بر اساس فهرشت مشاغل اخیر، بازی Wonder Woman میتواند از المانهای سرویس محور بهره ببرد.
بهروزرسانی
شرکت برادران وارنر در بیانیهای تایید کرد که بازی Wonder Woman با ساختار یک اثر تکنفره اکشن ماجراجویی طراحی شده و شامل هیچ المان سرویسمحوری نمیشود.
متن اصلی
علیرغم اینکه رونمایی از عنوان Wonder Woman توسط استودیوی مونولیت پروداکشنز (Monolith Productions) سر و صدای زیادی را به راه انداخت، تولید این بازی از زمان معرفی آن در دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) در هالهای از ابهام قرار گرفته است. اطلاعات بسیار کمی از بازی مورد بحث موجود است، اما میدانیم که یک محصول جهان باز خواهد بود.
متأسفانه، ممکن است این بازی نیز همانند Suicide Squad: Kill the Justice League به عنوانی سرویس محور متمایل شود. یک لیست شغلی جدید از استودیوی سازنده منتشر شده که نیاز شرکت به مهندس نرمافزار و گیمپلی را پدیدار میکند. این موقعیت استخدامی برای Wonder Woman است و در حالی که همهچیز ساده به نظر میرسد، در بخش «تخصصهای لازم» به عبارت مقابل اشاره شده است: «تجربه کمک به حفظ و تولید محصول یا بازی آنلاین».
در حالی که این آگهی به طور مستقیم گنجاندن عناصر سرویس محور یا مقیاس آنها را تأیید نمیکند، اما شایان ذکر است که دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery)، اخیراً گفت که این شرکت بر روی تبدیل بزرگترین فرنچایزهای خود از روی کنسولها و رایانههای شخصی با برنامههای زمانبندی سه تا چهار ساله تمرکز دارد تا از طریق سرویسهای زنده و محتوای افزودنی رایگان، گیمپلی بیشتری را شامل شوند.
سخنان بالا شامل ایجاد «تعامل و کسب درآمد از چرخههای طولانیتر و در سطوح بالاتر» است. فهرست شغلی مذکور مطمئناً بازیهای بعدی شرکت را نیز مانند Wonder Woman در بر میگیرد و میفهمیم که قرار است به نوعی از مدل خدمات آنلاین استقبال کنند. البته زمان مشخص خواهد کرد، پس برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
نظر شما در این باره چیست؟
source