با نزدیک شدن فصل پاییز و باز شدن دانشگاه‌ها، همه دانشجویان به‌ویژه دختران در تکاپو هستند تا طبق اصول و مقررات دانشگاه لباس تهیه کنند. از آن‌جایی که قوانین در دانشگاه‌ها بسیار سختگیرانه هستند و دانشجویان اجازه ندارند تا با هر پوششی وارد دانشگاه شوند، بنابراین شاید انتخاب یک مانتوی مناسب کار سختی به‌نظر برسد.

به‌همین علت در این مقاله انواع مدل‌های به‌روز مانتو دانشجویی را معرفی می‌کنیم. پس اگر تصمیم به خرید اینترنتی مانتو دانشجویی گرفته‌اید، همراهمان بمانید.

خرید مانتو دانشجویی شیک

معرفی انواع مدل های به روز مانتو دانشجویی

از آن‌جایی که دانشجویان بیشتر زمان خود را در دانشگاه سپری می‌کنند، بنابراین باید مانتویی بخرند که در آن راحت باشند. برای خرید آنلاین مانتو دانشجویی، مدل‌های زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانند گزینه مناسبی برای پوشیدن در دانشگاه باشند.

اولین و پرطرفدارترین آن‌ها، مدل کژوال یا ساده است که مانتوهای بلند و کوتاه زیادی را شامل می‌شود. این مدل از انواع مانتوهای اسپرت است که علاوه‌بر دانشگاه در فضای کار نیز می‌توان از آن استفاده کرد. برای استایل کردن این پوشش می‌توان از شلوارهای جین جذب یا انواع مام استایل استفاده کرد تا ظاهری جذاب برای خود رقم بزنید.

مانتو یقه انگلیسی مدل محبوب بعدی است. این پوشش به‌دلیل گشادی و جیب‌های روکارش شناخته می‌شود. اگر استایل استریت یا کژوال را می‌پسندید، نباید مانتو یقه انگلیسی را فراموش کنید. این مدل‌ها با شلوار مام فیت یا مام استایل ظاهری بسیار برازنده ایجاد می‌کنند. از آن‌جایی که مانتو یقه انگلیسی گشاد است، پوشیدن آن را با شلوار بگ توصیه نمی‌کنیم.

از دیگر مدل‌های پوشش دانشجویی برای دختران می‌توان انواع مانتوهای آستین کیمونو یا خفاشی را نام برد. این لباس‌ها به‌دلیل داشتن جنس نازک و خنک، بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ناموجود

ناموجود

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 526,000 تومان است.

ناموجود

مدل کیمونو از لباس‌های ژاپنی الهام گرفته شده و از آن‌جایی که بسیار راحت و خنک است، بین دانشجویان طرفداران زیادی دارد. اگر قصد دارید تا از این مانتو در دانشگاه استفاده کنید، بهترین گزینه خرید اینترنتی مانتو دانشجویی است.

از دیگر مدل‌های مانتو دانشجویی می‌توان انواع اسپرت، بلند، کوتاه، رسمی، جلو باز و جلو بسته و پاییزه را بیان کرد که در بخش بعد معرفی می‌کنیم.

مدل مانتو دانشجویی اسپرت

مدل مانتو دانشجویی اسپرت

این مدل یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها در میان دانشجویان به‌شمار می‌رود، زیرا می‌توان آن را با هر تیپی استایل کرد. مانتوهای اسپرت انواع مختلفی دارند، از جمله:

  • مانتو اسپرت تابستانی: این پوشش الگویی راحت و ساده دارد و به‌خاطر داشتن جنس خنک و سبک، بیشتر در تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر ترم تابستانه برداشته‌اید، از خرید اینترنتی مانتو دانشجویی اسپرت غافل نشوید.
  • مانتو جین اسپرت: استایل‌های جین از جمله پوشش‌هایی هستند که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و همیشه مورد استقبال دانشجویان هستند. این لباس‌ها در انواع مختلف ضخیم و کاغذی تولید می‌شوند. بنابراین می‌توان در فصل سرد و همچنین گرم سال از انواع مختلف مانتو جین برای دانشگاه استفاده کرد.
  • مانتو اسپرت چهارخانه: مانتوهای چهارخانه از دیگر پوشش‌های اسپرت هستند که در بین دانشجویان طرفداران زیادی دارند. پارچه آن‌ها با چهارخانه‌های درشت و ریزی طراحی شده‌اند که به‌صورت افقی و عمودی هستند. رنگ این مدل از مانتوهای اسپرت معمولا شاد است، بنابراین می‌توان آن‌ها را در فصل بهار نیز پوشید.
  • مانتو اورسایز اسپرت: فرقی نمی‌کند چاق باشید یا لاغر، مانتو اورسایز پوششی است که با همه فرم‌های بدنی تطابق دارد و ظاهر شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد. پس از خرید اینترنتی مانتو دانشجویی، می‌توانید این مدل را با جین مام استایل یا کتونی‌های رنگی استایل کنید.
مانتو دانشجویی بلند

مدل مانتو دانشجویی بلند

مانتو دانشجویی بلند یکی از انواع محبوب پوشش‌هایی است که با طراحی و ویژگی‌های خاصش باعث شده است تا دانشجویان در زمان تحصیل علاوه‌بر شیک‌پوش بودن، بسیار راحت نیز باشند.

  • این مدل معمولا تا روی زانو یا زیر آن است و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار ارائه می‌شود. طرح مانتو دانشجویی بلند معمولا کلاسیک و ساده است و در بعضی از مدل‌های آن برای زیبایی بیشتر از زیپ، دکمه یا جیب استفاده می‌کنند.
  • جنس این دسته از پوشش‌های دانشجویی معمولا از نخ، پنبه و پشم است. بنابراین پوشیدن آن در مدت زمان طولانی بسیار راحت است و فرد را اذیت نمی‌کند.
  • به‌خاطر سبک بودن و راحتی بیش از حد، همچنین قابلیت‌های زیاد از جمله وجود زیپ‌ها دکمه‌ها، کمربند و جیب‌های کاربردی، این امکان به دانشجویان داده می‌شود تا فعالیت‌های روزانه دانشگاهی خود را با آزادی عمل بیشتری انجام دهند.
  • این دسته از مانتوها به‌راحتی قابل استایل شدن هستند و می‌توان با لباس‌های زیادی از جمله با انواع مختلف شلوار جین آن‌ها را استایل کرد.
  • پوشش‌های بلند دانشجویی در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا در تمام فصول سال بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر تصمیم به خرید اینترنتی مانتو دانشجویی گرفته‌اید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما مانتو بلند دانشجویی است.

مدل مانتو دانشجویی کوتاه

از جمله شیک‌ترین انواع مانتو دانشجویی می‌توان به مدل‌های کوتاه اشاره کرد که به‌راحتی قابل استایل شدن هستند و در انواع مختلفی از رنگ‌ها و جنس‌ها تولید می‌شوند.

  • این پوشش را می‌توان با انواع مختلف شلوار جین از جمله مام استایل، مام فیت، شلوار جذب یا شلوار بگ استایل کرد.
  • اگر می‌خواهید استایل دخترانه شیک و جذابی داشته باشید خرید آنلاین مانتو دانشجویی کوتاه را در اولویت قرار دهید.
  • از آن‌جایی که شروع دانشگاه همزمان با فصل پاییز و سرما است، بنابراین پوشش‌های کوتاه دانشجویی را که معمولا جنس نسبتا ضخیمی دارند تهیه کرده تا بتوانید از آن‌ها در طول پاییز و زمستان نیز استفاده کنید.

مدل مانتو دانشجویی رسمی

بسیاری از دانشجویان دختر ترجیح می‌دهند در محیط دانشگاه لباسی کاملا رسمی و اداری بپوشند. برای این دسته از افراد مانتوهای دانشجویی رسمی گزینه کاملا مناسبی است.

  • قد این ماتوها معمولا تا روی زانو است.
  • رنگ آن‌ها چیزی بین رنگ مشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای و طوسی است.
  • هیچ اکسسوری اضافی روی این دسته از مانتوها دیده نمی‌شود.
  • روی این پوشش معمولا یک یا دو عدد جیب کوچک تعبیه شده است.
  • این مانتوها معمولا جلو باز هستند و با دکمه بسته می‌شوند.

داشتن یک عدد مانتوی رسمی در کمد لباس‌ها برای هر دانشجویی از واجبات است، زیرا خاص مانند ارائه یک درس در میان سایر همکلاسی‌ها می‌توانید آن را بپوشید. چون در چنین مواقعی پوشیدن یک لباس رسمی تاثیر بسیار زیادی روی سایر افراد شنونده می‌گذارد. خرید اینترنتی مانتو دانشجویی رسمی اولین هدفی است که تمام دانشجویان دختر باید در شروع کلاس‌ها داشته باشند.

مانتو دانشجویی رسمی

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته و باز

همان‌طور که گفتیم پوشش‌های مناسب بانوان در دانشگاه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و بی‌شماری تولید می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین این مدل‌ها مانتو دانشجویی جلو بسته است که دانشجویان علاقه زیادی به پوشیدن آن نشان می‌دهند. این مانتو ویژگی‌هایی دارد که می‌توانند راحتی دانشجو در زمان دانشگاه و بودن در کلاس درس را فراهم کند. مانند:

  • ساده و تک رنگ هستند. در دانشگاه به‌دلیل وجود قوانین حجاب، معمولا روی رنگ مانتو حساسند، بنابراین اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
  • جنس پارچه آن‌ها بسیار راحت و سبک است.
  • در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌شوند.
  • در حفظ حجاب به دانشجویان کمک می‌کند.
مانتو دانشجویی چلو بسته

مدل مانتو دانشجویی پاییزه

شروع دانشگاه همزمان با فصل پاییز است، بنابراین هوا به‌آرامی خنک و خنک‌تر می‌شود و نیاز به یک مانتوی دانشجویی پاییزه بیشتر از هر چیزی احساس می‌شود. پوشش‌های پاییزه از پرطرفدارترین لباس‌ها در میان دختران و به‌ویژه دانشجویان است، زیرا آن را می‌توان به‌راحتی با سایر لباس‌ها استایل کرد و به یک ظاهر بسیار زیبا رسید.

ناموجود

ناموجود

ناموجود

ناموجود

از جمله ویژگی‌های مانتو پاییزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در انواع مختلف طرح‌ها در بازار موجود است که هر یک از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند.
  • در بعضی از مدل‌های این پوشش، جیب‌های کاربردی، چرم‌ها، زیپ و یقه‌های متفاوت مشاهده می‌شود.
  • جنس پارچه این مدل بسیار سبک و راحت است و در استفاده روزمره مشکلی به‌وجود نمی‌آورد.
  • مانتو پاییزه به‌‌راحتی با انواع شلوار جین و شلوار پارچه‌ای استایل می‌شود.
  • تنوع رنگی این مدل بسیار بالا است.
  • این مانتوها لایه پوشاننده دارند که در برابر تغییرات آب‌وهوایی مقاوم است و باعث گرم شدن فرد در میان خنکی پاییز می‌شود.
  • خرید اینترنتی مانتو دانشجویی پاییزه بهترین کار برای تنوع در استایل دانشگاهی و جلوگیری از یکنواخت شدن ظاهر دانشجو است.

در هنگام خرید اینترنتی مانتو دانشجویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابتدا باید بدانید کدام یک از انواع مانتوهای دانشجویی با ظاهر شما مطابقت دارد و از کدام یک بیشتر خوشتان می‌آید. بعد از انتخاب مدل مانتو جنس آن اهمیت پیدا می‌کند. جنسی که انتخاب می‌کنید، باید باکیفیت باشد و بعد از چند بار شست‌وشو رنگ آن از بین نرود. همچنین پارچه آن نیز نازک نشود.

دقت داشته باشید که پوشیدگی مانتو حرف اول را می‌زند، بنابراین باید لباسی را برگزینید که به‌خوبی بتواند بدنتان را بپوشاند و حجاب موردنظر دانشگاه را تکمیل کند. از آن‌جایی که ممکن است ساعات طولانی در دانشگاه باشید، بنابراین باید پوششی را انتخاب کنید که جنس سبک، نرم و راحتی داشته باشد تا در طولانی مدت باعث بروز مشکل نشود.

از طرفی پوشش انتخابی شما باید به‌صورتی باشد که بتوان میان آن با اکسسوری‌های متفاوت هماهنگی ایجاد کرد. همچنین رنگ آن باید به‌نحوی باشد که علاوه‌بر مطابقت با پوست شما، با بقیه لباس‌ها و اکسسوری‌هایتان مطابقت داشته باشد. البته باید رنگ انتخابی طبق استانداردهای دانشگاه نیز باشد.

سوالات متداول

کدام مدل مانتو دانشجویی از همه بهتر است؟

اگر تیپ اسپرت می‌پسندید، مدل اسپرت و اگر ظاهر رسمی دوست دارید، مانتوهای رسمی. به‌طور کلی انتخاب صحیح به سلیقه شخصی شما مرتبط است.

مانتو دانشجویی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوشیده است، راحت و سبک است، برای استفاده طولانی مدت در طول روز کارایی دارد، جنس خوبی دارد، پوشش مناسبی برای روزهای سرد سال است، با ظاهر و استایل دانشجو همخوانی دارد.

مانتو دانشجویی اسپرت را با چه لباس‌هایی می‌توان استایل کرد؟

برای استایل کردن مانتو دانشجویی اسپرت می‌توان از انواع مختلف شلوارهای جین مانند مام فیت و مام استایل کمک گرفت.

کدام مدل مانتو دانشجویی از همه بهتر است؟

اگر تیپ اسپرت می‌پسندید، مدل اسپرت و اگر ظاهر رسمی دوست دارید، مانتوهای رسمی. به‌طور کلی انتخاب صحیح به سلیقه شخصی شما مرتبط است.

مانتو دانشجویی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوشیده است، راحت و سبک است، برای استفاده طولانی مدت در طول روز کارایی دارد، جنس خوبی دارد، پوشش مناسبی برای روزهای سرد سال است، با ظاهر و استایل دانشجو همخوانی دارد.

مانتو دانشجویی اسپرت را با چه لباس‌هایی می‌توان استایل کرد؟

برای استایل کردن مانتو دانشجویی اسپرت می‌توان از انواع مختلف شلوارهای جین مانند مام فیت و مام استایل کمک گرفت.

سخن نهایی

خرید مانتو از الزامات ورود به دانشگاه برای هر دختری است. مانتویی که بتواند پوشش مناسب برای ورود به دانشگاه‌ را فراهم کند مورد بسیار مهمی است. به‌همین علت در این مقاله به معرفی انواع مدل‌های مانتو دانشجویی پرداختیم.

برای خرید این لباس باید به موارد زیادی از جمله سلیقه شخصی، جنس، رنگ، مدل و سایر موارد مرتبط با مانتو دقت داشته باشید. اگر می‌خواهید به انواع مدل‌های این پوشش دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما خرید اینترنتی مانتو دانشجویی از جهان مد است.

source

توسط modekhabari.ir