تولید محتوا
بازاریابی مسترکلاس می تواند کسب و کار شما را از “هیچ جا” به “آن بالا” برساند.
getty آیا مهارت، تخصص، یا پروژه اشتیاق منحصربه‌فردی دارید که می‌تواند پایه و اساس یک شلوغی جانبی پر رونق یا راهی قدرتمند برای گسترش دامنه برند شما باشد؟
شاید شما بر هنر فروش تسلط داشته باشید، سیستمی برای تحول شخصی ایجاد کرده باشید، یا در یک صنعت خاص تخصص داشته باشید. دانش شما قدرت است – مردم در دنیای امروز به آن نیاز دارند. با این حال، چالش بسته بندی این دانش برای جذب مشتریان ایده آل و موقعیت شما به عنوان یک رهبر فکری است.
بسیاری از مردم با همین معضل روبرو هستند: چگونه استعدادها را به پیشنهادهای جذاب و ساختارمند تبدیل کنیم. در این مقاله، من توضیح خواهم داد که چه چیزی مستر کلاس ها را به قالبی قدرتمند برای بسته بندی تخصص شما تبدیل می کند. من همچنین چندین مثال واقعی از سه صنعت متنوع – توسعه شخصی، سقف سازی و آموزش عالی را به اشتراک خواهم گذاشت.
امیدوارم تا زمانی که مطالعه را تمام کردید، الهام بخش باشید و آماده باشید تا تخصص خود را به موتوری برای جذب مخاطب و رشد تجارت تبدیل کنید.
اما ابتدا بیایید روشن کنیم که یک مسترکلاس چیست.
بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری دو قسمتی: من با احتیاط خوش‌بین هستم بازی‌های پلی‌آف WNBA 2024 شانس‌ها، مسابقات و عملکردها برای تماشا و شرط‌بندی کاهش نرخ نیم درصدی فدرال‌رزرو می‌تواند به معنای نگرانی در کلاس‌های کارشناسی ارشد یادگیری اصول اولیه 101 باشد:
Renae Gregoire در هسته خود، مسترکلاس یک تجربه یادگیری همهجانبه است که برای کمک به شرکت کنندگان در تسلط بر یک مهارت یا موضوع خاص تحت راهنمایی یک متخصص طراحی شده است. کلمه کلیدی در اینجا متخصص است، اما اجازه ندهید که شما را بترساند. شما نیازی به شهرت جهانی ندارید. شما باید فقط چند قدم جلوتر از دانش آموزان آینده خود باشید و دیدگاه منحصر به فردی داشته باشید.
کلاس‌های مستر اغلب چندین هفته طول می‌کشد و جلسات زنده، تمرین‌های تعاملی و پشتیبانی جامعه را با هم ترکیب می‌کند. این رویکرد همه جانبه و چند لمسی، مسترکلاس‌ها را از دوره‌های آنلاین و وبینارها متمایز می‌کند و تحولات قدرتمند شرکت‌کنندگان را ممکن می‌سازد.
نمودار زیر تفاوت‌های بین کلاس‌های مستر و سایر فرمت‌های یادگیری را نشان می‌دهد.
این جدول تفاوت های ظریف بین کلاس های مستر، دوره های آنلاین و وبینارها را توضیح می دهد
Renae Gregoire تفاوت های ساختاری بین یک استاد کلاس و همتایان آن منجر به تجربیات یادگیری اساساً متفاوت می شود. به عنوان مثال، یک وبینار فروش معمولی را تصور کنید: 5 نکته برای بستن معاملات بیشتر. پس از یک ساعت، شرکت‌کنندگان ممکن است با ایده‌های مفید کنار بروند، اما احتمالاً هیچ پیشرفتی نداشته باشند.
اکنون، یک استاد کلاس در زمینه تسلط بر هنر فروش مشاوره ای را تصور کنید. در طول چندین جلسه عمیق، شرکت کنندگان به روانشناسی خریدار و تکنیک های پیشرفته ارتباطی می پردازند. آنها مطالعات موردی را تجزیه و تحلیل می کنند، تمرینات عملی را کامل می کنند تا رویکردهای فروش خود را اصلاح کنند و بازخورد شخصی دریافت کنند. شرکت‌کنندگان در بحث‌های اولیه با همکاران فروش خود ارتباط برقرار می‌کنند و مشارکت‌های پاسخگویی را تشکیل می‌دهند. آنها رویکرد خود را به فروش تغییر می دهند و ابزارها و طرز فکری را برای بهبود عملکرد خود با حمایت جامعه همفکر به دست می آورند.
این قدرت استاد کلاس های خوش ساخت است – آنها فقط اطلاع رسانی نمی کنند. آنها قدرت می بخشند.
نتایج دنیای واقعی: نمونه‌هایی از کسب‌وکارهایی که از مسترکلاس‌ها برای پیشرفت استفاده می‌کنند، مانند هر موضوع جدیدی، در نظر گرفتن نمونه‌های دنیای واقعی کمک می‌کند تا بتوانید تصور کنید که اگر استراتژی و تاکتیک‌های مشابهی را دنبال کنید، کسب‌وکارتان چگونه به نظر می‌رسد.
مثال 1: باز کردن پتانسیل و تغییر زندگی در فضای توسعه شخصی کسب و کار توسعه شخصی و حرفه ای مارک گالال عمدتاً بر روی کلاس های مستر اجرا می شود.
مارک گالال مارک گالال، روان‌درمانگری که تبدیل به مربی کسب‌وکار و کارشناس فروش شده است، یک امپراتوری شخصی را تنها بر اساس کلاس‌های آموزشی ساخته است. او می‌گوید: «کسب و کار من یک ارائه‌دهنده کلاس اصلی است. پس از آن، این مأموریت او شد که به مردم کمک کند تا زندگی و تجارت خود را به همان شیوه تغییر دهند.
او می گوید: «من خودم از یک پس زمینه ثروتمند نیستم، اما توانستم زندگی ام را تغییر دهم و رویاهایم را زندگی کنم. “ماموریت بزرگ من این بود که دقیقاً همان فرصت هایی را که داشتم به دیگران ارائه دهم زیرا هر کسی می تواند به آنچه من به دست آورده ام دست یابد. فرقی نمی‌کند چه پیشینه‌ای، چه دینی، چه سنی، چه درجه‌ای یا هر چیز دیگری.»
گالال می گوید که اشتیاق او برای قالب مسترکلاس هرگز کاهش نیافته است. او می‌گوید: «هنوز هم برای من الهام‌بخش است که ببینم چگونه شرکت‌کنندگان، برای مثال، از یک کارمند به یک فرد خوداشتغال یا از یک فرد خوداشتغال به یک کارآفرین، یا از یک رابطه ناخشنود به یک رابطه شاد تبدیل می‌شوند.» “دیدن این پیشرفت، و چگونگی شرکت دانش‌آموزان به شدت و بهره‌مندی از کلاس‌های مستر، به من انگیزه می‌دهد که هر روز با قدرت کامل بمانم.”
موفق ترین استاد کلاس او بدون محدودیت بوده است که برای کمک به شرکت کنندگان در عبور از موانع ذهنی و رسیدن به اهدافشان طراحی شده است. او با توضیح اینکه چه چیزی منجر به توسعه این برنامه شد، می‌گوید: «من متوجه شده بودم که دانش‌آموزانم به طور فزاینده‌ای با تفکر خارج از چارچوب و دستیابی به چیزهای بزرگ در زندگی دچار چالش‌هایی می‌شوند.
برای توسعه پیام و موقعیت برای برنامه، تیم گالال نظرسنجی‌های متعددی را انجام داد و با جامعه خود به صورت تک به تک و گروهی صحبت کرد. او می‌گوید: «ما از نظرسنجی‌ها استفاده کردیم تا بفهمیم شرکت‌کنندگان چه مشکلات و آرزوهایی داشتند. ما همچنین با بسیاری از شرکت‌کنندگان از گروه هدف صحبت کردیم تا بفهمیم چه مشکلاتی دارند، چه چیزی آنها را آزار می‌دهد و واقعاً چه راه‌حلی می‌خواهند. ما به نحوه توصیف مشکلات و نحوه توصیف آنها گوش دادیم.»
نتایج No Limits هیچ چیز استثنایی نبوده است. او می گوید: «در پایان مرحله تبلیغاتی، ما 7013 ثبت نام داشتیم. این یک موفقیت بزرگ بود. “شرکت کنندگان بسیار مشتاق بودند. این یک لحظه نفس گیر برای آنها و من بود.”
تاثیر فراتر از موفقیت دانش آموز است. مستر کلاس های گالال نیز محرک اصلی رشد کسب و کار بوده است. هر دوره یک جامعه بسیار درگیر از شرکت کنندگان را جذب می کند که اغلب در سایر پیشنهادات او سرمایه گذاری می کنند، از مربیگری یک به یک گرفته تا برنامه های گروهی.
کلاس‌های کارشناسی ارشد گالال بینش‌های عمیق روان‌شناختی را با استراتژی‌های رشد شخصی و حرفه‌ای عملی ترکیب می‌کند. او با دقت هر استاد کلاس را می سازد تا شرکت کنندگان را در یک سفر عمیق درونی راهنمایی کند و در عین حال آنها را با ابزارهای ملموس برای تغییر تجهیز کند.
گالال می‌گوید: «کیفیت مسترکلاس بالا سنگ بنای شرکت من است. “هرچه تعداد افراد بیشتری شرکت کنند، مشتریان بیشتری باقی می‌مانند. هرچه کیفیت مسترکلاس بهتر باشد، فروش محصول آسان‌تر است.”
مثال 2: ایجاد اقتدار و رهبری در صنعت سقف‌سازی کلاس‌های کارشناسی ارشد حتی برای حرفه‌ای‌های تجاری مانند سقف‌سازها کار می‌کنند.
getty در حالی که ممکن است کلاس های مستر برای توسعه شخصی یا مربیگری کسب و کار طبیعی ترین مناسب به نظر برسد، آنها می توانند در صنایع سنتی تر نیز به همان اندازه قدرتمند باشند.
هارمن سینگ، مالک Paragon Roofing BC، به اینکه فقط یک پیمانکار سقف‌سازی دیگر باشد راضی نبود. او فرصتی را دید که صنعت خود را با به اشتراک گذاشتن تخصص خود و کمک به موفقیت دیگران متحول کند. راه حل او؟ مسترکلاس ها به صراحت برای شرکت های سقف سازی و سقف سازان منفرد طراحی شده اند.
سینگ می‌گوید: «برنامه تسلط بر تکنیک‌های سقف‌سازی مدرن ما مواد پیشرفته، روش‌های نصب پیشرفته و تحویل کارآمد پروژه را پوشش می‌دهد. «جلسات زنده با پرسش و پاسخ بلادرنگ امکان بحث‌های متناسب و احساس اجتماع را در میان شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.»
نتیجه؟ سینگ می‌گوید که خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت سقف‌سازی تثبیت کرده و موجی از سرنخ‌های واجد شرایط را برای Paragon Roofing BC ایجاد کرده است، همه اینها به لطف قدرت کلاس‌های آموزشی است.
مثال 3: ایجاد برند و کسب درآمد در آموزش عالی، کلاس های کارشناسی ارشد برای آموزش عالی نیز کار می کنند. نمازخانه دانشگاه دوک، داخل محوطه دانشگاه دوک … [+] دانشگاه در دورهام، کارولینای شمالی، ایالات متحده، اکتبر 1988. (عکس توسط باربارا آلپر/گتی ایماژ)
Getty Images ند کارون، معاون بازاریابی در Gray Decision Intelligence، چالش‌هایی را که مؤسسات آموزش عالی در مدیریت پورتفولیوهای دانشگاهی داشتند، تشخیص داد. راه حل او؟ یک استاد کلاس با هدف تصمیم گیرندگان، با تمرکز بر فرآیندهای ارزیابی مبتنی بر داده.
نتیجه؟ بیش از 3000 رئیس، استاد، رؤسا و مدیر مالی در ارزیابی و مدیریت پورتفولیوی برنامه تحصیلی شما شرکت کردند. مسترکلاس به طور مستقیم بیش از 300000 دلار درآمد ایجاد کرد.
موفقیت کارون به همین جا ختم نشد. او می‌گوید: «تقاضا برای یادگیری عمیق‌تر واضح بود، بنابراین ما یک استاد کلاس بعدی با صدور گواهینامه ایجاد کردیم. به سرعت از 1000 ثبت‌نام فراتر رفت و آن را به یکی از موفق‌ترین ابتکارات ما تبدیل کرد».
5 دلیلی که چرا مسترکلاس ها می توانند تقریباً برای هر کسب و کاری موفقیت به ارمغان بیاورند – شما شامل 5 دلیل برتر برای اینکه چرا کلاس های مسترکلاس برای بسیاری از انواع مشاغل کار می کند
getty اکنون که پتانسیل تحول‌بخش مسترکلاس‌ها را در عمل مشاهده کرده‌اید، ممکن است تعجب کنید، “آیا یک مسترکلاس می‌تواند برای کسب‌وکار من کارساز باشد؟” برداشت من این است که مستر کلاس‌ها روشی قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما، الهام بخشیدن و رهبری مخاطبان، و رشد نام تجاری شما بدون توجه به صنعت، جایگاه یا اندازه کسب‌وکار ارائه می‌دهند. در اینجا دلیل آن است.
1. نیازی به دروازه بان نیست. کلاس های کارشناسی ارشد موانع را حذف می کنند و به شما امکان می دهند دانش خود را مستقیماً با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. گالال این را زمانی کشف کرد که اولین استاد کلاس خود را راه اندازی کرد. او می‌گوید: «با مستر کلاس‌ها، تخصص و اشتیاق من تمام چیزی بود که برای تأثیرگذاری لازم داشتم. دروازه‌ها کاملاً باز بودند. من می‌توانم مستقیماً با افرادی که قرار است به آنها خدمت کنم ارتباط برقرار کنم.
2. دانش تخصصی مساوی قدرت است. ترکیب منحصربفرد تجربیات و مهارت‌های شما می‌تواند کلاس اصلی شما را برای مخاطب مناسب برجسته کند. همانطور که سینگ دریافت، دانش تخصصی می تواند شبکه ای پرشور از حرفه ای ها را ایجاد کند که “میزان استانداردهای صنعت را بالا می برند و به محدودیت های نوآوری ادامه می دهند.”
3. مناسب برای کسب و کار در هر اندازه Masterclasses انعطاف پذیر و سازگار با شرکت ها در هر مرحله هستند. ساده شروع کنید و با افزایش مخاطبانتان به سریال های چند قسمتی یا برنامه های عضویت بسط دهید. مستر کلاس های Galal از رویدادهای منفرد به برنامه های جامع با پشتیبانی مداوم تبدیل شدند. او می گوید: «این قالب با کسب و کار من رشد کرد.
4. اشتیاق بر صیقل دادن غلبه می‌کند در کلاس‌های کارشناسی ارشد، اشتیاق شما برای موضوع جذاب‌تر از یک ارائه صیقلی است. گالال ارتباط را بر کمال اولویت می دهد و بر اشتیاق اصیل تمرکز می کند. او می‌گوید: “وقتی به اشتیاقم برای این موضوع اجازه می‌دهم بدرخشد، دانش‌آموزان بیشتر الهام می‌گیرند تا اقدامی انجام دهند. آن‌ها احساس می‌کنند قلبی که من در این تجربه می‌ریزم، که تاثیر واقعی را ایجاد می‌کند.”
5. از جایی که اکنون هستید شروع کنید، برای شروع نیازی به بودجه هنگفت، استودیوی شیک، یا مخاطبان انبوه موجود ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید دانش، یک راه اندازی ساده و تمایل به اشتراک گذاری است. از آنجا، همانطور که کارون تجربه کرد، رشد خواهید یافت. او می‌گوید: «ما با یک مسترکلاس ساده شروع کردیم، اما با افزایش تقاضا، با تولید حرفه‌ای به یک قالب قوی‌تر تبدیل شدیم.
بعدش چی؟ به سمت بازاریابی مسترکلاس جهش کنید.
اگر از ایجاد یک استاد کلاس خودداری کرده اید، بگذارید این نشانه جهش شما باشد. دانش شما ارزشمند است و مخاطبان شما منتظر یادگیری از شما هستند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Renae GregoireFollowingاز سال 2002، Renae Gregoire به شرکت‌های B2B و رهبران فکری کمک می‌کند تا ایده‌های بزرگ و جسورانه‌شان را به دنیا برسانند و بر آن‌ها تأثیر بگذارند و برایشان بفروشند. در میان صدها مشتری، او هزاران پروژه محتوایی را اجرا کرده است و همیشه از خوانندگان دفاع می کند و از تجربیات محتوای استثنایی حمایت می کند. او از ژوئن 2023 برای فوربس می نویسد. یک استراتژیست و نویسنده برای کانال های چاپی و دیجیتال، او محتوا را از بالا تا پایین قیف تولید می کند. او که یک ویراستار قوی است، نویسندگان جوان را مربی می کند و به عنوان اولین خواننده عمل می کند و تجربه ای را برای خوانندگان شکل می دهد که دنبال کنند. برای مدیران ارشد و مشاورانی که از وزن کلمات برای به دست آوردن فرصت‌ها استفاده می‌کنند، او به‌عنوان یک مشاور قابل اعتماد و حقیقت‌گو عمل می‌کند، صحبت می‌کند و در مورد موضوعات پیام‌رسانی و محتوا راهنمایی می‌کند. او از نوشتن سوم شخص متنفر است. آیا می خواهید از رنا بیشتر بشنوید؟ برای خبرنامه رایگان Beyond Copy او ثبت نام کنید. “>

توسط modekhabari