انتظار زیادی برای اعلام رنگ سال 2025 توسط بنجامین مور وجود داشت و اکنون همه‌چیز مشخص شده است. Cinnamon Slate، یک رنگ بینابینی که ترکیبی از بنفش و قهوه‌ای است، به عنوان رنگ سال 2025 انتخاب شده و مانند همیشه مورد استقبال طراحان مطرح دنیا قرار گرفته است. در این مطلب از مجله دکوراسیون دکونیوز پالت رنگ 2025 و بهترین رنگ دکوراسیون 2025 را معرفی می کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت:

Cinnamon Slate؛ رنگ دکوراسیون 2025

Cinnamon Slate خیلی پررنگ نیست و گرمای رنگ آلو را با تن‌های خنثی‌تر قهوه‌ای ترکیب می‌کند و آن را به یک رنگ قابل دلپذیر تبدیل می‌کند. این رنگ که ظاهری تقریباً پودری دارد، حس دوستانه و آرامی ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد بدون اینکه رنگ بیش از حد تیره یا جسورانه باشد، به ترند رو به رشد رنگ بنفش بپیوندید.

Cinnamon Slate؛ رنگ دکوراسیون 2025
سال گذشته، رنگ سال بنجامین مور Blue Nova بود، رنگی با تن‌های میان‌رنگ آبی-بنفش. امسال، Cinnamon Slate یکی از برجسته‌ترین ترندهای فصل را تثبیت می‌کند: تغییری به سمت رنگ‌های غنی و دنج با جذابیتی همیشگی!

رنگ سال 2025 بنجامین مور

به نقل از homesandgardens هلن شاو، مدیر بازاریابی بین‌الملل بنجامین مور، توضیح می‌دهد:

اگرچه رنگ‌های اشباع‌شده در طراحی دکوراسیون در سال‌های اخیر محبوب بوده‌اند، اکنون شاهد افزایش علاقه به رنگ‌های ‘بینابینی’ هستیم. این رنگ‌ها به فضا پیچیدگی و ابعاد بیشتری می‌بخشند.

هلن ادامه می‌دهد: “هنوز هم علاقه زیادی به استفاده از رنگ‌ها وجود دارد، اما رنگ‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرند که زیبایی و ملایمت را در کنار هم داشته باشند. طبیعت آرام این رنگ‌ها فرصتی عالی برای ایجاد آرامش و اطمینان در فضا است.

رنگ سال 2025
در Cinnamon Slate، تن‌های غنی قهوه‌ای، قرمز و بنفش حس بی‌نظیری از آرامش ایجاد می‌کنند که عنصری اساسی در یک خانه با دکوراسیون داخلی گرم و دلپذیر است.
راه‌های زیادی برای به‌کارگیری رنگ Cinnamon Slate در ایده‌های رنگی اتاق شما وجود دارد که بستگی به حسی دارد که می‌خواهید ایجاد کنید. در ادامه، هلن چند روش مورد علاقه خود را برای استفاده از این رنگ در سراسر خانه به اشتراک می‌گذارد تا مطمئن شوید نتیجه‌ای شیک و زیبا به دست می‌آید.

رنگ سال 2025 بنججامن بور
عمق و غنای رنگ Cinnamon Slate آن را به رنگی ایده‌آل برای طراحی اتاق غذاخوری تبدیل می‌کند. این رنگ حسی از ظرافت را ایجاد می‌کند و زمانی که با چرم، چوب‌های گرم و تزئینات طلای مات ترکیب می‌شود، فضایی گرم و دنج ایجاد می‌کند که برای مهمانی‌ها ایده‌آل است.

رنگ دکوراسیون آشپزخانه 2025
به‌علاوه، ترکیب لطیف بنفش آلوئی و قهوه‌ای مخملی این رنگ در راهروها، به‌ویژه آن‌هایی که نورگیر یا پنجره دارند، به زیبایی کار می‌کند. تن‌های خاص این رنگ با تعامل جذابی بین نور و تاریکی، فضایی را از طلوع تا غروب دگرگون می‌کند.

رنگ 2025 در راهرو

پالت رنگ 2025 برای دکوراسیون جذاب

علاوه بر رنگ سال، بنجامین مور یک پالت رنگی گسترده‌تر برای سال 2025 معرفی کرده که شامل رنگ‌های آرامش‌بخش و پایه‌ای است. این پالت رنگ‌های پایه‌ای با ظرافت از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل می‌شود. چه این رنگ‌ها را در یک اتاق و چه در سراسر خانه ترکیب کنید، این رنگ‌های اندیشمندانه گرما، راحتی و حسی از آرامش را به فضا می‌بخشند.
پالت رنگ‌های ترند سال 2025 بنجامین مور از 10 رنگ آرامش‌بخش تشکیل شده است که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

پالت رنگ 2025 برای دکوراسیونهر یک از رنگ‌های این پالت حس آرامش و طبیعی بودن را ارائه می‌دهند و رویکردی مدرن به تزئین با رنگ‌های خنثی برای سال 2025 دارند. این پالت شامل رنگ‌های خنثی روشن‌تر مانند Paris Rain، یک رنگ خاکستری-سبز روشن، و Sea Salt، یک رنگ خاکستری کمی گرم است.
همچنین، پالت شامل رنگ‌های تیره‌تر است که به شما امکان می‌دهد کمی رنگ به خانه خود اضافه کنید، در حالی که حس خنثی و آرامش‌بخش را حفظ می‌کنید. رنگ Leather Saddle Brown یک گزینه محبوب برای دکوراسیون با رنگ قهوه‌ای است؛ Ashwood Moss، سبزی تیره و ملایم است که برای اتاق‌های کوچک مناسب است و Stained Glass یک رنگ فیروزه‌ای ملایم است که به آرامش‌بخش بودن حمام‌ها کمک می‌کند.

ایده دکوراسیون با پالت رنگ سال 2025

دکوراسیون منزل با رنگ 2025

ایده دکوراسیون با رنگ 2025

پالت رنگ سال 2025 در دکوراسیون

مدل دکوراسیون با رنگ 2025

ایده دکوراسیون با پالت رنگ 2025

مدل راهرو با رنگ 2025 بنجامین بور

منزل شیک با رنگ 2025

رنگ سبز 2025 در دکوراسیون

 

 

source

توسط modekhabari.ir