با کاهش سن علاقه مندان به عمل های زیبایی، کارشناسان بر این باورند که تبلیغات مجازی کلینیک ها، نوجوانان را به این سمت سوق می دهد.
– با کاهش سن علاقه مندان به عمل های زیبایی، کارشناسان بر این باورند که تبلیغات مجازی کلینیک ها، نوجوانان را به این سمت سوق می دهد.
به گزارش ایسنا، به نقل از مشرق، زمانی بود که جراحی های زیبایی فقط برای ناهنجاری ها انجام می شد، مثل کودکانی که در زمان به دنیا آمدن مشکلات ظاهری صورت داشتند، افراد با سوختگی های شدید و…، ولی امروزه جراحی های زیبایی به قدری همه گیر شده که بسیاری از افراد، بینی طبیعی شان را برای فانتزی شدن به دست جراح می سپارند یا دیگر اعضای بدن را جراحی های فانتزی و غیرضروری می کنند.
تب جراحی های زیبایی به قدری فراگیر شده که این تصور در افراد وجود دارد که نباید به هیچ وجه از قطار پرسرعت عمل های زیبایی جا بمانند و حتی شده به صورت قسطی و چک و سفته عمل زیبایی انجام دهند.
بسیاری از کارشناسان معتقدند موضوعات روانی می تواند نقش زیادی در این موضوع داشته باشد و برخی افراد دچار خود زشت پنداری هستند در صورتی که چهره آنها از نظر اطرافیان عیب و ایرادی ندارد.
دلیل این موضوع نیز تبلیغات پر تعداد و فریبنده کلینیک ها در فضای مجازی است تا به افراد القا کنند که در صورتی که جراحی زیبایی انجام ندهید کسی ب
source