کنند. او تخصص عمیقی در فناوری بازاریابی، استراتژی برند، مدیریت شهرت، مدیریت بحران و بازاریابی هدفمند دارد. آرون یک علاقه‌مند به ورزش‌های استقامتی، تأثیر اجتماعی را در مرکز هر کاری که شخصاً و حرفه‌ای انجام می‌دهد قرار می‌دهد. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari