بهترین آجیل برای بدنسازی + خرید آجیل از لوبلی

انتخاب صحیح و مناسب آجیل برای بدنساز‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که به کمک پروتئین موجود در آجیل می‌توانند سریع‌تر به اهداف خود دست یابند. همانطور که می‌دانید آجیل‌ها غنی از مواد مغذی و پروتئین هستند و به عنوان یک میان وعده پر انرژی و مغذی برای بدنسازها به حساب می آیند؛ چرا که به کمک آن می‌توان بازسازی و تقویت عضلات را انجام داد. اما سوالی که ممکن است ذهن هر بدنسازی را به خود مشغول کند؛ این است که بهترین آجیل برای بدنسازی کدام آجیل است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال برای خرید آجیل هستید؛ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین آجیل برای بدنسازی ، کدام مغز پروتئین بیشتری دارد؟

تمامی مغزها از خواص منحصر به فردی برخوردار هستند؛ اما در این میان چند نوع مغز وجود دارند که از نظر میزان پروتئین در سطح بسیار خوبی هستند. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  1. گردو

یکی از مهمترین مغزهایی که دارای مواد پروتئینی بالایی است؛ گردو است. گردو به صورت کلی حاوی ۱۵ درصد پروتئین است که برای یک مغز بسیار قابل قبول است. علاوه بر این که گردو از پروتئین بسیار خوبی برخوردار است، از منابع دیگری به مانند اسیدهای چرب و امگا۳ نیز بهره مند است که برای سلامت سیستم ایمنی و بهبود مغز بسیار مناسب است.

گردو به دلیل میزان قابل قبولی از پروتئین برای بدنسازها و ورزشکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که گردو حاوی چربی سالم و مواد مغذی دیگری نیز هست؛ گزینه بسیار عالی برای تامین انرژی و تقویت عضلات به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که مصرف منظم این مغز از آجیل مخلوط به افزایش توده عضلانی نیز کمک خواهد کرد.

  1. بادام

بادام یکی دیگر از مغزهای دارای پروتئین به شمار می‌رود که در هر ۱۰۰ گرم آن چیزی حدود ۲۱ گرم پروتئین وجود دارد. بادام علاوه بر پروتئین حاوی مواد مغذی دیگری نیز هست که از جمله این موارد می‌توان به ویتامین E، منیزیم و فیبر اشاره کرد. از آنجایی که بادام نیز از پروتئین بسیار خوبی برخوردار است، یک گزینه مناسب برای ورزشکارها و بدنسازها به شمار می‌رود که از آن می‌توانند برای تامین انرژی مورد نیاز خود و افزایش توده عضلانی خود استفاده کنند.

  1. بادام زمینی

در میان مواردی که تا به الان به آن‌ها اشاره کردیم، بادام زمینی بیشترین میزان پروتئین را دارا است. به صورت کلی در هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی چیزی حدود ۲۵ گرم پروتئین وجود دارد. این میزان پروتئین برای یک آجیل بسیار بالا است و بادام زمینی یک گزینه ایده‌آل برای افزایش دریافت پروتئین روزانه بدنسازها می‌باشد.

بادام زمینی نیز به مانند دو نمونه دیگر، علاوه بر پروتئین مواد مغذی دیگری را نیز دارد که از جمله این موارد می‌توان به چربی‌های سالم، ویتامین و مواد معدنی اشاره کرد. این ترکیبات مغذی سبب شده است که بادام زمینی به یکی از بهترین انواع آجیل برای بدنسازها تبدیل شود و از آن برای افزایش توده عضلانی خود استفاده کنند. علاوه بر این لازم به ذکر است که فیبر موجود در بادام زمینی نیز برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مناسب است.

بهترین آجیل برای بدنسازی + خرید آجیل از لوبلی

  1. پسته

یکی دیگر از انواع آجیل که درصد قابل توجهی پروتئین دارد، پسته است که در هر ۱۰۰ گرم آن چیزی حدود ۲۰ درصد پروتئین وجود دارد. پسته علاوه بر پروتئین ترکیبات مغذی دیگری را نیز دارد که از جمله این موارد می‌توان به فیبر و ویتامین‌ها اشاره کرد که برای سلامت قلب و استخوان بسیار مهم هستند. به دلیل ترکیبات مهم و مغذی که پسته دارد، بدنسازها می‌توانند از آن برای تامین پروتئین روزانه خود استفاده کرده و در جهت دست‌یابی به اهداف خود از آن استفاده کنند.

  1. بادام هندی

بادام هندی نیز یکی دیگر از انواع مغز است که دارای مقدار قابل توجهی از پروتئین است. هر ۱۰۰ گرم بادام هندی حاوی ۱۸ گرم پروتئین است و همین مسئله سبب شده است که این نوع آجیل نیز برای بدنسازها گزینه مناسبی برای تامین میزان پروتئین باشد. بادام هندی علاوه بر پروتئین ترکیبات مغزی دیگری به مانند مس و منیزیم دارد که برای سیستم ایمنی بسیار مغزی هستند. البته لازم به ذکر است که بادام هندی به دلیل چربی نسبتا بالایی که دارد بهتر است که در مقادیر کمتر استفاده شود.

در مجموع می‌توان گفت که انواعی از مغز که در این بخش به آن‌ها اشاره کردیم حاوی پروتئین قابل قبولی در آجیل مخلوط هستند و به عنوان بهترین آجیل برای بدنسازی شناخته شده است و ورزشکارها و بدنسازها می‌توانند از آن برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند.

خرید بهترین آجیل برای بدنسازی از فروشگاه لوبلی

همانطور که اشاره کردیم دریافت پروتئین یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بدنسازها برای مصرف آجیل است. به همین دلیل نیز انتخاب آجیل مناسب و با کیفیت حائز اهمیت است. در حال حاضر یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های موجود جهت خرید آجیل مناسب برای بدنسازها، فروشگاه آجیل و خشکبار لوبلی است که آجیل خود را به صورت ارگانیک و با کیفیت به بدنسازها ارائه می‌کند.

از آنجایی که لوبلی سال‌هاست که در زمینه تولید و توزیع آجیل مخلوط و انواع دیگر آجیل مشغول بوده است؛ آجیل بدنسازی خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های فروشگاه لوبلی تنوع بالای محصولات آن است که بسته به نیاز خود می‌توانید انواع مختلف آن را خریداری و مصرف کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با بهترین آجیل برای بدنسازی آشنا کنیم و یکی از بهترین فروشگاه‌ها جهت خرید یعنی فروشگاه لوبلی را معرفی کنیم. همانطور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، مغزهای دارای پروتئین برای بدنسازها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به واسطه آن می‌توانند میزان مشخصی از پروتئین روزانه خود را تامین کنند. البته کیفیت و تازگی آجیل‌های دارای پروتئین بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال یک آجیل حاوی پروتئین بالا و با کیفیت هستید؛ توصیه ما به شما خرید آجیل از فروشگاه لوبلی است؛ چرا که این فروشگاه محصولات خود را به صورت تازه، با کیفیت و نیز در بسته بندی‌های استاندارد به شما عرضه می‌کند و سلامت مشتریان مهمترین اولویت این فروشگاه است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید محصولات متنوع این فروشگاه را خریداری کنید.

source

توسط modekhabari.ir