دُراتی فقط یک برند پوشاک نیست، بلکه یک انتخاب است؛ انتخابی برای کسانی که به استایل خاص، طراحی ایرانی و حس برتری درونی اهمیت می دهند.

– دُراتی فقط یک برند پوشاک نیست، بلکه یک انتخاب است؛ انتخابی برای کسانی که به استایل خاص، طراحی ایرانی و حس برتری درونی اهمیت می دهند.

به گزارش بازرگانی، در دنیایی که مد هر روز درحالِ تغییر است، برخی چیزها ماندگارند؛ مثل اصالت، کیفیت و سلیقه ای که از تقلید فراتر می روند.

برند دُراتی برای آن هایی خلق شده است که با پوشیدن لباس هایشان به دنبال بیان هویت خود هستند؛ چراکه دُراتی فقط یک برند پوشاک نیست، بلکه یک انتخاب است؛ انتخابی برای کسانی که به استایل خاص، طراحی ایرانی و حس برتری درونی اهمیت می دهند.

مطمئناً کشف و شهود در مسیر تولد برندی کاملاً ایرانی شما را شگفت زده خواهد کرد.

دراتی؛ فراتر از یک برند پوشاک دراتی یک نام نیست؛ یک استاندارد تازه است.

در سال 1377 زمانی که صنعت پوشاک ایران میان تولید انبوه، کیفیت ناپایدار و کپی کاری های رایج گرفتار شده بود، دُراتی تصمیم گرفت مسیر دیگری را انتخاب کند.

مسیری سخت تر، اما اصولی تر.

تصمیم گرفت از ابتدا با سه ارزش بنیادین مسیر خود را تعریف کند: شفافیت در رفتار، کیفیت در ساخت و اعتماد در رابطه.

source

توسط modekhabari.ir