به گزارش مد خبری به نقل از سایت منبع:

در خرده فروشی‌مد امروزی، چیدمان بصری یا ویژوال مرچندایسینگ (VM) نقش مهمی در جذب خریداران به داخل فروشگاه و همچنین سوق دادن آن‌ها به خرید دارد. اصطلاحی در کسب‌وکار وجود دارد که می گوید: به مشتری دلیلی برای خرید بدهید. در مقاله ابزارهای کلیدی ارتباطات بازاریابی ، چیدمان بصری یکی از ابزارها بود. ویژوال مرچندایسینگ […]

نوشته همه چیز درباره‌ی ویژوال مرچندایسینگ در وبسایت Fashion leaders group. منتشر شد.

source

توسط modekhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.