به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

  فرمول برنده‌شدن زارا در صنعت خرده‌فروشی چیست؟ در بخش اولِ رازهای موفقیت زارا با تاریخچه و ساختار کلی آن آشنا شدیم. در ادامه نکات بسیار جالبی را در رابطه با مدیریت و استراتژی‌های برند Zara بررسی می‌کنیم. همکاری در طراحی با مشتری: طراح اصلی زارا مشتری است. تمرکز بی‌وقفه زارا بر مشتری، هسته اصلی […]

نوشته راز موفیت برند زارا – بخش دو در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.