امروزه شاهد رشد صنعت دستگاه‌های ویپینگ بوده‌اید و طی این چند سال محصولات جدیدی به بازار معرفی شده‌اند. از جمله محصولات جدید این صنعت پاد یکبار مصرف است. این محصول به سرعت در سراسر جهان محبوب شد و جایگاه خوبی به دست آورد‌. کاربرانی که از معضل اعتیاد به سیگار و دیگر موارد مشابه رنج می‌برند، می‌توانند این محصول را جایگزین کنند. در ادامه این متن قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی شارژ مجدد پاد یکبار مصرف اطلاعات دقیقی ارائه دهیم.

بحث مهم بعدی درباره اورجینال بودن این محصولات است. تشخیص دستگاه ویپ و جویس اصل از تقلبی، به‌دلیل کیفیت پایین و حتی خطرناک بودن محصولات تقلبی، امری ضروری است. محصولات ویپینگ اصل، توسط تولیدکنندگان معتبر و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند. طراحی و ساختار این محصولات، دقیق و حرفه‌ای است. در مقابل، تجهیزات تقلبی، با استفاده از مواد ارزان‌تر و فرآیندهای تولید غیراستاندارد تهیه می‌شوند که می‌تواند به کیفیت پایین‌تر آن‌ها منجر شود.

خرید و قیمت ویپ و پاد از فروشگاه ویپ ایران؛ برای خرید انواع ویپ و پاد روی لینک کلیک کنید

محصولات اصل، از طریق فروشندگان رسمی یا مستقیما از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند. این فروشندگان، اغلب دارای مجوزهای قانونی برای عرضه محصولات اصل هستند و محصولات تقلبی در این مکان‌ها معمولا یافت نمی‌شود. محصولات ویپینگ تقلبی، اغلب اوقات مجوز قانونی برای فروش ندارد و ممکن است برای سلامتی افراد مخاطره‌آمیز باشد. این دلایل، نشان می‌دهند که تشخیص جویس ها دستگاه های ویپ اصل از تقلبی امری بسیار مهم و حیاتی است.

خرید ویپ اصل از فروشگاه‌های معتبر

این نوع از دستگاه ها، دستگاه های حرفه ای تری هستند. معمولا سایز بزرگتری دارند و قدرت بیشتری. قطعا شارژ باتری بالاتری رو دارند و قدرت بیشتر باعث افزایش کامدهی این دسته از دستگاه ها می شود.

به دلیل سایز بزرگتری که دارند، چیپست های الکترونیکی حرفه ای تر و کامل تری تو این دستگاه ها قرار گرفته که هر کدوم امکانات خاص خودشون رو دارند. امکاناتی مثل برقرار کردن امنیت استفاده از دستگاه، کنترل گرمای زیاد دستگاه و یا باتری دستگاه، جلوگیری از کامدهی زیاد و کات آف اتوماتیک، مدل های مختلف ویپینگ کردن مثل  استفاده از قدرت وات یا درجه حرارت و…

دستگاه های ویپ، همونطور که گفتیم معمولا قابلیت تنظیم قدرت دارند که این آپشن باعث می شود شما بتوانید میزان بخاری که از دستگاه تولید میشود را کنترل کنید. این مدل دستگاه ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند. برای خرید ویپ به سایت ویپ ایران مراجعه نمایید.

خرید و قیمت ویپ و پاد از فروشگاه ویپ ایران؛ برای خرید انواع ویپ و پاد روی لینک کلیک کنید

خرید دستگاه پاد اصل از فروشگاه‌های معتبر

این مدل دستگاه ها فقط برای افراد علاقه مند به سیگار تولید شده اند. بخار کمی (در حد سیگار یا شاید کمی بیشتر) دارند و موضوع مهمتر اینکه داخل این دستگاه ها از جویس “نیکوتین سالت” استفاده می شود که به مراتب میزان نیکوتین بیشتری نسبت به ایجوس های معمولی دارند.

ویپ های پاد سیستم، مکانیزم عملکردی دقیقا مشابه سیگار دارد. از لحاظ سایز بسیار کوچیک تر از ویپ های حرفه ای اند و استفاده از این مدل ها بسیار راحت تر و معمولا برای کشیدن و کام گرفتن دکمه ای ندارند و یا کلا یک دکمه دارند.

میزان بخار و قدرت دستگاه در این مدلها تنظیم نمی شود. معمولا مود ها (آپشن ها) مختلف برای ویپینگ ندارند. به دلیل سایز کوچیک وزن بسیار کمی دارند و حمل اونها راحت تره.

دستگاه پادماد

البته مدل دیگری از دستگاه ها تولید شدن که هم میتونید از آنها به عنوان ویپ استفاده کنید و هم به عنوان پادسیستم. معمولا این مدلها هم سایز کوچیکتری دارند، قدرت و میزان بخار محدودتری دارند و طوری طراحی شدن که داخل پکیج دستگاه کویل (فیلتر دستگاه) هم برای ایجوس هایی با نیکوتین پایین وجود داره و هم برای ایجوس هایی با نیکوتین بالا (سالت نیکوتین) که شما هم بتوانید به عنوان دستگاه ویپ با بخار زیاد از آن ها استفاده کنید و هم به عنوان جایگزین سیگار. برای مثال، دستگاه یوول کالیبرن جی کی ۳ یک دستگاه پادماد است. برای خرید پاد Uwell Caliburn GK3 کلیک کنید.

خرید و قیمت ویپ و پاد از فروشگاه ویپ ایران؛ برای خرید انواع ویپ و پاد روی لینک کلیک کنید

خرید پاد یکبار مصرف اصل از فروشگاه‌های معتبر

 پاد یکبار مصرف یک گزینه راحت و کاربرپسند برای کسانی است که به دنبال یک تجربه ویپینگ بی‌دردسر هستند. این دستگاه‌های کوچک و جمع‌وجور نیازی به پر کردن مجدد یا نگهداری ندارند. بنابراین انتخابی مناسب هم برای مبتدیان و هم برای ویپرهای باتجربه محسوب می‌شوند.

اما نوآوری اصلی پاد یکبار مصرف چیست؟ این محصول یک گزینه کاربرپسندتر و ساده‌تر را به سیگاری‌هایی ارائه می‌کرد که به دنبال انتقال به ویپ بودند. درواقع پاد یکبار مصرف شباهت بیشتری به سیگار واقعی داشت و ترک آن موثرتر بود.از آن زمان، پاد یکبار مصرف تکامل یافته است و طیف وسیع‌تری از طعم‌ها و قدرت نیکوتین را به سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

هنگامی که ایجوس تمام شد یا باتری تمام شد، کل دستگاه دور ریخته می‌شود. از این رو به آن «پاد یکبار مصرف» می‌گویند. این دستگاه‌های کاربرپسند اغلب با کشیدن یا کام‌گیری فعال می‌شوند؛ به این معنی که فقط باید کام بگیرید تا دستگاه فعال شود.

اما ویژگی و مزایای اصلی پاد یکبار مصرف چیست؟ پاد یکبار مصرف دو ویژگی و مزیت فوق‌العاده دارد. اولین مزیت به طراحی جمع‌وجور و قابل حمل آن برمی‌گردد. این دستگاه‌های فوق‌العاده سبک و جیبی‌ برای دود کردن در حین حرکت بسیار مناسب هستند.

ضمنا استفاده از این محصول بسیار آسان است؛ چرا که هیچ دکمه یا تنظیمات خاصی ندارد. همچنین نیازی به پر کردن مجدد ایجوس یا تعویض کویل نیست. هنگامی که از تمام ایجوس لذت بردید، می‌توانید به‌راحتی دستگاه را دور بریزید و یک دستگاه جدید بگیرید.

اما ویژگی و مزایای اصلی پاد یکبار مصرف چیست؟ پاد یکبار مصرف دو ویژگی و مزیت فوق‌العاده دارد. اولین مزیت به طراحی جمع‌وجور و قابل حمل آن برمی‌گردد. این دستگاه‌های فوق‌العاده سبک و جیبی‌ برای دود کردن در حین حرکت بسیار مناسب هستند.

ضمنا استفاده از این محصول بسیار آسان است؛ چرا که هیچ دکمه یا تنظیمات خاصی ندارد. همچنین نیازی به پر کردن مجدد ایجوس یا تعویض کویل نیست. هنگامی که از تمام ایجوس لذت بردید، می‌توانید به‌راحتی دستگاه را دور بریزید و یک دستگاه جدید بگیرید.

خرید از فروشگاه ویپ ایران

ما اولین و به لطف شما، بزرگترین مرجع فروش دستگاه های ویپ (سیگارالکترونیکی – پادسیستم) و مایع (ایجوس) آنها و همچنین قطعات و تجهیزات یدکی و مورد نیاز آنها در کشور هستیم. تیم فروش و پشتیبانی ما، راهنمایی کاملی برای خرید و پشتیبانی بعد از خرید به شما عزیزانی که تصمیم گرفته اید لایف استایل سالم تری رو نسبت به سیگارکشیدن انتخاب کنید، ارائه می دهیم.

ما توانسته ایم با کسب مجوزهای مربوطه از وزارت صمت و همچنین وزارت ارشاد اسلامی، اقدام به فروش و ارائه حضوری در “ویپ ایران شو روم” و فروش آنلاین تمامی محصولات در وب سایت کنیم و با ارسال سریع در شهر تهران و پست سریع در تمام شهرهای کشور، سفارش هاتون رو به دستتون می رسانیم.

به واسطه ی مشتریان گرانقدری که داریم مدت زیادی است که به بزرگترین مرجع فروش و آموزش ویپ و ویپنگ در کشور تبدیل شدیم و تمام سعی تیم ما بر این است که به طور مداوم جایگاهمان را در میان شما عزیزان حفظ نماییم.

خرید و قیمت ویپ و پاد از فروشگاه ویپ ایران؛ برای خرید انواع ویپ و پاد روی لینک کلیک کنید

ما با کسب اعتماد، نماینده رسمی بسیاری از شرکت های مطرح تولید ویپ و ایجوس در دنیا هستیم و به طور مستقیم در کشور محصولات اصلی را به شما ارائه می‌دهیم.

متاسفانه میبایست به اطلاع شما برسونیم با توجه به بازار بسیار عجیبی! که در حال حاضر در کشور راجع به فروش دستگاه های ویپ و ملزومات آن حاکم است، ما صد درصد به شما ضمانت و قول فروش کالاهای اورجینال و اصلی را میدهیم و شما با خیال راحت میتوانید بدون نگرانی از “های کپی” و یا تقلبی بودن کالا، از ویپ ایران خرید کنید.

در کشور ما با توجه به جدید بودن این خدمات و کالاها، افراد سود جو اقدام به ساخت یا واردات انواع دستگاه های ویپ و مایع (ایجوس) های تقلبی به کشور کرده اند و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد، اقدام به خرید و استفاده محصولاتی کنند که متاسفانه قطعا به سلامتی آنها ضربه وارد خواهد شد.

ما از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کردیم اما شعبه فروشگاه حضوری جدید ما، ویپ ایران شو روم در دی ماه ۱۳۹۷ در شهر تهران افتتاح شد که میتونید با مراجعه به شوروم، به صورت حضوری راهنمایی و خریدتون رو انجام بدید.

ما در ویپ ایران شاهد هزاران لبخند رضایت از انتخاب این روش برای خروج از سیگار کشیدن توسط خریداران بوده ایم و این لبخند و احساس رضایت از طرف مشتریان، مهمترین دلیلی است که باعث ایجاد انرژی مثبت و احساس افتخار در تیم ما میشه. در نهایت از اینکه فروشگاه ویپ ایران را برای راه خروج از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

source

توسط modekhabari.ir