تولید محتوا
در فضای کسب و کار امروزی، که مدیران بازاریابی باید بی وقفه کارآمد باشند، بازاریابی خالق فرصتی برای رشد و تأثیرگذاری ارائه می دهد. با این حال، شک و تردید همچنان ادامه دارد، که عمدتاً ناشی از تکیه بر معیارهای تک بعدی مانند برداشت‌ها و سنجش موفقیت است. با این حال، این معیارهای معمولی فقط یک ارزیابی سطحی از عملکرد کمپین ارائه می دهند.
گرایش های رسانه های اجتماعی زن شاد با dreadlocks سیاه و سفید نگه داشتن قلب شبکه مانند نماد و … [+] نمایش شست بالا، توصیه به دنبال وبلاگ عالی. عکس استودیو داخلی جدا شده روی پس‌زمینه آبی.
getty برای درک واقعی و استفاده از بازاریابی مبتکر به عنوان یک استراتژی رشد موثر، ضروری است که عمیق‌تر کاوش کنیم و بپرسیم چرا نتایج خاصی رخ داده‌اند.
اما، این اصل کاوش عمیق تر برای کشف حقایق اساسی، جدید نیست. در دهه 1950، تویوتا یک خودروساز کوچک بود که برای رقابت با غول های صنعتی مانند فورد، جنرال موتورز و کرایسلر تلاش می کرد. مدیریت تویوتا که مصمم به تغییر فرآیندهای تولید خود بود، استراتژی بهبود مستمر یا کایزن را اتخاذ کرد و بر شناسایی علل ریشه‌ای تمرکز کرد تا رفع‌های سطحی.
این تعهد منجر به توسعه روش‌شناسی مشهور جهانی «پنج چرا» شد، یک تکنیک حل مسئله که پرسیدن «چرا» مکرر برای کشف مسائل واقعی را تشویق می‌کند.
این رویکرد به جستجوی عمیق نه تنها علائم را از علل ریشه ای متمایز می کند، بلکه توسط مدیران پیشرو کسب و کار در سراسر جهان به عنوان یک استراتژی برای ایجاد راه حل های نوآورانه و رشد پایدار اتخاذ شده است.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازدهی بالا در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط Cassidy Horton مشارکت‌کننده درخواست چرایی در بازاریابی خالق در اقتصاد خالق، درک نتایج پشت کمپین “why” اساسی است. به گفته Steph Money، معاون خدمات مشتری در شرکت اندازه‌گیری کمپین خالق ThisThat، «بازاریابان اغلب به آنچه که آژانس‌هایشان از نظر معیارهای کمپین به آنها می‌دهند رضایت می‌دهند. آنها واقعاً باید از آژانس ها مطالبه کنند که چرا نتایج کمپین خود را ارائه دهند. به عنوان مثال، چرا کمپین موفق شد یا عملکرد ضعیفی داشت؟ آیا می‌توانستیم سازندگان مختلفی را انتخاب کنیم یا خلاصه‌ای قوی‌تر بسازیم؟»
مامان ارشد جوان در حال بازی tiktok IG Reel instagram record face رقص سرگرم کننده دوربین فیلمبرداری ویروسی با جن … [+] z کودک بزرگسالی که در خانه مبل نشسته است. آسیایی‌ها در رسانه‌های اجتماعی آنلاین شادی مادران میانسال.
getty در حالی که معیارهای استاندارد پلت فرم اجتماعی مهم هستند، آنها «در واقع به بازاریاب نمی گویند که کمپین برای برندشان چه کرده است».
اکثر گزارش‌های استاندارد استاندارد بر روی اصول اولیه مانند برداشت‌ها یا نحوه عملکرد یک خالق فردی تمرکز می‌کنند – اما این کافی نیست. گزارش‌دهی مؤثر باید به‌طور پیوسته شامل نتایج مبتنی بر طیف وسیعی از شاخص‌ها از عملکرد در پلتفرم‌های اجتماعی فردی یا تولید محتوای فرم کوتاه در مقابل محتوای طولانی باشد.
در بازاریابی خلاق، درک اینکه چه چیزی واقعاً باعث موفقیت محتوا می شود ضروری است. یک علامت رایج عدم اطمینان در مورد اینکه کدام جنبه های خاصی از محتوای شما واقعاً اهمیت دارد است.
همانطور که جیمز کریچ، یکی از بنیانگذاران Measure Studio، یک شرکت تجزیه و تحلیل محتوا، توضیح می‌دهد، «ما از هوش مصنوعی و بینایی رایانه‌ای برای شناسایی مهم‌ترین و فردی عناصر محتوای شما استفاده می‌کنیم. برای مثال، می‌توانیم ۵۰ ویدیوی برتر شما را بر اساس میزان تعامل و زمان تماشا گروه‌بندی کنیم. وقتی می بینیم که چه چیزی به طور مداوم کار می کند، مشخص می شود که کجا باید سرمایه گذاری کنید.
استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار ماست حیاتی است و آنچه را که بسیاری از کارشناسان بازاریابی سازنده مدت‌ها به آن مشکوک بودند تأیید می‌کند: ایجاد نتایج قابل اندازه‌گیری و موفقیت به بودجه بیشتری نیاز ندارد. این نیازمند تعهد به یادگیری و بهبود مستمر است.
تحقیقات جدید The Harris Poll از این رویکرد حمایت می کند. این مطالعه نشان داد که اکثر برندها نمی‌توانند بینش‌های ارزشمندی را از مشارکت سازنده‌شان دریافت کنند، به طوری که 85 درصد از سازندگان به اشتراک می‌گذارند که «هرگز بازخوردی از برندها درباره نحوه ارزیابی محتوایشان نمی‌شنوند». ادغام نکردن بازخورد سازنده فرصتی از دست رفته برای شنیدن نظرات کارشناسانی است که علاقه خاصی به موفقیت یک برند دارند.
در تحقیقات جدید نظرسنجی هریس، 85 درصد از سازندگان هرگز بازخوردی از برندها نمی‌شنوند
نظرات مخاطبان طراحی مرز: یک منبع طلایی بینش یکی دیگر از منابع قدرتمند نظرات در پست های اجتماعی است. Ethan Fasset، مدیر عامل/مدیرعامل Glystn، یک موتور تعامل با جامعه مبتنی بر هوش مصنوعی، معتقد است “نظرات معدن طلایی دست نخورده ای از بینش در بازاریابی سازندگان هستند.” روش‌های تحلیل سنتی اغلب اطلاعات ارزشمند مدفون در صدها هزار نظر در چندین پلتفرم اجتماعی را نادیده می‌گیرند.
هوش مصنوعی اختصاصی Glystn این نظرات را به عنوان یک ابزار بازاریابی قابل آدرس دهی می کند، و به برندها اجازه می دهد تا بیشترین و کم محبوب ترین موضوعات مکالمه را تعیین کنند، بیشترین مخاطبان را درگیر کنند و تأثیر کلی انتخاب محتوا را بسنجند. درک آنچه که مصرف کنندگان و مخاطبان واقعاً برای آنها ارزش قائل هستند به برندها و سازندگان کمک می کند تا محتوا را بهینه کنند و تصمیمات آگاهانه تری در مورد کمپین های آینده بگیرند.
Fasset توضیح می دهد: “فعالیت در بخش نظرات نشان دهنده فعال ترین و پر سر و صداترین کاربران است. با هوش مصنوعی گلیستن، برندها می توانند به طور عینی این مکالمات را کمیت کنند و بفهمند که بر اساس بازخورد جامعه چه اقداماتی باید انجام دهند.
برای مثال، خالق فناوری، مارکز براونلی (MKBHD)، یک خالق فناوری بسیار موفق YouTube با بیش از 20 میلیون مشترک، از Glystn برای گرفتن بازخورد خاصی در مورد آنچه که مخاطبانش دوست دارند و دوست ندارند استفاده می کند که در نهایت به او کمک می کند محتوای بهتری تولید کند. این سطح از بینش اکنون برای برندها در دسترس است و به آنها امکان می دهد موضوعات و بحث های مفصل را در جوامع هدف خود ببینند.
Marquees Brownlee، خالق YouTube با بیش از 20 میلیون مشترک
Marquees Brownlee برای استفاده کامل از پتانسیل بازاریابی خالق، برندها باید فراتر از معیارهای اساسی حرکت کنند و بینش هایی را بخواهند که توضیح دهد چرا نتایج خاصی رخ می دهد. بازاریابان با جمع‌آوری داده‌های بلادرنگ، استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل نظرات و بهینه‌سازی محتوای اجتماعی، می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را به دست آورند که تصمیم‌گیری بهتر را راهنمایی می‌کند.
همانطور که تویوتا از “پنج چرا” برای کاوش عمیق تر و بهبود فرآیندهای خود استفاده کرد، بازاریابان نیز باید آژانس ها و تیم های داخلی خود را به فراتر از گزارش دادن صرفاً در مورد عملکرد کمپین تحت فشار قرار دهند. هر کمپین فرصتی برای ارائه بینش ها و معیارهای اختصاصی ارائه می دهد که امکان انتخاب های آگاهانه تر را فراهم می کند. این رویکرد نه تنها یک مزیت رقابتی ایجاد می کند، بلکه موفقیت بیشتری را از طریق بازاریابی خالق ایجاد می کند.
من را در لینکدین دنبال کنید. Jamie GutfreundFollowingمن Jamie Gutfreund هستم، یک حرفه ای بازاریابی با بیش از 20 سال تجربه در کمک به برندها در پیش بینی تغییرات فرهنگی و تکنولوژیکی و انجام آنها. من غول های صنعتی مانند مایکروسافت، گوگل، NFL و نایک را در استفاده از Creator Economy راهنمایی کرده ام. تحقیقات من، از جمله Creator Rosetta Stone با هریس Poll و “Reaching the UnReachables” برای درک این چشم‌انداز ضروری است. من به‌عنوان مدیر مدیریت سابق در هر دو برند و آژانس‌ها، شکاف بین وعده و عمل اقتصاد خالق را پر می‌کنم. در Whalar، من به آژانس کمک کردم تا به یکی از مبتکرترین برندهای جهانی Fast Company تبدیل شود و به عنوان یکی از 50 مدیر ارشد مدیریت کارآفرینی فوربس انتخاب شدم. ابتکارات من، مانند اولین آکادمی سازندگان با لاجیتک و راه‌اندازی مسیر سازندگان در Cannes Lions، استانداردهای صنعت را تعیین کرد. Creator Vision را برای کمک به برندها در توسعه استراتژی‌های بلندمدت بازاریابی محتواسازان تأسیس کردم. علاقه مند به تبدیل داده ها به اطلاعات بینش، به برندها کمک می کنم در اقتصاد سازندگان پیشرفت کنند”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari