برند پوشاک فارل به عنوان یکی از برندهای تازه نفس و خلاق در عرصه مد و پوشاک ایران، با هدف ایجاد تفاوت در طراحی و تولید محصولات پوشاک بانوان، – برند پوشاک فارل به عنوان یکی از برندهای تازه نفس و خلاق در عرصه مد و پوشاک ایران، با هدف ایجاد تفاوت در طراحی و تولید محصولات پوشاک بانوان، آقایان و محصولات چرمی شروع به فعالیت کرده است.
به گزارش ایسنا به نقل از فارل ، این برند که زیرمجموعه هلدینگ پنجره است، در سال 1402 توسط خانم نسرین یوسفی تاسیس شد.
پوشاک فارل از ابتدای کار خود، با ایده های نو و دیدگاهی متفاوت، توجه ویژه ای به نیازهای متنوع مخاطبان ایرانی داشته است.
مأموریت و ارزش های برند پوشاک فارل به گفته خانم نسرین یوسفی، موسس و مدیرعامل فارل، پوشاک تنها پوششی برای بدن نیست، بلکه نمایانگر خواسته ها و شخصیت درونی افراد است.
فارل با تاکید بر این طرز فکر، تلاش کرده تا محصولاتی را تولید کند که علاوه بر کاربردی بودن، الهام بخش و خاص باشند.
فارل با بهره گیری از سبک های اصیل ایرانی و الهام از مد روز دنیا، محصولاتی ارائه می دهد که افراد با آن ها احساس اعتماد به نفس و اصالت کنند.
پوشاک بانوان فارل پوشاک بانوان فارل شامل مجموعه ای متنوع از لباس های رسمی و روزمره، مانتوها، شومیزها و همچنین اکسسوری های چرمی از جمله کیف، کمربند و کفش است.
source