شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 13:452024-08-31اجتماعي


نزدیک به 2 هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند که دانش اموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردارشده است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، روح الله خدابنده لو با اشاره به فرارسیدن ماه مهر، آغاز سال تحصیلی و آغاز پویش مشق سخاوت از جمع آوری کمک های مردمی جهت یاری به دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: تمرکز فعالیت های بهزیستی بر روی تامین نوشت افزار، پوشاک، کیف وکفش است و ادارات، مجتمع ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اهمیت تحصیل کودکان و پیشگیری از افزایش کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و پوشاک جمع آوری شده را بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می کند و ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش به عنوان آینده سازان کشور از الویت های اصلی این سازمان است.

خدابنده لو اظهار داشت: نزدیک به 2 هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستندکه دانش اموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردارشده وبراساس برنامه ریزی انجام شده، کمک های جمع آوری شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم التحریر و پوشاک در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: بهزیستی – بهزیستی استان زنجان – دانش آموز – مدیرکل بهزیستی استان – دانش آموزان – استان زنجان – مدیرکل بهزیستی


آخرین اخبار سرویس:



2 هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند

2 هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط modekhabari.ir