را دریافت کردهاند و بعضی دیگر از چند خدمت ما بهره بردهاند. بدیهی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ انواع کسب و کارها در زمینههای مختلف میتوانند فروش خود را چند برابر کنند. دریافت کمک در زمینههای تخصصی سئو: شامل سئوی خارجی، سئوی محلی و سئوی فنی میشود. روزانه حدود 6 میلیارد جستجو در گوگل انجام میشود که در این میان سهم سرچ ایرانیان حدود 138 میلیون بار جستجو در طی روز است این عدد شگفتانگیز است و یک فرصت عالی برای کسب و کارهاست تا با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بتوانند در حوزه کاری خودشان افزایش درآمد را تجربه کنند. باید بگوئیم که این موضوع در کلمات کلیدی کم رقابت می تواند کاملا نتیجه بخش باشد اما در حوزه ای که رقابت در آن سنگین است نمی توانید انتظار رتبه های بالا را داشته باشید. موتورهای جستجو به عنوان یک صفحه، اهمیت زیادی میدهند چرا که عنوان هر متن خلاصهای از محتوای صفحه است و به کمک آن میتوانند موضوع صفحه را درک کنند. همانطور که میدانیم بیشتر شما، از جمله خود من، علاقهمند هستیم وبسایت هایی که در صدر این لیست هستند را بازکنیم، چون اطلاعاتی که به ما میدهند مرتبطتر هستند. برای مثال فردی عبارت “کتاب” را سرچ می کند موتورهای جستجو وبسایتهایی را نمایش میدهند که این کلمه در محتوای آنها باشد.
آن چیزی که سئو را پیچیده می کند رقابتی ست که جمع بزرگی از بیزنس های آنلاین همگی برای بدست آوردن جایگاه های بالا دارند. حتماً میدانید برای کسب و کارهای مختلف در شهرهای بزرگی مثل تهران، سئو سایت در تهران نه تنها یک ضرورت محسوب میشود بلکه کلید پیشرفت و سودآوری بالاتر هم هست. نکته حائز اهمیت در ارتباط با خدمات بهینه سازی سئو کمک گرفتن از افرادی است که اهمیت کسب و کار شما را تشخیص دهند و پتانسیل انجام کارهای سایتتان را داشته باشند. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که این الگوریتم ها دائما در حال تغییر و بهروزرسانی هستند در نتیجه یک سئو کارکه وظیفه انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت را برعهده دارد باید همیشه اطلاعات خود را بهروز نگه دارد. علاوه بر بهینه سازی های عنوان و توضیحات متا از راه های دیگری می توان کاربران را ترغیب به کلیک بر سایت کرد. برای مثال موتورجستجویی مثل گوگل، زمانی که کلمه کتاب را سرچ میکنیم تنها وبسایتهایی را نمایش میدهد که در این کلمه بهینهتر هستند بنابراین وبسایت شما در صورتی کاربران را جذب میکند که شما در صفحات اول گوگل باشید.
گوگل یا هر موتور جستجو دیگری برای رتبهبندی وبسایت ها از یک سری الگوریتم مثل الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ مگسخوار،…استفاده می کنند که در ادامه متن با آنها آشنا خواهیم شد. زمانی که از یک صفحه در سایت به صفحه دیگری از سایت خودمان لینک میدهیم به آن لینک داخلی میگویند. 7. اقداماتی که کارفرما باید برای انجام سئو انجام دهد، مانند ارائه دسترسی به سایت و اطلاعات مورد نیاز از دیگر مواردی است که باید در قرارداد نوشته شود. سپس باید با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما اقدام به آنالیز و برنامهریزی تولید محتوای مناسب نمود و با به روز نگه داشتن سایت و وبلاگ شما، در ادامه میتوان در اختیار داشتن بازار به مراتب پرسودتری را برایتان پیشبینی نمود. به صورت کلی وقتی به متنی لینک داده میشود یعنی خواندن محتوای آن به دیگران توصیه شده و سایتی که لینکهای زیادی از سایتهای دیگر دریافت کند به معنی معتبر بودن آن صفحه است. همچنین مطالعات نشان داده است که اگر شما در صدر نتایج نباشید هیچگاه دیده نخواهید شد و در نتیجه هیچ مشتری آنلاینی نخواهید داشت! هرچه مدت زمان حضور کاربر(Time on page) در سایت بیشتر باشد دلیلی بر با کیفیت بودن صفحه شماست؛ این به این معناست که صفحه شما یک محتوای مفید و باکیفیت را به کاربر ارائه داده است.
آن چیزی که در یک صفحه جستجو یاSERP کار میکند به این صورت است: برای رسیدن به مفیدترین اطلاعات، الگوریتمهای جستجو عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار میدهند، از جمله کلمات سرچ، مرتبط بودن و قابلیت استفاده از صفحه ها، موقعیت جغرافیایی و تخصص منابع و… عوامل بسیار زیادی برای خدمات سئو وردپرس وجود دارد که تیم پشتیبانی سئو سایت میموس با استفاده از جدیدترین تکنیک های سئو و به کار گیری تجربیات چندین ساله در این زمینه، استراتژی مربوط سئوسازی سایت شما را تدوین میکنند و در یک مدت زمان مشخصی سایت شما را به بالاترین نتایج در گوگل میرسانند. موتورهای جستجو مثل کتابدارهای اینترنت هستند که سیستم آنها اطلاعات مربوط به هر صفحه در اینترنت را برای پاسخ به سوال کاربران جمع می کنند و با استفاده از این اطلاعات به کاربران کمک میکنند تا به نتایج مورد علاقه خود برسند، هر چه شما رتبه بالاتری داشته باشید کاربران بیشتری وارد سایت شما میشوند.