لوسیون مو فولیکا یک محصول حالت دهنده‌ مو بوده که به طور کلی روی موی سر مالیده شده و روی آن باقی می‌ماند. هدف استفاده از لوسیون مو به طور معمول مرطوب کردن مو است، ولی این محصولات با توجه به نوع کاربردی که دارند می‌توانند برای درمان خشکی پوست سر، اگزما، درماتیت و دیگر بیماری‌های پوستی تاثیرگذار بر پوست سر هم استفاده شود. لوسیون‌های موی دارویی نیز ممکن است در بسیاری از برنامه‌های حفظ و بازسازی مو برای افرادی که از ریزش موی ارثی یا غیر ارثی رنج می‌برند، نقش داشته باشد. ما در این مطلب از مدیسه قصد داریم به معرفی و بررسی لوسیون مو برند فولیکا بپردازیم.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سلامت موی خود اهمیت فراوانی می‌دهند و برای این منظور از لوازم زیادی نیز استفاده می‌کنند، کافی است یک وسیله‌ ضروری را به جمع لوازم زیبایی و بهداشتی خود اضافه کرده تا دیگر خبری از مشکلات مربوط به مو نباشد. درمورد نرم کننده‌های موی سر و سرم‌های مو صحبت نمی‌کنیم؛ اگرچه این محصولات می‌توانند اثرات خوبی روی طراوت و تازگی مو داشته باشند، ولی منظور ما از یک وسیله‌ ضروری در حقیقت لوسیون مو است، محصولی بسیار ارزشمند که می‌تواند فواید و کاربردهای به مراتب بیشتری از سرم مو یا نرم کننده داشته باشد.

لوسیون مو ماده‌ای شبیه به کرم بوده که اشخاص با موهای خشک یا آسیب دیده به دلیل نازکی یا موخوره، از آن استفاده می‌نمایند. از آن جایی که بسیاری از مشکلات مو به دلیل خشکی آن به وجود می‌آید، استفاده از لوسیون می‌تواند آن را از خشکی بیش از اندازه نجات دهد و از ایجاد مشکلات جلوگیری کند. اگر به دلیل مشکلات مربوط به خشکی موهای خود نزد پزشک متخصص رفته باشید احتمالا او یک لوسیون هم به شما معرفی می‌نماید، چرا که این ماده مواد مغذی و ضروری ساقه و ریشه‌ موی شما را تأمین نموده و در نتیجه موجب می‌شوند روند ترمیم آسیب ‌دیدگی‌ها سریع‌تر شود.

لوسیون‌های مو بافت سبک‌تری در مقایسه با بعضی از مواد دیگر مثل سرم‌های مو، ژل‌های مرطوب کننده و… دارند. در نتیجه می‌توان آن‌ها را برای تمامی بافت‌های مو بدون احساس سنگینی روی پوست سر استفاده نمود. لوسیون‌ها به طور روزانه قابل استفاده هستند، در حالی که نرم کننده‌های Leave-in معمولا تنها پس از شستشو استفاده می‌شوند و سرم‌ها را هم باید با فرکانس کمتری استفاده کرد.

گفته می‌شود استفاده از لوسیون مو فولیکا به حفظ رطوبت، لطافت و نرمی مو کمک فراوانی خواهد کرد. بسیاری از اشخاص از لوسیون مو جهت ترمیم آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض گرما، مواد شیمیایی یا اشعه‌های فرابنفش استفاده می‌کنند. به طور معمول تولید کنندگان ادعا می‌کنند که این محصولات می‌توانند تعادل طبیعی چربی را به مو بازگردانند و سبب رشد سریع‌تر آن شوند.

آن‌ها همچنین معتقدند لوسیون‌ها می‌توانند در مقبال تحریکات پوستی روی پوست سر و حتی از بین بردن شوره‌ سر هم تاثیرگذار باشند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی لوسیون مو برند فولیکا خواهیم پرداخت، پس در ادامه همراه ما باشید.

عناوین مقاله …

چرا باید از لوسیون مو برند فولیکا استفاده کنیم؟ (معرفی و بررسی لوسیون مو برند فولیکا)

چرا باید از لوسیون مو برند فولیکا استفاده کنیم؟

چرا باید از لوسیون مو برند فولیکا استفاده کنیم؟ لوسیون مو قادر است تا چندین کار را به صورت هم‌ زمان انجام دهد. استفاده دائم از لوسیون مو موجب می‌شود موهای شما در مقابل عوامل خارجی مضر حفظ شوند. همچنین لوسیون مو، موهای شما را خشک نخواهد کرد. لوسیون مو به منظور محصولی جهت حالت‌ دهی مو بوده که به طور کلی روی موها مالیده می‌شود و روی آن باقی می‌ماند. هدف کلی این محصول این بوده که موها را به حالت مرطوب نگهداری نماید. همچنین لوسیون مو می‌تواند جهت درمان انواع بیماری‌های پوستی سر مثل اگزما، درماتیت و دیگر بیماری‌های پوست سر تاثیرگذار باشد.

لوسیون‌هایی برای مو وجود داشته که حالت درمانی ایجاد می‌کنند، البته این مدل لوسیون‌ها می‌توانند موها را در مقابل آلودگی‌ها حفظ و بازسازی نمایند. انواع آن برای درمان ریزش مو بسیار مفید است. انواع لوسیون مو را می‌توانید از داروخانه‌ها به راحتی تهیه نمایید. البته از فواید لوسیون مو فولیکا می‌توان به حفظ رطوبت، لطافت و نرمی مو اشاره نمود. اغلب اشخاص از آن هم جهت ترمیم آسیب‌هایی که در اثر قرار گرفتن در گرما، مواد شیمیایی یا اشعه‌های UVA هستند، استفاده می‌نمایند.

تولیدکنندگان این محصول بیان کرده که محصولات آن‌ها تعادل طبیعی برای روغن مو را ایجاد می‌نماید که سبب رشد سریع‌تر مو می‌شوند. آن‌ها موارد اضافی‌تری مثل محافظت در برابر تحریکات پوستی و از بین بردن پوسته‌ها و شورهای سر را نیز بیان کرده‌اند.

مزایای استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چیست؟

مزایای استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چیست؟

همان گونه که گفته شد عوامل زیادی وجود داشته که رطوبت طبیعی مو را از بین برده و موجب آسیب به مو می‌شود. به طور مثال، آب و هوای خشک، اتو و حالت دهنده، مواد آرایشگاهی، تغییرات هورمونی و مواد شیمیایی موجود در بعضی شامپوها. لوسیون مو می‌تواند از شما در مقابل شکستگی و خشکی آینده موی شما محافظت نماید و در عین حال خاصیت ترمیم‌ کنندگی آسیب‌هایی را که قبلا وارد شده است هم برطرف کند. چنانچه با موهای خشک و شکننده دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به استفاده از کرم مرطوب ‌کننده مو نمایید. مزایای استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چیست؟  در ادامه بغضی از فواید استفاده از لوسیون برای موها را خواهیم گفت تا شما بدانید که استفاده از این محصولات مراقبتی تا چه حد می‌تواند شما را در داشتن موهای سالم و زیبا کمک نماید.

قیمت انواع محصولات تقویت کننده و پرپشت کننده مو

 

فرموله شده برای انواع مو

موها مثل پوست در اشخاص مختلف انواع گوناگونی داشته که با گذر سن و تاثیر عوامل هورمونی و محیطی می‌تواند نوع مو تغییر کند. لوسیون‌های مو برای بسیاری از انواع مو و نگرانی‌های گوناگون مراقبت از مو فرموله شده‌اند. شما می‌توانید از لوسیون‌ها جهت درمان برای مشکلات شکنندگی و خشکی پوست سر استفاده نمایید. همچنین اگر موهای نازکی دارید به‌ سادگی می‌توانید یک لوسیون ضخیم کننده تهیه نمایید. اگر موهای مجعد دارید، می‌توانید از لوسیون بازکننده جهت حالت دادن به موهای خود استفاده کنید. این یک مزیت بسیار بی نظیر برای یک محصول مراقبتی است.

رطوبت رسانی به مو

مزایای استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چیست؟

آبرسانی و رطوبت دهی به مو و پوست قدم اول هر روتین مراقبتی و سلامتی برای پوست و مو است. موهای مرطوب شده خاصیت ارتجاعی بیشتری داشته که کمتر در معرض شکستگی و گره خوردن قرارخواهند گرفت. این بدان معناست که رطوبت به شما کمک کرده تا طول مو را حفظ نمایید. همان گونه که موهای شما رشد می‌کند، مرطوب نگه داشتن موهای شما موجب می‌شود موهای شما بلندتر شوند.

جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو از عوامل گوناگونی ناشی می‌شود. عوامل محیطی، هورمونی و ارثی می‌تواند علت ریزش موی سر شما باشد. لوسیون مو از فولیکول‌های مو در مقابل تاثیر مضر هورمون DHT در ریزش موی ارثی هم محافظت می‌نماید. ریزش موی ارثی به علت تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT) ایجاد شده و می‌توان گفت DHT   بزرگ‌ترین دشمن مو به شمار رفته، چون که باعث بزرگ شدن فولیکول‌های مو شده و اجازه نمی‌دهد موها رشد نمایند، در این صورت تارهای مو نازک شده و رشد اندکی خواهند کرد.

مطالب کاربردی:  بهترین ماسک مو برای موهای رنگ شده، آسیب دیده و نازک چیست؟

 

اثرگذاری سریع

یکی از مزایای یک محصول مراقبت پوست و مو اثرگذاری فوری آن است. بسیاری از افراد دوست دارند تا اثرگذاری محصولی که استفاده می‌نمایند را فورا مشاهده کنند و این اتفاق حس خوبی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. مواد تشکیل دهنده لوسیون، اثرگذاری خود را از همان زمان استفاده، آغاز می‌نمایند. از آن جا که رشد مو روند کندی دارد، 3 الی 6 ماه طول خواهد کشید تا نخستین اثرات آن قابل مشاهده باشد. در مناطق مشکل ‌دار مو یا پوست سر، این روند آهسته‌تر  بوده و ریشه‌های مو به ویژه در موهای بلند، ممکن است برای مدت طولانی در مرحله استراحت باقی بمانند. اثر کامل لوسیون‌ها اغلب پس از 12 ماه قابل مشاهده است.

طرز استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چگونه است؟

طرز استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چگونه است؟

طرز استفاده از لوسیون مو برند فولیکا چگونه است؟ دانستن نحوه‌ استفاده از محصولات مراقبت از مو و پوست یکی از الزامات مهم پیش از مصرف آن‌هاست. البته درخصوص محصولات لوسیون خیال شما راحت باشد، زیرا دستورالعمل بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید با رعایت چندین نکته و گذراندن مراحل کوتاهی از این محصولات استفاده نموده و تاثیر آن را مشاهده کنید. در ادامه قصد داریم تا آموزشی مختصر اما مفید را در ارتباط با نحوه‌ مصرف لوسیون مو فولیکا داشته باشیم.

طرز مصرف لوسیون بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که تصورش را می‌کنید. معمولا پیش از مصرف لوسیون نیازی به شستشوی صورت و موهای خود نخواهید داشت و متخصصان بهترین زمان جهت استفاده از این محصول را پس از استحمام و شستن مو می‌دانند. برای کارایی بیشتر و تاثیرگذاری بهتر لوسیون پیشنهاد می‌شود که موها را با ملایمت با یک حوله نرم خشک نموده و اصلا هم نیازی به استفاده از سشوار جهت خشک کردن نخواهید داشت. سپس مقداری لوسیون را به کف دست خود زده و از پایین به بالا به موهای خود بکشید. ساقه موها باید به لوسیون مو آغشته بشوند.

جهت داشتن اطلاعات دقیق درخصوص شستشوی مو پیش از استفاده‌ بهتر است حتما روش استفاده درج شده روی بسته محصول را مطالعه نمایید. بعضی از لوسیون‌ها دارای ترکیبات خاصی برای تغذیه مو بوده که نباید به مدت طولانی روی پوست سر باقی بمانند. به همین خاطر پس از چند دقیقه باید موها را شست. همچنین باید مرطوب ‌کننده را تنها روی موهای خیس بمالید. این کار به تارهای شما اجازه داده تا محصول را به خوبی جذب نمایند.

مکمل لوسیون مو برند فولیکا کدام محصول است؟

مکمل لوسیون مو برند فولیکا کدام محصول است؟

مکمل لوسیون مو برند فولیکا کدام محصول است؟ یکی از محصولات مراقبتی مو که برای رفع انواع مشکلات مو مثل ریزش، خشکی، شوره، موخوره، آسیب دیدگی و وز بسیار اثرگذار است، انواع ماسک مو فولیکا است. انواع ماسک مو داخل حمام و پس از حمام، می‌توانند به شما برای حل بسیاری از چالش‌هایی که با موهایی خود دارید، کمک بسزایی کنند. البته به شرطی که درست انتخاب گردند.

انواع ماسک مو فولیکا از عصاره‌ها، ویتامین‌ها، روغن‌ها و مواد مغذی گوناگونی تهیه شده که اثر بی نظیری در سلامت و زیبایی ظاهری موهای شما دارند. به خاطر همین فرمولاسیون غنی و تغذیه کننده، ماسک موها فراتر از نرم کننده‌های مو عمل می‌نمایند و کار آن‌ها صرفا نرم نمودن موها نیست، بلکه خواص تقویتی و درمانی هم دارند. به مرور زمان و در صورت عدم مراقبت‌های لازم از موها، تارهای آن دچار آسیب، خشکی و شکنندگی شده و درخشندگی طبیعی خود را از دست خواهند داد.

مطالب پربازدید:  معرفی و بررسی ماسک مو برند فولیکا

 

به عنوان مثال، ماسک مو مخصوص موهای شکننده و وزدار فولیکا به صورت تخصصی جهت رفع خشکی، کدری، زبری و وزی مو تولید شده و حالت پذیری و صافی آن را به صورت موثری افزایش خواهد داد. این فرآورده از پیچ خوردگی موها پیشگیری کرده و شانه پذیری را تسهیل می‌نماید.  ماسک مو مخصوص موهای شکننده و وزدار فولیکا سرشار از آنتی اکسیدان، مواد مغذی و تقویت کننده بوده که باعث استحکام تارهای مو می‌شود. در فرمولاسیون این محصول از عصاره جنیکوبیلوبا، پرو ویتامین B5 و توکوفریل استات استفاده شده که موجب تمایز این محصول در افزایش سلامت، درخشندگی و نرمی مو در مقایسه با سایر محصولات مراقبتی مو می‌شود.

 

 

منبع : parshayan

 

source

توسط modekhabari.ir