هدفون دی جی
تجربه جان دووسکین مربی کسب و کار / مشاور اجرایی، نویسنده و سخنران. من مشتریان را از گیر می اندازم و رشد آنها را تسریع می کنم.

gettyTo من را بشناسی به معنای دانستن عشق من به پادکست است، و این یک ابزار بازاریابی ضروری است که من فقط رشد می کنم و رشد می کنم.
برخی می گویند: «اما جان، از کجا می دانی که کار می کند؟ از چه تجزیه و تحلیلی برای ردیابی شنوندگان استفاده می کنید؟
الگوریتم ها را فراموش کنید من به بازدیدها یا دانلودها اهمیتی نمی دهم. من می دانم که کار می کند زیرا من دائماً در حال جذب مشتری های جدید هستم که بسیاری از آنها در نتیجه پادکست های متعددی است که هر هفته انجام می دهم.
آمدن در قوی
در حالی که پادکست ها فقط چند سال پیش تا حدودی عجیب به نظر می رسیدند، اما اکنون کاملاً در جریان اصلی هستند. سمروش می گوید که در سال 2018، 12 میلیارد ساعت صرف گوش دادن شده است. در سال جاری، انتظار می‌رود که این تعداد به 15 میلیارد ساعت برسد – و تا سال 2024، تخمین زده می‌شود که تنها در ایالات متحده 100 میلیون شنونده وجود داشته باشد. در اینجا یک آمار خیره کننده دیگر وجود دارد: اپل بیش از 2 میلیون پادکست را فهرست کرده است و حدود 50 میلیون قسمت وجود دارد.
این نوع اعداد دلهره آور ممکن است قبل از شروع به شما احساس دلسردی کنند. با این همه محتوا، چگونه می توانید جایگاه خود را شکسته و از آن جدا شوید؟ در واقع بسیار ساده است: هر موضوعی که باشد، آن را واقعی نگه دارید، آن را صادقانه نگه دارید و آن را جالب نگه دارید.
بیشتر برای شما چرا ما هنوز در مورد بحث کسب و کار برای تنوع صحبت می کنیم؟ چگونه یکپارچگی را به عنوان یک ارزش اصلی در سبک رهبری خود تقویت کنیم12 درس مهم برای رهبران در مورد چگونگی عبور از یک بحران، «آن مرد» نباشید
همه ما در یک مهمانی یا کنفرانس تجاری دچار خودخواهی شده ایم. آنها را می شناسید؛ آن‌ها دوست دارند پیروزی‌های خود را تبلیغ کنند، در مورد هر دستاوردی با پهپاد صحبت کنند و به طور کلی خود را موفق‌ترین فردی می‌کنند که تا به حال روی این سیاره قدم گذاشته‌اند. اما یک بار در تمام این گفتمان از شما سوالی در مورد خودتان نمی پرسند یا کوچکترین علاقه ای به تجارت شما نشان نمی دهند. به جرات می توان گفت که این نوع ضربه زدن دقیقا صحنه پادکست را نمی سوزاند.
نه، مردم نمی خواهند از لاف زن ها بشنوند. آنها برای گسترش دانش و افق های خود با پادکست ها هماهنگ می شوند. تقریباً سه چهارم افرادی که در پادکست ها شرکت می کنند برای یادگیری چیزهای جدید گوش می دهند.
به کارشناسان مراجعه کنید
به همین دلیل است که من تقریباً همیشه در پادکست هایم با یک متخصص مصاحبه می کنم. در پادکست‌های روز هفته‌ام، همه را از استراتژیست‌های دیجیتال گرفته تا مشاوران سرمایه‌گذاری گرفته تا غول‌های املاک و مستغلات و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار معرفی کرده‌ام. نام من در پادکست است، اما همه چیز مربوط به من نیست – این کار باعث می شود تا دیگران را روشن کنند و اطلاعات مفیدی را به اشتراک بگذارند که به همه کمک می کند آگاهی خود را افزایش دهند. این باعث می‌شود مردم گوش کنند، و باعث می‌شود که برای خدمات مربیگری کسب‌وکارم با من تماس بگیرند. من هر قسمت را 15 تا 30 دقیقه نگه می‌دارم، زیرا افراد بازه‌ی توجه کوتاهی دارند و احتمالاً برای مدت طولانی‌تری به این برنامه نمی‌پردازند.
ادیسون ریسرچ می‌گوید: در حقیقت، کمی بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان تنها به بخشی از یک پادکست گوش می‌دهند، در حالی که 52 درصد از آن‌ها برای کل آن در ارتباط هستند. و مطابق با اوقات بی حوصلگی ما، حدود یک چهارم شنوندگان سرعت پادکستی را که در حال گوش دادن هستند افزایش می دهند!
من همچنین نکات کسب و کار ویدیویی زیادی را انجام می دهم. در این ویدئوها، جلساتی کمتر از 10 دقیقه با رهبران و کارآفرینان برگزار می کنم که سریع و دقیق هستند.
نکته اصلی پرسیدن سؤالات زیاد است. آنها را باز کنید تا بیشتر از یک پاسخ بله یا خیر دریافت کنید. به جای اینکه فقط منتظر بمانید تا سؤال بعدی خود را مطرح کنید، به پاسخ گوش دهید – واقعاً گوش دهید – که اغلب به چند سؤال بعدی نیاز دارد. این همان چیزی است که یک مکالمه جالب را ایجاد می کند – و بهترین پادکست ها در واقع همین هستند: مکالمات طبیعی و روان.
اشتراک گذاری با هدف
و احساس نکنید که نیازی به اختراع مجدد چرخ دارید. به اشتراک گذاری مخاطب خوب است، به شرطی که مهر خود را روی آن بگذارید. من توصیه های یک گپ پادکست اخیر با برندی برنوسکی، مدیر عامل توسعه دهنده وب سایت Alchemy+Aim را دوست دارم. او توصیه می کند که فقط محتوا را کپی و جایگذاری نکنید. با توضیح مختصر اینکه چرا با شما طنین انداز شده است، آن را شخصی سازی کنید. همانطور که او می گوید، "چیزی برای گفتگو بیاورید."
و همیشه، همیشه آن را واقعی نگه دارید. اصیل باشید، اما خودت را نزن. مردم حتی از طریق امواج رادیویی می توانند بوی ساختگی را حس کنند. در مهمانی آنقدر خسته نباشید. کسی باشید که با جمعیت اطرافشان، اینفلوئنسر که اطلاعات مفیدی را به اشتراک می‌گذارد و یک کلمه محبت آمیز برای همه دارد.
بزرگ فکر کن!
شورای مربیان فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مربیان پیشرو در کسب و کار و شغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jon Dwoskin تجربه Jon Dwoskin. مربی کسب و کار / مشاور اجرایی، نویسنده و سخنران. من مشتریان را از گیر می اندازم و رشد آنها را تسریع می کنم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط modekhabari