راهنمای خرید خط چشم مدادی

خط چشم یکی از لوازم‌آرایشی از که خانم‌ها از زمان‌های گذشته برای جذاب‌تر کردن چشمان خود از آن استفاده می‌کردند ازآنجایی‌که خط چشم می‌تواند مژه‌های شما را قاب بگیرد، در نتیجه باعث بزرگتر شدن چشم شما شده و دلربایی خواستی را به چشم شما می‌دهد. خط چشم‌ها در انواع مختلف و در برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند که همین تنوع دست شما را در انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها برای شما باز می‌گذارد و شما می توانید بین خط چشم ماژیکی و خط چشم مدادی و … انتخاب کنید. اگر قصد خرید خط چشم مدادی را دارید با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این خط چشم آشنا شوید.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

ویژگی‌های خط چشم مدادی

خط چشم مدادی جزو خط چشم‌های کلاسیک محسوب می‌شود که خانم‌ها از سالیان قبل از این محصول آرایشی استفاده می‌کردند. اگر شما هم هنگام کشیدن خط چشم دچار اشتباه می‌شوید، باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های خط چشم مدادی استفاده راحت آن می‌باشد. خط چشم‌های مدادی دارای دو نوع هستند که در دو دسته خط چشم‌های مدادی خشک و خط چشم‌های مدادی روغنی قرار می‌گیرد.این خط چشم‌ها برای کشیدن خط‌های ضخیم بسیار مناسب می‌باشد. مدل خشک این خط چشم برای کشیدن خط چشم‌های نازک است. نکته‌ای که در هنگام استفاده از خط چشم مدادی خشک باید به آن توجه کنید این است که اگر مداوم این محصول را پشت سر هم بکشید و پاک کنید ممکن است مشکلات جدی برای پلک شما ایجاد شود، پس اگر دارای چشمان حساسی هستید خط چشم مدادی خشک را به شما توصیه نمی‌کنیم.

ک مدل دیگر از خط چشم‌های مدادی مدل وکسی این نوع خط چشم‌ها می‌باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به دنبال کشیدن خط چشم‌های پهن هستید، باید بگوییم که این خط چشم مناسب‌ترین خط چشم برای شماست.خط چشم‌های مدادی وکسی دارای نرمی فوق‌العاده‌ای هستند و همچنین معمولاً ضد آب می‌باشند و این خصوصیت مثبتی برای شما به شمار می‌رود که می‌توانید مطمئن باشید آرایشتان را ماندگار می‌کند.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

بهترین برندهای خط چشم مدادی

اگر به دنبال بهترین برندهای خط چشم مدادی هستید، پس شما هم جزو آن دسته از خانم‌های حساسی هستید که به بهترین بودن لوازم مصرفی خود اهمیت می‌دهید از آنجا که خط چشم یکی از محصولات پر کاربرد برای خانم‌هاست در انواع مختلفی تولید می‌شود و برندهای مختلفی این محصول را به بازار عرضه می‌کند ما در اینجا سه تا از بهترین برندهای خط چشم مدادی را جمع‌آوری کرده و در لیست زیر قرار داده‌ایم:

خط چشم مدادی مگالست وت اند وایلد Wet n Wild

<=”font-weight: 400;”>خط چشم مدادی مگالست وت اند وایلد جز خط چشم‌هایی است که می‌توانیم جز خط چشم‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت از پخش نشدن و ریزش از آن استفاده کنید. رنگدانه های این خط چشم بسیار غنی بوده و به دلیل شکل این مداد استفاده آسانی دارد. این خط چشم داره بافت نرم و ابریشمی بوده و در دستهٔ خط چشم‌های ضد آب قرار می‌گیرد.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

خط چشم و سایه مدادی اسنس Essence

خط چشم و سایه مدادی اسنس دارای ماندگاری بسیار بالا بوده و طراحی آن به‌صورت مداد پیچی بدون نیاز به تراشیدن است. این خط چشم بافت کرمی بدون ماسیدگی در پشت پلک شما ایجاد می‌کند و همچنین ضد آب است. ازآنجایی‌که فرمول خاص با رنگ بندی متنوع و جذاب این محصول را بسیار پرفروش کرده است، ما به شما خرید خط چشم و سایه مدادی اسنس را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول کاربری بسیار آسانی داشته و بدون تست حیوانی می‌باشد.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

خط چشم مدادی دبورا DEBORAH

دبورا شناخته شده ترین برند در خط چشم مدادی می‌باشد. این خط چشم دارای رنگدانه بسیار غنی بوده و بافت کاملاً مشکی را ایجاد می‌کند. از آنجا که بافت این خط چشم کرمی بوده جلوه طبیعی پشت پلک شما ایجاد می‌کند. خط چشم مدادی دبورا بسیار بادوام بوده و می‌توانید از آن برای آرایش‌های روزمره و حتی مهمانی‌ها استفاده کنید.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

قیمت خط چشم مدادی

ازآنجایی‌که خط چشم جز محصولاتی است که با چشم تماس بسیار نزدیکی دارد. خرید این محصول باید حتماً از برندهای معتبر انجام گیرد ازاین‌رو قیمت آن نیز تقریباً بالا می‌باشد. به طور کلی اگر قصد خرید خط چشم مدادی را دارید باید بگویم که قیمت‌های این نوع خط چشم از ۱۳۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

خرید اینترنتی خط چشم مدادی

از آنجا که به دلیل وجود بیماری کرونا خرید حضوری یک خرید پر چالش محسوب می‌شود. امروزه خانم‌ها خرید اینترنتی را به خریدهای حضوری ترجیح می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی خط چشم مدادی را دارید بهتر است که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. ازاین‌رو ما به شما فروشگاه اینترنتی مدیاژ را معرفی می‌کنیم این فروشگاه با سابقه‌ای درخشان درفروش لوازم آرایش جزو بهترین‌های بازار ایران می‌باشد
خرید اینترنتی خط چشم مدادی buy eyeliner pen

نکاتی برای خرید خط چشم مدادی

    • یکی از نکاتی که در خرید خط چشم مدادی باید به آن دقت کنید. بافت خط چشم می‌باشد زیرا اگر بافت خط چشم مناسب نبوده و نرم نباشد می‌تواند پلک شما را زخمی کرده و آسیب‌های غیر قابل جبرانی را به آن وارد کند.
    • حتماً در هنگام خرید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید، زیرا خط چشم محصولی است که با چشم شما در تماس بسیار نزدیک می‌باشد و اگر این خط چشم دارای فرمولاسیون مناسبی نباشد، می‌تواند باعث چرک کردن و بیماری در چشم شما شود پس حتماً در هنگام خرید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

source

توسط modekhabari.ir