تاریخ انتشار به روز شده در

سطح رضایت شهروندان اتحادیه اروپا از روابط شخصی در سال ۲۰۲۲ به رتبه ۷.۸ در بازه سنجش از ۰ تا ۱۰ رسید که نشان دهنده کاهش جزئی نسبت به امتیاز ۷.۹ ثبت شده در سال ۲۰۱۸ است.

آگهی

اداره آمار کمیسیون اروپا (یورواستات) با انتشار گزارشی به مناسبت روز جهانی دوستی (۳۰ ژوئیه/۹ مرداد) اعلام کرد که در میان ۲۷ عضو اتحادیه اروپا شهروندان کشورهای مالت، اتریش و اسلوونی با ۸.۶ بالاترین رتبه ابراز رضایت از روابط فردی را ثبت کرده‌اند.

در مقابل، بلغارها با میانگینِ امتیاز ۶ کمترین میزان رضایت از روابط شخصی را گزارش کردند و پس از آنها شهروندان کرواسی (۷.۲) و یونان (۷.۳) قرار گرفتند.

به طور کلی، زنان میزان رضایت بالاتری (میانگین ۷.۹) از روابط شخصی خود در مقایسه با مردان (۷.۸) گزارش کردند.

در میان رده‌های سنی، جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله بالاترین رضایت را از روابط شخصی خود ابراز کردند و به آن ۸.۱ امتیاز دادند. سطح رضایت از روابط فردی در میان افراد ۲۵ تا ۳۴ ساله به ۸ امتیاز رسید و در گروه سنی ۵۰ تا ۶۴ سال تا ۷.۷ پایین آمد. اما سطح رضایت از راوبط شخصی در میان افراد ۶۵ سال به بالا تا امتیاز ۷.۸ بالا می‌رود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

خانوارهای دارای فرزندان وابسته بالاترین سطح رضایت (۷.۷) بالاتری را از روابط شخصی‌شان نسبت به خانوارهای دو نفره فاقد فرزند (۷.۶) و خانوارهای تک نفره (۷.۴) ابراز کردند.

source

توسط modekhabari.ir