بدون شک پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای افرادی است که می‌خواهند خوشتیپ و شیک به‌نظر برسند. در چنین زمانی از سال می‌توانید با آیتم‌های مختلفی مانند بارانی، مانتو، شکت، هودی و پالتو، یک کمد پاییزی داشته باشید که با هرکدام از آن‌ها، انواع استایل های دخترانه ایرانی را امتحان کنید.

اما برای شیک‌پوشی در پاییز، نیازی نیست هزینه زیادی صرف خرید لباس‌های گوناگون کنید. بلکه کافی است با سلیقه و کمی اطلاعات درباره مد، هرکدام از آیتم‌های کمدتان را به شیوه‌های مختلف استایل کنید. در این مقاله با معرفی انواع استایل های لباس زنانه در پاییز و زمستان، شما را برای درخشیدن بیشتر راهنمایی می‌کنیم. پس همراهمان بمانید.

معرفی چند ایده جذاب برای داشتن استایل شیک زمستانی

مقدمه ی جذاب از معرفی انواع استایل زنانه و دخترانه شیک

داشتن کمدی مملو از لباس‌های شیک، خواسته رویایی و زیبایی است اما اگر امکان خرید آیتم‌های متعدد به رنگ‌های مختلف را ندارید، می‌توانید با خرید چند لباس کاربردی، انواع استایل های دخترانه ایرانی را امتحان کنید. بارانی، مانتو، شکت، هودی، پالتو، وست و پافر، از جمله گزینه‌هایی هستند که با خرید نمونه‌ای از هرکدام به سبد خریدتان، چند استایل مختلف را به کمدتان اضافه خواهید کرد.

لباس‌هایی به رنگ‌های کاربردی مانند کرم، قهوه‌ای و طوسی، از انتخاب‌هایی هستند که تا سال‌ها شما را همراهی خواهند کرد. اما اگر استایل‌های ترند را دنبال می‌کنید، رنگ آلبالویی یا زرشکی را در اولویت قرار دهید. برای استفاده از هرکدام از این آیتم‌ها در تیپ خود، علاوه‌بر توجه به سلیقه خودتان می‌توانید از استایل‌های زیر کمک بگیرید:

انواع استایل های شیک پاییزی

1. کت پشمی کوتاه، جین اسکینی و بوت ساق بلند

قیمت اصلی 698,000 تومان بود.قیمت فعلی 558,000 تومان است.

زیبایی یک استایل اهمیت زیادی دارد اما مهم است تیپی را انتخاب کنید که جلوی سرماخوردگی شما در فصول سرد را نیز بگیرد. ترکیب کت‌های پشمی کوتاه با شلوار اسکینی و یک بوت ساق بلند، شیک، گرم و زیبا است.

استایل با کت پشمی کوتاه

2. پالتو بلند، بافت و شلوار کتان

یکی دیگر از انواع استایل های دخترانه ایرانی که می‌توانید امتحان کنید، ترکیب یک پیراهن بافت، پالتو بلند، شلوار کتان و نیم بوت است. اگر برای پالتو رنگ قهوه‌ای را انتخاب کرده باشید، ترکیب آن با یک بافت استخوانی، شلوار جین مشکی یا کتان کرم، به‌همراه یک کمربند قهوه‌ای زیبا خواهد بود.

3. شکت های اورسایز و شلوار بگ و کتانی

انتخاب شکت‌ اورسایز به افراد سرمایی این امکان را می‌دهد تا زیر آن لباس‌های گرم را لایه‌لایه بپوشند و گرمای بدن خود را تامین کنند. چنین لباسی به‌همراه شلوار بگ و کتانی، یکی از استایل‌های پاییزی است که برای دانشگاه نیز می‌توانید آن را امتحان کنید.

برای کسب اطلاع از انواع شکت های ترند موجود در بازار مد و فشن این مقاله را بخوانید.

4. پلیورهای بافتنی و شلوار اسکینی با بوت

هیچ چیز به اندازه یک پلیور بافتنی و شلوار اسکینی به‌همراه نیم بوت یا بوت بلند، باعث درخشیدن شما در مهمانی‌ها نخواهد شد. می‌توانید در زمان خروج از منزل نیز این استایل را با یک پالتو بلند ترکیب کنید و یک استایل کامل داشته باشید.

پلیورهای بافتنی و شلوار اسکینی با بوت

5. شلوار چرم، پیراهن بافت اسکینی و بارانی

اگر در میان انواع استایل های دخترانه ایرانی به‌دنبال ایده‌ای برای کشیده‌تر به‌نظر رسیدن هستید، شلوارهای چرمی را فراموش نکنید. ترکیب آن‌ها با بافت‌های یقه‌دار کبریتی، شما را خوش هیکل‌تر نشان می‌دهد. در نهایت این ترکیب با یک بارانی بلند تکمیل خواهد شد.

6. پیراهن بافتنی و لگ

پیراهن‌ها نه‌تنها در تابستان که در زمستان نیز محبوبیت دارند. شما می‌توانید یک بافت بلند را به‌همراه یک لگ یا ساپورت بپوشید و استایلتان را با نیم بوت تکمیل کنید تا در زمستان نیز متفاوت و خاص به‌نظر برسید.

7. کت جین با شلوار جین

جین از آیتم‌های همیشه محبوبی است که همواره طرفداران بسیاری دارد. بااین‌حال پاییز امسال این جنس بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. شما می‌توانید به‌عنوان یکی دیگر از انواع استایل های دخترانه ایرانی، به‌سادگی یک کت جین را با شلوار جین هم‌رنگ آن ست کنید و یک استایل ساده و راحت اما شیک پاییزه داشته باشید.

کت جین با شلوار جین

8. پلیور بافت، وست و شلوار جین

وست به‌خصوص وست جین، از گزینه‌های ترند امسال است. شما می‌توانید آن را به‌همراه پلیور بافت یا هودی ترکیب کرده و برای شلوار نیز از یک جین همرنگ استفاده کنید. برای داشتن استایل‌ اسپورت می‌توانید شلوار بافت نیز بپوشید.

9. کت پیچازی و شلوار چرم

پارچه‌های پیچازی همواره محبوب هستند و امسال نیز جزو آیتم‌های ترند به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید یک کت کوتاه پیچازی را با شلوار چرم و یک بوت استایل کنید و به‌سادگی زیباتر به‌نظر برسید.

10. کت فوتر اور سایز، شلوار بگ و کتانی

اگر یک کت فوتر بلند از سال‌های قبل دارید اما می‌خواهید امسال استایل متفاوتی را با آن تجربه کنید، ترکیب آن با شلوار بگ و کفش سامبا، یکی از انواع استایل های دخترانه ایرانی ترند را برایتان خواهد ساخت. استفاده از کت‌های اورسایز به رنگ نود یا شتری، گزینه خاص و زیبایی خواهد بود.

11. ست هودی و شلوار

برای قرارهای دوستانه یا موقعیت‌هایی که راحتی خود را ترجیح می‌دهید، انتخاب یک ست هودی و شلوار، هوشمندانه به‌نظر می‌رسد. می‌توانید این استایل را با یک کلاه بافت تکمیل کنید.

12. ترنچ کت کوتاه و شلوار جین

ترنچ کت‌ها امسال بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارند. آن‌ها نوعی بارانی جلوباز هستند که بخاطر یقه‌های بزرگشان محبوبیت دارند. شما می‌توانید با بستن کمربند یک ترنچ کت کوتاه، کمرتان را باریک‌تر نشان دهید و آن را با جین اسکینی و بوت، یا شلوار نیم بگ و کتانی ترکیب کنید.

ترنچ کت کوتاه و شلوار جین

13. ترنچ کت بلند و شلوار بافت

امسال بیش از هر زمان دیگری ترکیب لباس‌های بلند با شلوارهای بگ و راحت ترند است. بنابراین یک ترنج کت بلند را به‌صورت جلوباز بپوشید، برای زیر آن یک بافت با رنگ هماهنگ را انتخاب کرده و استایلتان را با یک شلوار بافت بگی تکمیل کنید.

14. کت‌های طرح دار و شلوارهای ساده جین یا چرم

اگر می‌خواهید لاکچری به‌نظر برسید و به‌دنبال آیتم‌هایی که تا سال‌ها مد باشند نیستید، یک کت کوتاه با طرح‌های پلنگی، گورخری و ورساچه را امتحان کنید. برای اینکه استایل ماکسیمال شیکی نیز داشته باشید، برای بقیه آیتم‌ها از جمله کفش، کیف و شلوار، باید گزینه‌های ساده و بدون طرح را انتخاب کنید.

15. دامن بلند و کت کوتاه

یک دامن پشمی بلند، یکی از انواع استایل های دخترانه ایرانی است که شما را در پاییز ناامید نخواهد کرد. می‌توانید یک دامن بلند چهارخانه را انتخاب کنید و برای بالاتنه نیز یک کت یا بافت هماهنگ با آن بپوشید. انواع بوت‌های بلند و کوتاه با این استایل زیبا خواهند بود.

دامن بلند و کت کوتاه

16. پالتو و شال های ضخیم

لازم نیست با خرید لباس‌های متعدد و گران قیمت استایل‌های متفاوتی داشته باشید. گاهی کافی است یک آیتم کاربردی و ساده مانند شال گردن ضخیم را به پوششتان اضافه کنید. شال گردن قرمز فوتر ضخیم به‌همراه یک پالتوی طوسی یا مشکی، چیزی است که به درخشش هرچه بیشترتان کمک خواهد کرد. دیگر استایل‌های خیابانی، هیپ هاپ، دراماتیک و پانک نیز با شال گردن قابل اجرا هستند.

17. هودی و شلوار بگ

هودی انتخاب گرم و مناسبی برای افرادی است که به یکی از انواع استایل های دخترانه ایرانی اسپرت اما راحت و ساده، علاقه دارند. برای آنکه ست مناسبی با هودی داشته باشید، آن را با یک شلوار جین بگ بپوشید و برای تکمیل استایل خود، از یک کتونی استفاده کنید.

18. پافر و هودی و کفش اسپرت

از جمله دیگر آیتم‌های محبوب فصول سرد، پافر است. شما می‌توانید آن را به‌همراه هودی بپوشید و با یک کفش اسپرت، استایل شیک و زیبایی برای دانشگاه و قرارهای دوستانه خود داشته باشید.

19. پافر کوتاه، بافت و بوت ساق بلند

یک پافر مشکی کوتاه و یک بافت طرح زارا یا دیگر بافت‌های جذب در کنار یک بوت مشکی بلند، یک استایل شیک برای قرارهای خاص و مهمانی‌های رسمی هستند. برای شلوار بهتر است از جین‌های اسکینی یا لگ‌های ساده استفاده کنید.

برای ایده گرفتن داشتن یک استایل شیک با پافر این مقاله را بخوانید.
 پافر کوتاه، بافت و بوت ساق بلند

20. وست جین و شلوار بگ

اگر ترندها را دنبال کرده باشید، می‌دانید که برندهای ایرانی و خارجی، وست‌های جین را با محبوبیت بالایی به فروش می‌رسانند. این وست‌ها به‌راحتی با یک جین بگ همرنگ آن و یک کفش اسپرت، استایلی زیبا و منحصربه‌فرد را رقم می‌زنند.

21. پالتو فوتر طوسی، بافت زرشکی و کتونی زرشکی

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم، اگر به‌دنبال انواع استایل های دخترانه ایرانی ترند هستید، نباید رنگ محبوب این فصل یعنی زرشکی را از دست بدهید. ترکیب یک پالتوی فوتر طوسی، بافت زرشکی و سامبای زرشکی، به استایل ترند و محبوب این روزها تبدیل شده است. برای پایین تنه نیز بهتر است یک شلوار واید طوسی را انتخاب کنید.

22. ترنچ کت جین بلند، شلوار راسته و کتونی

حتما توجه کرده‌اید که جنس محبوب این فصل برای لباس، جین است. همین باعث شده است تا ترنچ کت‌های بلند جین نیز راهی به بازار پیدا کنند. شما می‌توانید این لباس را با شلوار راسته و کتونی ست کنید و یک استایل اسپرت شیک داشته باشید.

23. ترنچ کت جین بلند، شلوارمام فیت و نیم بوت

اگر دوست دارید یک ترنچ کت جین را به کمد خود اضافه کنید اما به ایده‌های اسپرت علاقه ندارید، می‌توانید ترنچ کتتان را با شلوار مام فیت و نیم بوت استایل کنید تا ظاهر خود را کلاسیک، رسمی و شیک نشان دهید.

سوالات متداول

سخن نهایی

هرکدام از انواع استایل های لباس زنانه تصویر متفاوتی از شما در ذهن افراد باقی می‌گذارند. استایل‌های اسپرت انتخاب‌های محبوبی برای دانشگاه و قرارهای دوستانه هستند و استایل‌های کلاسیک، برای قرارها و موقعیت‌های خاص و رسمی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

چیزی که انتخاب شما از بین انواع استایل های دخترانه ایرانی خاص می‌کند، نوع مانتو، بارانی، شکت یا پالتو موردنظرتان نیست، بلکه نحوه ترکیب آن‌ها با دیگر آیتم‌های کمدتان است. بنابراین برای پاییز و زمستان آن‌ها را با رنگ کاربردی در کمدتان داشته باشید و در ترکیبشان با شلوار بگ، واید و اسکینی و کفش‌های اسپرت، بوت و نیم بوت، در هر جمع و مناسبتی متفاوت ظاهر شوید.

source

توسط modekhabari.ir