شایعه: پیش‌درآمد فیلم Die Hard در دست ساخت قرار دارد

شایعه جدیدی مبنی بر ساخت پیش‌درآمدی از سری فیلم‌های اکشن Die Hard (جان سخت) به گوش می‌رسد. بر اساس ادعای دنیل ریچمن، اینفلوئنسری در توییتر، یک فیلم جدید جان سخت توسط استودیو قرن بیستم در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی

گویا این فیلم قرار است به عنوان یک پیش‌‌درآمد عمل کند که طی آن نسخه جوانی شخصیت جان مک‌کلین را خواهیم دید. نقشی که بروس ویلیس آن را در هر ۵ فیلم سری Die Hard ایفا کرده بود. هنوز به این شایعات پاسخی داده نشده و نمی‌توان به طور قطعی آن را باور کرد، اما خب در نهایت ساخت چنین فیلمی آنچنان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

در یک مقطع زمانی، برنامه‌های واقعی برای توسعه یک فیلم جدید «جان سخت» وجود داشت که بخشی از آن به عنوان پیش‌درآمد و بخشی دیگر دنباله بود؛ زیرا جان مک‌کلین و دیگر شخصیت‌ها را در دو دوره زمانی متفاوت دنبال می‌کرد.

فیلم Die Hard

این پروژه که مک‌کلین نام داشت، زمانی که قرن بیستم در سال ۲۰۱۹ توسط دیزنی خریداری شد، هنوز در حال توسعه بود. اما بعدا کنار گذاشته شد و با بازنشستگی ویلیس به دنبال تشخیص بیماری زوال عقل او به نظر می‌رسید که شانسی برای ساخت دنباله‌ای دیگر یا فیلمی شبیه به قسمت دوم پدر خوانده که که جدول زمانی دوگانه‌ای می‌گذشت، وجود ندارد.

یک دنباله جدید احتمالا از چنین ایده‌ای برای به تصویر کشیدن نسخه‌های امروزی شخصیت‌های Die Hard استفاده کند. اولین فیلم این سری در سال ۱۹۸۸ منتشر شد و پس از آن ۴ دنباله داشت که آخرین آن A Good Day to Die Hard نام دارد که در سال ۲۰۱۳ اکران شد.

باید منتظر اخبار بعدی باشیم و ببینیم که آیا این شایعه صحت دارد و سرانجام طرفداران می‌توانند فیلم جدیدی از دنیای جان سخت ببینند یا خیر.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط