مدیر فروش بازار طلا و جواهر خورشید در مصاحبه به سایت طلا گفت:این بازار با زیربنایی به وسعت 33 هزار مترمربع، در 2 طبقه تجاری و 2 طبقه پارکینگ به وسعت 17 هزار متر در ضلع شرقی میدان امام علی (ع) واقع گردیده است که دارای 324 مغازه می باشد که بزرگترین مرکز تخصصی طلا و جواهر در کشور می باشد.


وی گفت:از مشخصات بازار علاوه بر تجاری بودن به دلیل معماری فاخر به عنوان جاذبه گردشگری هم در کشور مطرح می باشد و مجموعه ای از بهترین برندها و بزرگان این صنعت در این مجموعه فعالیت خواهند داشت.

موقعیت شهری این بازار که در یکی از پرترددترین نقاط شهر اصفهان قرار دارد و همنشینی با آثار مهم تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منطقه، گواه از آینده‌ای درخشان برای این مجموعه به‌عنوان اصلی‌ترین قطب‌ اقتصادی مبادلات طلا و جواهرات کشور و یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان دارد.

فضای تجاری این مجموعه به صورت اختصاصی برای تجارت طلا و جواهر، سکه، شمش، نقره و ساعت در نظر گرفته شده و فضای پشت‌بام نیز به منظور فراهم‌سازی فضایی دلنشین و آرامش‌بخش، برای کاربری رستوران و فودکورت اختصاص یافته است تا تجربه‌ دلپذیر و ماندگاری را برای خریداران و گردشگران مجموعه خلق نماید.

این ظرفیت بی‌نظیر در حالی ایجاد شده است که هیچ مرکز اختصاصی در زمینه تجارت طلا و جواهر، نقره و ساعت در این ابعاد و به‌صورت متمرکز و یکپارچه در شهر اصفهان و حتی کشور وجود ندارد.

به گزارش سایت طلا، چندی پیش جلسه مالکین بازار طلا و جواهر خورشید با حضور مهندس حسام نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مهندس ابوطالبی شهردار منطقه 3 و اعضای هیات مدیره بازار در سرای مهتاب بازار خورشید برگزار شد.



مهندس حسام نژاد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شرکت ملل به عنوان سرمایه گذار پروژه گفت: بزودی تمامی گذرهای اطراف بر اساس طرح مصوب سازمان طراحی سنگفرش خواهد شد و بدنه سازی کوچه های اطراف بازار خورشید نیز به آغاز خواهد شد.

مهندس ابوطالبی مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان نیز از عزم جدی شهرداری برای تخریب 4 پاساژ طلافروشی منطقه و افتتاح هر چه سریعتر بازار خورشید خبر داد و گفت: تمامی ظرفیت های قانونی در این راه پیش بینی شده تا مغازه برخی از کسبه پاساژهای مهدیه، سینایی، غدیر و الزهرا که توافق نکرده اند، تخیله و پاساژهای منطقه بطور کامل تخریب شوند.

وی افزود: بر اساس طرح تفصیلی پس از تخریب کامل پاساژها طرح ایجاد میدان جلوخان اجرایی می شود و هیچ گونه برنامه ای برای ساخت و ساز جدید در این عرصه وجود ندارد.

ابوطالبی خواستار همکاری مالکین بازار در طراحی و دکوراسیون واحدهای تجاری شد و خاطرنشان کرد: راه اندازی بازار خورشید و تخریب پاساژها مهمترین اولویت شهرداری است در که این راه تمام تلاش خود را بکار بسته ایم.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

source

توسط modekhabari.ir