جرج مارتین از پروژه‌های انیمیشنی دیگر صحبت کرد

یکی از اسپین‌آف‌های سریال بازی تاج و تخت به انیمیشن تبدیل خواهد شد

یکی از چندین اسپین‌آف فرانچایز سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با عنوان Nine Voyages که توسط HBO در دست توسعه قرار داشت، دچار تغییرات بزرگی شده و به یک عنوان انیمیشنی تبدیل می‌شود.


مطلب پیشنهادی:معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2023نور، صدا، دوربین، اکشن!
معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2023

این مجموعه قرار است داستان شخصیتی از سریال «House of the Dragon»، دریانوردی افسانه‌ای به نام «لرد کورلیس ولاریون» که با نام مار دریایی نیز شناخته می‌شود، دنبال کند. جرج مارتین، خالق کتاب‌های گیم آو ترونز در بلاگ رسمی خود از سریال «Blue Eye Samurai» نتفلیکس تمجید کرد و درباره اینکه آن‌ها چند سال پیش چهار ایده برای ساخت انیمیشن در این جهان داشتند و دو مورد آن رد شد، صحبت کرد.

سپس او فاش کرد که برنامه‌ریزی‌ها برای «Nine Voyages» عوض شده و بجای ساخت یک سریال لایو اکشن، به انیمیشن تبدیل می‌شود. تصمیمی که او کاملا از آن حمایت می‌کند، زیرا اعتقاد دارد که هزینه‌های ساخت چنین لایو اکشنی بسیار زیاد بوده است.

سریال بازی تاج و تخت

هیچ صحبتی درباره اینکه دو پروژه انیمیشنی دیگر چه هستند، انجام نشده، اما جرج مارتین بیان کرده که کار روی آن‌ها با سرعت در حال انجام است. HBO تجربه ساخت انیمیشن بزرگسالانه بر اساس سری محبوب Spawn از دهه ۹۰ میلادی تا جدیدتر مانند Harley Quinn را نیز در کارنامه دارد که بسیار موفقیت‌آمیز هم بوده است.

مارتین در پاسخ به این سوال که آیا هر کدام از این اسپین‌آف‌های بازی تاج و تخت قرار است منتشر شوند یا خیر بیان کرد:« هیچ راهی برای اطمینان از آن وجود ندارد؛ در هالیوود هیچ‌چیز قطعی نیست.»


مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اندآثاری که حواشی زیادی داشتند
۱۰ سریال جنجالی که در ده سال گذشته پخش شده‌اند


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط