گوشی تا 15 میلیون چی بخریم؟ 

درست است که موبایل‌های هوشمند گران شده اند و خرید گوشی با امکانات مناسب و قیمت مفرون‌به‌صرفه سخت شده؛ اما باز هم گزینه‌هایی هستند که می‌توانید به قیمتی مناسب انتخاب و خریداری نمایید. برای مثال، تا رنج ۱۵ میلیون تومان گوشی‌های خوبی در بازار هستند که می‌توانید روی کیفیت و عملکرد مناسب آن‌ها حساب باز کنید.

گوشی ۱۵ میلیون تومانی مناسب چه کسانی هستند؟

در این بازه قیمتی، شاید نتوانید سراغ برندی مانند اپل بروید، اما قطعا می‌توانید خرید گوشی بلک ویو، سامسونگ، ریلمی، شیائومی، وان پلاس و خیلی دیگر برندها را در نظر داشته باشید.

این گوشی‌ها، مناسب کسانی‌ هستند که گوشی هوشمند خود را برای کارهای روزمره یا عکاسی‌های معمولی می‌خواهند. همچنین برای استفاده به‌عنوان گوشی دانش‌آموزی، انتخاب‌های خوبی هستند چون دانش آموزان و دانش‌جویان می‌توانند در کلاس‌های خود شرکت کنند و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را روی گوشی در این بازه قیمتی اجرا کنند. این گوشی‌ها همچنین برای سالمندان که استفاده‌های سبک و محدود از اسمارت فون دارند هم مناسب بوده و حتی به‌عنوان گوشی دوم خود در کنار یک گوشی گران و پرچمدار می‌توانید از آن استفاده کنید.

این گوشی‌ها، به‌طور کلی مناسب گیمینگ یا عکاسی‌های حرفه‌ای نیستند اما در برخی از آن‌ها بازی‌ها با کیفیت پایین قابل اجرا خواهد بود.

بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید که تا ۱۵ میلیون تومان یک اسمارت فون خوب برای خود خریداری کنید، ما در این بخش چندتا از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا برای خرید گزینه‌های خوب بازار را بشناسید.

گوشی بلک ویو a200 پرو

گوشی تا 15 میلیون چی بخریم؟ 

یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه ۱۵ تومان، گوشی بلک ویو a200 پرو است. این اسمارت فون از برند چینی بلک ویو بوده که برای پیش‌برد کارهای روزانه عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

این گوشی به تراشه G99 مجهز است و به روانی کامل کارهای روزمره شما را پیش می‌برد. اگر قصد دارید کمی از گوشی‌های اندرویدی دیگر مانند سامسونگ و شیائومی فاصله بگیرید، این گوشی از برند بلک ویو می‌تواند تغییر جالبی برای شما باشد. این گوشی بر پایه اندروید ۱۳ و رابط کاربری DokeOS4.0 است. صفحه نمایش آن Amoled بوده و اندازه ۶.۶۷ اینچ آن فضای خوبی برای تماشا فیلم و سریال و انواع محتوا تصویری را راحت می‌کند. همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، کار با گوشی را بسیار روان و راحت می‌کند. این اسمارت فون از دوربین سه‌گانه‌ای بهره می‌برد که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی‌ست و عکاسی سلفی تقریبا قابل قبولی را می‌توانید با آن داشته باشید.

این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعت بوده که ماندگاری خوبی هم دارد.

گوشی گلکسی a25

سامسونگ اوایل ۲۰۲۴ گوشی a25 را به بازار راهی کرد که مناسب استفاده روزمره است و یک گوشی ارزان و میان رده – اقتصادی محسوب می‌شود.

این گوشی به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز است و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super amoled دارد. رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نوید یک تجربه کاربری رضایت بخش را می‌دهد. در پشت گوشی می‌توانید دوربین سه‌گانه آن را مشاهده کنید که دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است و با دو دوربین ۸ و ۲ مگایپکسلی همراه شده است که عکس های اولترا واید و ماکرو هم ثبت کنید. برای ثبت تصاویر سلفی شما نیز، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو گوشی تعبیه شده. این موبایل خوب تا ۱۵ میلیون به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که این گوشی با اندروید ۱۴ روانه بازار شده و رابط کاربری آن One UI6 است. شما می‌توانید این گوشی را در ظرفیت‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ تهیه کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو

دیگر گزینه خوبی که توصیه می‌کنیم در نظر داشته باشید، Redmi note 13 pro از برند شیائومی است. این برند که یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان گوشی‌های اندرویدی است، یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه‌هایی است که تا ۱۵ میلیون می‌توانید در نظر داشته باشید.

گوشی تا 15 میلیون چی بخریم؟ 

این اسمارت فون شیائومی به تراشه G99 Ultra مجهز است و تراشه گرافیکی آن نیز Mali-G57 MC2 است. صفحه نمایش این گوشی amoled است و روشنایی ان تا ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز به شما ارائه می‌دهد و خوب است بدانید که به محافظ صفحه کورنینگ گوریلا گلس ۵ مجهز است. این گوشی به دوربین سه گانه مجهز است که دوربین اصلی آن با عملکردی فوق‌العاده ، یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی است و با دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. برای ثبت سلفی‌های شما نیز، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. بدنه گوشی با گواهی IP54 نسبت به پاشش آب و همینطور گرد و غبار مجهز شده است اما باید نسبت به خیس شدن آن محتاط باشید. باتری ۵۰۰۰ میلی امپری این گوشی از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و خوب است بدانید که آداپتور شارژ داخل جعبه برای شما قرار داده شده است.

گوشی آنر ۹۰ lite

برند آنر نیز گوشی‌های خوبی دربازه ۱۵ میلیون تومان تولید کرده که یکی از بهترین‌های آن‌ها، ۹۰ لایت است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ مجهز بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری Magic OS 7.1 استفاده می‌کند. صفحه نمایش گوشی LTPS LCD بوده و اندازه آن به ۶.۷ اینچ می‌رسد. این صفحه نمایش از قابلیت مولتی تاچ هم بهره می‌برد و می‌توانید لمس همزمان را با آن تجربه کنید.

در پشت گوشی دوربین سه‌گانه آن را می‌بینید که از دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و دو دوربین اولترا واید ۵ و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این گوشی ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد و به طور کلی می‌توانید آن را یک گوشی دانش آموزی ببینید که نیازهای عادی را راه می‌اندازد.

source

توسط modekhabari.ir